Täyttä huttua taas

jollas joo

Tuksu selitää blogissaan miten ovat koko perheen voimin seuranneet euroviisuja Tukholmassa ja äänestäneet Ruotsin voittoon.

Hmm. . . . korjatkaa, jos olen väärässä, mutta eikös se ole hiukan mahdotonta äänestää maata, jossa itse asuu?

Esim. suomalaiset eivät voineet äänestää Suomea täältä käsin.

Täyttä kukkua siis muutkin tarinat tuon tädin kynästä. . . .

18

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ciccioliinukka

Perheestä en osaa sanoa, mutta Tuksulla lie suomalainen liittymä, joten on voinut äänestää ruotsia? Ehkäpä koko poppoo on paukuttanut äänensä ruotsille Tuksun puhelimella :D?

• :D

Tuksuhan sanoi blogissaan, että hänellä on nykyään ruotsalainen, suomalainen ja jenkkiläinen puhelinliittymä...

• iha ihmettelee

Eikös sekon pitänyt olla jossain Norjassa eikä Ruottis vai onko Tukholma jossain Jollaksen seudulla

• ...

No itseasiassa ei kyllä ole kukkua ollenkaan. Suomalaisella liittymällä, joka Tuksulla ja Julialla on, pystyi kyllä äänestämään Ruotsin ehdokasta. Eli se on nyt Tuksun ansiota, että ruotsi voitti euroviisut... XD

• n

Tuhnukka kirjotteli facessa,että uristi paukkas sinne kaffelle yllättäen.Äitistä ja veljestä ei puhunu sanaakaan.Vaikka oli kuuman seksin treffit,niin facea päivitti ammuyölle asti ja väitti,että juristi yöllä muka oli kusettamassa Tuhnun 4:ää koiraa?Yks koirahan on annettu viallisena pois tahi saanut lopetuspiikin.

• totuus täsä

Eiköhän se mennyt niinpäin että koirat lähti karkuun eläinsuojelijoitten yhdistysten neuvosta ja Tuhnua vetutti kun ei ehtinyt vahingoittaa niitä vaikka mieli taisi tehrä

• maan pinnalta

Kuka noista kolmesta on se oikeasti viallinen

A: se joka luovutti luontokappaleen koiran Johanna Tukiaiselle

B: Johanna Tukiainen joka otti koiran tarkoituksenaan laiminlyödä se

C: itse luontokappale koira

arveluja veikkauksia rohkeasti vaan

• Sari Korhonen
        maan pinnalta kirjoitti:

Kuka noista kolmesta on se oikeasti viallinen

A: se joka luovutti luontokappaleen koiran Johanna Tukiaiselle

B: Johanna Tukiainen joka otti koiran tarkoituksenaan laiminlyödä se

C: itse luontokappale koira

arveluja veikkauksia rohkeasti vaan

A: eläimen luovuttajalla on vastuu

• Mielikuvitus Tuksu

Tuksu elää taas fantasioissaan jaa että luonnossako ne uristin palkkiot hoidetaan ja keskellä öitä taitaa siinä olla sellaisen uristin maine ja ura vaakalaudalla jos vaikka salakuvaajat sattuisi kulmille paparatsaamaan

• jk

niinkö

• lääkkikselt moi

http://4.bp.blogspot.com/_mmBw3uzPnJI/S9mWwt2SPuI/AAAAAAABNAs/VI8Cmt3mt9o/s640/johanna_tukiainen_21.jpg

Kun katselin tätä kuvaa ja vertasin sitä henkilön kirjoituksiin blogissa niin analyysini on seuraava

Kysymyksessä on vakava rajatilatasoinen käyttäytymismalli mihin liittyy vääristyneet mielikuvat omasta ulkonäöstä ja elämästä.

Käytännössä henkilö on psykoosissa mihin kytkeytyy jo muitakin vaarallisia deluusioita esimerkiksi agressiivisuus ja narsistinen käyttäytymismalli, kylmyys ja välinpitämättömyys.

