Rakkaus ei ole peliä.

Joskus silloin

Eikä se ole kilpailuttamista. Se on jotain muuta. Mä en osallistu kisaan. Mut diskattiin epäurheilijamaisen käytöksen takia. Ja kun katsoo tätä, tulokseen voi olla tyytyväinen. Mä en leiki enää. Enkä halua tätä nettileikkiä. Tämä ei ole elämää. Erilaisia tarinoita, syitä olla täällä. Ei niistä mikään minun. Mä olen kyllästynyt torjuntaan. En tarvitse sitä enää en yhtään enempää. Kun sanon jotain kaunista, saan kylmää vettä niskaan. Kun en sano mitään, saan paskaa niskaan. Kun torjun, saan jotain kuravettä. En tarvitse enää torjuntaa. Mä luovutin jo viime yönä. Alitajunta otti vallan ja ratkaisi sen mihin pää eikä sydän pystyneet. Mä en voi odottaa enää, että pystyisin lopettamaan palstailun. Se on tehtävä nyt. Asiat tapahtuvat nyt.

Sinä, siellä jossakin. Jos kuulet tän, ymmärrä että minä tein sen minkä osasin. Enkä jaksa enempää. Rakkaus on tekoja ja joskus se on sitä ettei tee.

7

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakko kysyä

Pistä jokin tunniste, mikä tahansa. Nimikirjain tms. miehelle vai naiselle ja mihin suuntaan?

• ettei tee

Miten sut on torjuttu?

En minä ainakaan torjunut.

Kilpailutitko sinä?

• Kaikilla on rajansa

Älä laita tunnisteita. Jaan tuntemuksesi, ja tämä on hyvä viesti kaikille pelaajille ja kyttääjille täällä.

• what-ever

Nämä viestit ovat tärkeitä vain kirjoittajille itselleen, vastaanottajaa koskaan tavoittamatta. Joku (aloittaja) on diskattu epäurheilijamaisen käytöksen takia, ottakoon opiksi.

• pakko kysyä

On täällä muitakin kuin pelaajia ja kyttääjiä. Jos noin ajattelet, sen ihmisen, joka ehkä kaipaa sinua, olisi hyvä tietää se. Siksi tunniste.

• rumaa käytöstä

Törkeää kilpailuttamista ja vedättämistä toi on että ensin lähettelee täällä viestejä ja sitten antaa jonkun ymmärtää ettei enää tule tänne. Se toinen jää yhä tänne odottelemaan. Ei miehekästä käytöstä ainakaan! Kerro tuo sille ihmiselle jollain tapaa!!!

• ap.

Miehelle, pks. Vajaan kahden kuukauden luopumisprosessista hengissä vaan ei hyvissä voimin selvinneeltä naiselta, joka ei koskaan halunnut luopua. Naiselta joka on käynyt läpi mennyttä. Naiselta joka näkee kaavan jota on toistanut. Naiselta, joka katsoo mennyttä lempein silmin. Ja itseään arvostavasti. Joka ei osannut paremmin. Siinä teille tunnisteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      99
      4513
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3880
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3240
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2932
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2422
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2156
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      17
      1809
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1735
    Aihe