Voiko 20-25 vuotias nainen olla seksikäs? Vai onko tuon ikäinen siihen vielä liian tyttömäisen ja viattoman näköinen? Jotkut sanovat, että kaikenikäiset miehet haluavat mieluummin kypsän aikuisen naisen, koska kypsän aikuisen naisen kauneus on sitä aitoa kauneutta. Onko siis todella niin, että nuoria naisia ei huoli kukaan? Monet myös tuntuvat ajattelevan, että nuoret naiset ovat tyhmiä, pinnallisia ja epävarmoja. Että fiksuus ja älykkyys ovat kypsän aikuisen naisen etuoikeuksia. Ajattelevatko kaikki miehet todella noin?
Voiko parikymppinen nainen olla seksikäs?
15
257
Vastaukset
Ajattelevatko kaikki miehet todella noin? - Ei ajattele.
Älä huoli, kyllä sinä vielä joskus jollekin limaiselle volvosetämiehelle kelpaat. Jos et nuorena ja nättinä, niin sitten aikanaan ryppyjen ja rollaattorin kera.
Oletko muuten kuullut, että rikkailla ja isomunaisilla miehillä on myös suuria ongelmia parisuhdemarkkinoilla. Jotkut kun sanovat, ettei lompakon tai mulkun paksuudella ole mitään väliä. Moinen on kuulemma todella pinnallista.- yksin kotona
Kävin tos salilla aamulla ja siel oli n 20 vuotias nainen. Se oli jumalattoman seksikäs. Pieni pylly ja pienet rinnat. Tuijotin sen pyllyä varmaan tunnin ja kuvittelin kaikenlaista samalla. Et kyllä voi olla 20-25 nainen seksikäs. Näkeehän niitä seksikkätä naisia paljon kun menee kaupungille hengaamaan.
"Voiko 20-25 vuotias nainen olla seksikäs? "
-Voi tietenkin.
"Vai onko tuon ikäinen siihen vielä liian tyttömäisen ja viattoman näköinen?"
-Riippuu tapauksesta ja omista mieltymyksistä.
"kaikenikäiset miehet haluavat mieluummin kypsän aikuisen naisen, koska kypsän aikuisen naisen kauneus on sitä aitoa kauneutta."
-Kaikki yleistykset kaatuvat aina omaan mahdottomuutensa. Niin myös tämäkin.
"Monet myös tuntuvat ajattelevan, että nuoret naiset ovat tyhmiä, pinnallisia ja epävarmoja."
-Tyhmyys, pinnallisuus ja epävarmuus ei katso ikää. Valitettavasti...- Nasdaq
Mjaa
Paha kysymys. Jos ihan raakileena heittäs, että seksuaalisuus sinänsä ei ole millään lailla kiinni pukeutumisesta eikä meikistä eikä mistään tällaisesta, eikä myöskään ole kiinni avoautosta tai isin myöntämästä Amexista, eikä myöskään henkisistä lahjoista, koulutuksesta tai työpaikasta saati sitten sun muusta, vaan että seksuaalisuus olsi jotain muuta, esim. fyysisiä ominaisuuksia tai väriä, pataa tai herttaa, niin en minä menisi sanomaan mitään.
Ikä taas ei näyttele tässä mitään osaa. Seksuaalisuus on jokin ihmeellinen asia naisessa jota tämä itse ei itsessään näe. Blind spot, just joo.
Sokea piste.
Itse en teininä voinut sietää teinejä. Enkä siedä niitä tänäkään päivänä, kun olen itse teini.
(teinimäistä naurua)- Nasdaq
Ei siis seksuaalisuus vaan seksikkyys.
Eilen vilkaisin Gossip gällejä. Mulle tuli ihan huono olo. Ja mä kun kuvittelen tuntevani naiset perinpohjin.
(naurua) - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Ei siis seksuaalisuus vaan seksikkyys.
Eilen vilkaisin Gossip gällejä. Mulle tuli ihan huono olo. Ja mä kun kuvittelen tuntevani naiset perinpohjin.
(naurua)Puretaanpa tämä nyt insinöörimäisesti osiin ja tsekataan mitä pystyyn jää.
Jos mä suljen silmäni ja ajattelen mikä on seksikäs nainen, niin mulle tulee dataa joka ovesta mainoksina. Eli siis tämä on väärä tie.
Otetaan jokin katunäkymä: No siinä kävelee jokin torttu fone korvallaan. Ei nappaa.
Tuolla istuu jokin runoilijan näköinen mirri sandaaleissaan. Ei iske.
Alelaarissa? Ei stna.
Mutta kun jollakin on tapana seisoa omilla jaloillaan ja katsella maailmaa kuin huvinäytelmää, niin sitten alkaa jytistä.
Nää on hyvin henk. koht. asioita, persoonallisuusväritteisiä. - Nasdaq
Nasdaq kirjoitti:
Puretaanpa tämä nyt insinöörimäisesti osiin ja tsekataan mitä pystyyn jää.
Jos mä suljen silmäni ja ajattelen mikä on seksikäs nainen, niin mulle tulee dataa joka ovesta mainoksina. Eli siis tämä on väärä tie.
Otetaan jokin katunäkymä: No siinä kävelee jokin torttu fone korvallaan. Ei nappaa.
Tuolla istuu jokin runoilijan näköinen mirri sandaaleissaan. Ei iske.
Alelaarissa? Ei stna.
Mutta kun jollakin on tapana seisoa omilla jaloillaan ja katsella maailmaa kuin huvinäytelmää, niin sitten alkaa jytistä.
Nää on hyvin henk. koht. asioita, persoonallisuusväritteisiä.Tää on hyvin seksikäs, koska hän on irvokkaan myyvässä asennossa. Jos hän esim. istuisi kusella, niin mä tietäisin olevani hänen kanssaan naimisissa ja itselläni kahden vessan loukku, koska toisessa vessassa istuu meidän seksielämämme hedelmä.
http://www.youtube.com/watch?v=OWcxWzsKeT8&feature=related
.....nuoret naiset ovat tyhmiä, pinnallisia ja epävarmoja
------------------------------------------------------------------------------
Eikö seksikäs nainen voi olla tyhmä, pinnallinen ja epävarma?
- Mielestäni voi.
Haluaisinko seksikkään, tyhmän, pinnallisen ja epävarman vaimon/tyttöystävän/puolison?
- En.
Pitääkö vaimon/tyttöystävän/puolison olla seksikäs?
- Ei tarvitse. Siitä voi olla jopa haittaa, riippuen vähän siitä millaista se seksikkyys on...- laardimies
Nuorena just pantavia onja pitääkin pukata tiineeksi ja pitää kotona kahlittuna ja opettaa järkeä päähän
Eikä päästää siideriä lipittämään ja puhumaan teinityttökieltä näin
-v ttu
-v ittu
-v ittu
-v ittu
-v ittu v ittu
-vi ttu,älävaihda piheneaihetta V*TTUPÄÄ
- puskalisko
oletko ihan varma, ettei tässä kysymyksessä ollut mitään johdattelua? Eihän?
- minä haluaisin
johdatella meidän keskustelumme alapään asioihin.
- lälläpuhelin
Vidun johdattelua,nössö
- ...
sEXII TWENTIIS:D
- fsdsdsd
Hah. Kyllä nainen on 20vuotiaana seksikkäämmillään. Ei mahda mitään. Tosin ei sellaista teiniprinsessaa jaksaisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521916Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4191548Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661412Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141216- 601058
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948