Ilmeisesti psyykelääkitys on jo aloitettu mutta se että karttaako potilas lääkitystä on kysymysmerkki.

Kuitenkin kysymyksessä on henkilö joka on jo vaaraksi itselle ja ympäristölleen ja tarvitsee ensisijaista apua.

• lääkikseltäpävarmaan

Otapa ensin selvää mitä noi diagnoosit tarkoittavat. Tuksu ei varmasti rajatilapersoona, koska heillähän on vääristynyt minäkuva juuri huonoon suuntaan eli näkevät itsensä rumina,läskeinä ym.. usein esim. anorektikoilla on tämä, luulevat olevansa lihavia, vaikka olisivat kuinka luurankoja. Narsismi sitten onkin jo ihan toinen juttu. Siinä kuvitellaan/luullaan olevan kauniita,menestyviä,lahjakkaita... Narsismia on eritasoista myös. Uskallan vahvasti epäillä, että kahdella erään "laatujulkaisun" bloggaajista on tämä persoonallisuushäiriö.

• Tiina Tarkkana
        lääkikseltäpävarmaan kirjoitti:

Otapa ensin selvää mitä noi diagnoosit tarkoittavat. Tuksu ei varmasti rajatilapersoona, koska heillähän on vääristynyt minäkuva juuri huonoon suuntaan eli näkevät itsensä rumina,läskeinä ym.. usein esim. anorektikoilla on tämä, luulevat olevansa lihavia, vaikka olisivat kuinka luurankoja. Narsismi sitten onkin jo ihan toinen juttu. Siinä kuvitellaan/luullaan olevan kauniita,menestyviä,lahjakkaita... Narsismia on eritasoista myös. Uskallan vahvasti epäillä, että kahdella erään "laatujulkaisun" bloggaajista on tämä persoonallisuushäiriö.

Rajatilatasolla tarkoitetaan realismin osittaista tai kokonaista pimentymistä. Rajatilatason psykoosissa juuri koetaan nk. minä harhoja eli ei pystytä hahmottamaan tosiasioita. Tämähän on juuri tyypillistä Tuhnulle. Kuvittelee olevansa Marilyn vaikka on kaukana siitä. Kirjoittelee itsestään että on haluttava ja älykäs vaikka oikeasti karkoittaa kaikki miehet ympäriltään jop pelkästään käytöksellään. Elää fantasiassa missä on prinsessa Ruusunen vaikka on oikeasti voimakkaassa psyykelääkityksessä kulkeva ihmisraunio joka ei saa elämässä mitään aikaan. Haaviin on tarttunut eräs Lapin mies joka on saanut maistaa neidon nyrkistä ja kaikesta muustakin katalasta.

• Hutunkeittoa

Eilen oli todella helteinen sää, aiemmin päivällä kävin romanttisella lounaalla tukholmalaisen treffiehdokkaani nro1. “U”:n kanssa. Join kokista ja mainasin tukehtua jääpalaan kun hän ylisti minua niin paljon….! Tiedän, että monet suomalaiset taas ajattelevat, että voi itku mitä itsekehua “Tuksu” selittää, mutta tämä ei siis ollut mitään itsekehua, vaan miehen omat sanat. Hän sanoi, että on kauan etsinyt naista, joka on kauneuden lisäksi vielä älykäs, puhelias, huumorintajuinen ja karismaattinen. Näin hän minua kuvaili. Hänellä on kuulemma paras kaveri, joku erittäin älykäs Harwardin yliopistosta valmistunut ruotsalainen, komea ja menestyvä mies nimeltä Robert, joka on kuulemma ihastunut kuvien perusteella siskooni Juliaan! Lisäksi “U” oli kehunut kovasti Juliaa ystävälleen, sillä hän on itse kuulemma niin ihastunut minuun, että siskoni on pakko olla upea tyyppi myös!

