vauvakuviasi? Mikä oli naisen suhtautuminen kuvien näyttämiseen?
Vauvabuumi?
Mies: Oletko näyttänyt naisellesi
21
84
Vastaukset
En tiiä kuinka yleistä on näyttää lapsuusajoilta kuvia miesten omasta toimesta. Mutta mä olen päässyt näkemään muutaman miehen lapsuuskuvia ja myös vauvakuvia. Kivahan niitä on nähdä. :-)
Vaiks näkemättäkin tietää, että vauva se on joskus toikin rontti ollut. Vauvabuumia ehkä pikkasen on aiheuttanut viimeisin vauvakuva, minkä olen nähnyt, taikka niin sellaista ajatusta että mullekin tommonen söpö pojanpallero kelpais. :-)
Siis vauvanakin. Eikä vain isona miehenä.- ....................
Joku suuttui vauvahaaveista?
- 8======o
.................... kirjoitti:
Joku suuttui vauvahaaveista?
näköjään. jazzuli on khyl aika vanha ensisynnyttäjäksi
8======o kirjoitti:
näköjään. jazzuli on khyl aika vanha ensisynnyttäjäksi
Tiedän vanhempiakin ensisynnyttäjiä. Eihän se ole nykyään enää edes ihmeellistä, tässä iässä pullauttaa esikoista. :-) Aika tarkka syyni kuitenkin raskausajan seurannassa.
Hmm, jos joku suuttuu tommoisesta niin antaa suuttua. En ole tähänkään asti muilta kysynyt lupaa oman elämäni elämiselle parhaaksi katsomallani tavalla.- Nih.
teevadit kirjoitti:
Tiedän vanhempiakin ensisynnyttäjiä. Eihän se ole nykyään enää edes ihmeellistä, tässä iässä pullauttaa esikoista. :-) Aika tarkka syyni kuitenkin raskausajan seurannassa.
Hmm, jos joku suuttuu tommoisesta niin antaa suuttua. En ole tähänkään asti muilta kysynyt lupaa oman elämäni elämiselle parhaaksi katsomallani tavalla.Palstalla on pyydettävä lupa mitä ikinä teetkin
Nih. kirjoitti:
Palstalla on pyydettävä lupa mitä ikinä teetkin
Uuuh, vaikeeks menee. :-D
Nyt meen hetkeks köllättämään, tulee uni simmuun. Enkä meinaa kysyä palstalaisilta lupaa. Moikka. :-)- Taitaa olla
teevadit kirjoitti:
Uuuh, vaikeeks menee. :-D
Nyt meen hetkeks köllättämään, tulee uni simmuun. Enkä meinaa kysyä palstalaisilta lupaa. Moikka. :-)pullat uunissa jo?
- so boooring
Taitaa olla kirjoitti:
pullat uunissa jo?
Jazuli keskustelee itsensä kanssa :D Pönkittääkseen mielikuvaa että on tavannut joskus l.v:n .
- blaablaa..
so boooring kirjoitti:
Jazuli keskustelee itsensä kanssa :D Pönkittääkseen mielikuvaa että on tavannut joskus l.v:n .
Taisi tehdä aloituksenkin. Hieman tylsää jazulilla?
- Iaskin..väärin
Taitaa olla kirjoitti:
pullat uunissa jo?
Ei voi olla pullat uunissa koska Jazuli haluaa aina kakkoseen :-)
- :)
blaablaa.. kirjoitti:
Taisi tehdä aloituksenkin. Hieman tylsää jazulilla?
Älkää nyt. Minusta Jazuli on ihan hauska keksiessään kaikkia hassuja juttuja x)
Taitaa olla kirjoitti:
pullat uunissa jo?
Ei kai sentäs. Huono unirytmi vaikuttaa ja ikääntyvän hormonit. :-)
Iaskin..väärin kirjoitti:
Ei voi olla pullat uunissa koska Jazuli haluaa aina kakkoseen :-)
Pyh..ei meillä "homostella". :-)
so boooring kirjoitti:
Jaaha. Niinkö sinusta? Minusta on kivaa kun sä uskottelet itselles, etten ole voinut millään tavata tuota miestä. Mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä? Mustasukkainenko? :-)
- .....
teevadit kirjoitti:
Ei kai sentäs. Huono unirytmi vaikuttaa ja ikääntyvän hormonit. :-)
Jos kävisit töissä ja muutenkin viettäisit normaalia elämää, muutakin kuin netin ääressä, ei aina väsyttäisi ja nukuttaisi. Muuta kuin öisin.
..... kirjoitti:
Jos kävisit töissä ja muutenkin viettäisit normaalia elämää, muutakin kuin netin ääressä, ei aina väsyttäisi ja nukuttaisi. Muuta kuin öisin.
Ei siitä johdu.
- Nasdaq
Mäkin aloitan aina tolla vauvabuumijutulla, ja tivaan hetimiten albumia paikalle, jotta pääsen väsäämään analyysiä. Seuraavaksi mä rynnistän mirrin kotitalolle haastattelemaan sen synnytyskanaalia.
Asioiden kartoittamisen vuoksi.- luinko väärin
Haistelemaan sen synnytyskanaalia???
- Nasdaq
luinko väärin kirjoitti:
Haistelemaan sen synnytyskanaalia???
Ootas kun mä tosta tavaan.
(tavaavaa naurua)
Äitini on muistaakseni näyttänyt. Enpä kyllä tiedä miten lie suhtautui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4131531Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3631405Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141206- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948