Pääsykokeet takanapäin, millaisia fiiliksiä muilla hakijoille jäi?
Minua jäi häiritsemään lähinnä se, että koe tuntui niin helpolta, isosta joukosta hakijoita menee varmasti rankaksi pilkun viilaamiseksi valita sisäänpääsijät.. Ja esseen osalta vaikea sanoa yhtään miten meni :S
Millaisia asioita esseessä mietitte? Sakotetaankohan ns. Ylimääräisestä tiedosta (esim. Kriittisen sos. Työn lähtökohdat kysymyksessä)?
Sosiaalityön pääsykoe 2012
2
223
Vastaukset
- azsrdtz
Aineisto oli jollain lailla helpompi, kuin viime vuonna. Kirjaan perustuvat tehtävät olivat myös helppoja. Aineisto-osio varmaankin ratkaisee. Itse koen, että osasin tuoda halutut asiat esille, mutta jäsentelyni meni ihan metsään. En osannut tarpeeksi monipuolisesti viitata aineistoon.
Minkälaisia asioita kirjoititte aineistoon? - jhpuhij
Aineisto helpompi? Iik, mun mielestä todella vaativa ja laaja! Kirjoitin asiantuntijuuksista eri suhteissa, tiedoista esim. vertikaalisessa asiantuntijatieto, horisontaalisessa postmoderni tietokäsitys, paikallinen tietäminen, hoivaan perustuvassa taisin kirjoittaa ohi aiheen :D Meinaan viittasin johonkin valtajuttuihin, esim "paremmin tietämiseen", ja vuorovaikutuksessa rakentuvassa suhteessa nostin tiedon tekemisen ja käyttämisen, reflektiivisen, tässä ja nyt toimimisen. Otin myös universaalin etiikan ja postmodernin etikan mukaan. Mitä mieltä olitte, olisiko pitänyt ottaa kalkyloiva ja transkulttuurinen asiantuntijuus mukaan? Plöö, ihme analysointia. Samapa tuo miten meni, nyt on kesä! :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760