todettiin tuossa muutamia viikkoja keliakia. ensin verikokeilla ja sen jälkeen olin tähystyksessä..
nyt sain epikriisin sairaalasta.
Transglutaminaasi va:t yli 120 ja Endomysium-va:t 1000...
nyt yritin netistä ettiä mikä noiden raja-arvot on... löysin et molempien on joku 5-7 pintaan?
paljonko teillä on ollut nuo verikokeet kun teillä on todettu keliakia? tuntuu et mulla ihan kauheen korkeat nuo.. o.O ja itellä ei tosiaa mitää maha oireita ole ollu, niin tuli koko keliakia yllätyksenä..
keliakian verikokeet
4
541
Vastaukset
- kelllu-86
Mulla oli vielä korkeammat, puolessa vuodessa laski normaalille tasolle. Eikä mahaoireita eikä muitakaan oireita. Oireista ei voi päätellä mitään.
- larrra
okei, luin vaan muita keskustelu palstoja ja niillä ollu jotain vähän reilua 20:tä nuo arvot, niin mä jo ajattelin onko noissa joku virhe ;)
Juu jotenki hassua ajatella et on keliakia, kun ei niitä mitää oireita ole ollut... vain alhainen hb minkä takia lääkäri passitti keliakia kokeisii. mut kiva et passitti, että jo tässä vaiheessa se löyty eikä vasta sitten kun ois ollu pahat oireet. - kelllu-86
larrra kirjoitti:
okei, luin vaan muita keskustelu palstoja ja niillä ollu jotain vähän reilua 20:tä nuo arvot, niin mä jo ajattelin onko noissa joku virhe ;)
Juu jotenki hassua ajatella et on keliakia, kun ei niitä mitää oireita ole ollut... vain alhainen hb minkä takia lääkäri passitti keliakia kokeisii. mut kiva et passitti, että jo tässä vaiheessa se löyty eikä vasta sitten kun ois ollu pahat oireet.Olihan sulla oire, alhainen hb!
- larrra
kelllu-86 kirjoitti:
Olihan sulla oire, alhainen hb!
juujuu :D mut siis ku ei oo ollu näitä tyypillisiä maha oireita :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809