Ihanaa, olin ihan innoissani! He ehdottavat meille tuplatreffejä, ja yhteistä ulkomaanmatkaa nelistään nyt kesän aikana. Robert on kuulemma erittäin lahjakas matemaattisesti, pörssimeklari ja kaikkea muuta, U puhui niin nopeaa amerikanenglantia, etten pysynyt perässä. Lisäksi olin niin hermostunut, etten voinut oikein keskittyä.

Tänään hän haluaa valmistaa minulle kuulemma pitkän kaavan mukaan illallisen merenrantakodissaan, jossa olen käynytkin jo useamman kerran. Hänellä on koti myös Kreikassa, kuten myös toisella sulhasehdokkaallani, juristilla nimeltä “B.” Hän rakastaa kuulemma kuumia porekylpyjä kuten minäkin ja uimista, mutta saunomisesta hän ei pidä. No hmmm…..ei kovin suuri miinus vielä, heheheh.

• hhhheehehehehehhh

Mitäs sen jälkeen tapahtuu kun nämä mielikuvitushenkilöt "Robertit" "U"t jne sattuisivat vaikka googlaamaan Tukiaisen nimellä. Kun tuossa googlessa on vielä niin loistava tulkkikäännin että mikään ei voi jäädä epäselväksi edes kuuromykälle

• kysynpä vaan
        hhhheehehehehehhh kirjoitti:

Mitäs sen jälkeen tapahtuu kun nämä mielikuvitushenkilöt "Robertit" "U"t jne sattuisivat vaikka googlaamaan Tukiaisen nimellä. Kun tuossa googlessa on vielä niin loistava tulkkikäännin että mikään ei voi jäädä epäselväksi edes kuuromykälle

Jos tämä eukko on prinsessa tai edes miestä kiihoittava niin minä olen Ugandan presidentti

http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/02/13/_johanna_tukiainen__732255f.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_ja_yhtyeet/suomalaiset/564519.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_6_HnFqZyh1U/S9NgE2yQcJI/AAAAAAAAAFA/qtPq07jyhcI/s1600/tuksu.JPG

Käyttääkö tämä nainen jotain huumeita vai mistä on lähtöisin hänen psykoosi ?
        Niin ja tämä oli vain kysymys eihän kun mää vaan kysyin

• säälittävä akka
        kysynpä vaan kirjoitti:

Jos tämä eukko on prinsessa tai edes miestä kiihoittava niin minä olen Ugandan presidentti

http://www.juorut.com/wp-content/uploads/2009/02/13/_johanna_tukiainen__732255f.jpg

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/henkilot_ja_yhtyeet/suomalaiset/564519.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_6_HnFqZyh1U/S9NgE2yQcJI/AAAAAAAAAFA/qtPq07jyhcI/s1600/tuksu.JPG

Käyttääkö tämä nainen jotain huumeita vai mistä on lähtöisin hänen psykoosi ?
        Niin ja tämä oli vain kysymys eihän kun mää vaan kysyin

Rahastaa "tanssiryhmällään" vaikka ei hallitse mitään konkreettista tanssin tyylisuuntaa tai lajia. Kun tuollainen "glamourtanssi" tuntuu vielä niin eriskummalliselta

http://www.dollsdancers.fi/

• stekis

Tuhnu kävi "U:n" kanssa ilmeisesti homojen salaattiravintolassa, kun piti vielä samana päivänä mennä veljen kanssa hampurilaispaikkaan. Klamyyria, klamydia!

Savolaistuhnu (nimeä en muista) kertoi Hymyssä saaneensa töitä jostain lehdestä. Vieläkö Uutis-Kukko ilmestyy. Mainoksia varmaan yrittää myydä, kun ei ole toimittajan kykyä. Miksi piilottaa työnantajan nimen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4394
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3840
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3130
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2608
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2322
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1976
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1742
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1705
    Aihe