Mehiläinen Hämeenlinna tänään!!

Työmies+kannu

Hymysi sulatti sydämeni ja laittoi pasmat sekaisin. Sinä sanoin kuvaamattoman kaunis tummahiuksinen nainen, istuit 3krs odottamassa vuoroasi, kai:) Sinulla taisi olla punainen raita hiuksissasi. Mikä olikaan hymysi tarkoitus? Pelastit päiväni, mutta jäi harmittamaan etten osannut sanoa tai reakoida mitenkään. Meinaisin vielä parkkipaikalla kääntyä takaisin ja tulla antamaan numeroni. Löydänkö sinut näin??

23

740

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • latausta vailla

En tiedä, mutta kokeile (019) 38011

• Työmies+kannu

Häh!!!?? mikä tuo numero on??

• tarkistin nääs

Kellokosken psykiatrinen.................

• alkoi varmasti kesä

Siinä sen näkee. Miehet !

• Haku on päällä

Mäkin näin torilla eilen naisen, jolla oli farkut,T-paita, tummahkot hiukset ja KENGÄT jalassa. Katsoit Raatihuoneen lipputankoa..minä kirkon kelloa. Kotiin Tyrväntöön pyöräillessäni, meinasin kääntyä vielä takaisin Parolan risteyksestä ja pyöräillä uudelleen torille tarkistamaan sen kellonajan jolloin veit sydämeni...Virnistyksesi jäi mieleen, löydänkö sinut vielä uudelleen!?

• Sadan vuoden yksinäi

Siis mikä on tarinan opetus - tartu hetkeen, muuten se katoaa iäksi.

• TyöMies+kannu

Sen teen varmasti....

• 15 vuoden kokemus

Unohda naiset.
      Osta mielummin hyvä vene ja vetouisteluvarusteet. olet taatusti onnellisempi.

Nimittäin mikään ei ole pahempi orjuus kuin joutua aviomieheksi.
      Vaikka sulla olis kädet kyynärpäitä myöden autorasvassa ja olet hoitanut kaikki ne aviolliset velvollisuutesi, akka jaksaa aina nalkuttaa jostain.

Vene on parempi vaihtoehto. Sulavalinjainen ja liikkuu ripeästi ja isot kalat siimanpäässä tuo paremmat sävärit kuin akan päällä makaaminen :I
      Näin se vain on.

• TyöMies+kannu

:) olet tainnut kohdata väärän naisen:) Tiedän että sen oikean kanssa kaikki olisi toisin. Tottakai parisuhteessakin on ylä- ja alamäkiä, mutta sen oikean kanssa ne huonotkin ajat tuntuvat taistelemisen arvoiselta.

• TyöMies+kannu

Miten ihmeessä joku ihminen voi jäädä näin mieleen....... miten ihmeessä saisin tähän mysteeri naiseen yhteyden?? Antakaapas hyviä vinkkejä. haluan nvain selvittää luinko hymysi oikein vai pitääkö sittenkin soitella tuohon numeroon jonka joku mielenterveydestäni huolissaan oleva kansalainen kirjoitti tänne:)

Teille jotka olette myös huolissaan mielenterveydestäni, niin kiitos huolenpidosta, mutta osaan kyllä hakeutua hoitoon kun ja jos on tarve:)

• Kyllä se löytyy

Se henkilö voi olla vaikka weispuukissa....kahlaile sieltä aluksi koko materiaali läpi ja jos ei löydy, niin Kanta-Hämeen puhelinluettelo käteen ja alat soitteleen A:sta Ö.n....jos todella olet ihastunut, niin tämän teet...

• Mirkkuex-markku

Sori, näin kyllä kiimaisen katseesi, sillä olin ennen Markku, nyt MIrkku. Saan mehiläisessä viimeisiä hormoonihoitojani ja minulla on oikein hyvin venytetty keinovagina. Ex- miehenä tiedän kyllä katseesi tarkoituksen, himo, siksi en voinut olla hymyilemättä sille. Samalla tiesin, että olen onnistunut ja nyt siis aika onnellinen, jo ennen hoitojeni päätyttyä joku ihqu haalarisankarikarhu koitta kontaktiin. Ensi viikolla on taas aika, joten tule väijymään, olit sinäkin aika komistus!

• työMies+kannu

Mistä helvetistä näitä oikein tulee:) Sinulle exmarkku:) korjaan, minä en katsonut tätä naista, käänsin katseeni ja huomasin kun hän katsoi minua ja hymyili. hämmenyksissäni ja kiireen takia käänsin katseeni pois. Suomeksi sanottuna vituttaa:) kun en tajunnut sanoa mitään...

• TyöMies+kannu

Taidan julkaista lehdessä ilmoituksen:)

• brunette_toisaalta

Hämeen Sanomien etusivulle vaan tälläät oman kuvasi ja kysyt, onko joku nähnyt sut Mehiläisessä. Sit vaan odotat tämän neidon yhteydenottoa. :) Pieni flirtti piristää aina, ihanaa, että osui sinunkin kohdallesi!! Onnea metsästykseesi...

• TyöMies+kannu

No enhän minä nyt kuvaani lehteen laita, mutta jonkinlaisen ilmoituksen taidan laittaa, niin syvästi tämä nainen jäi mieleeni:)

Ja kiitos, onnea tosiaan tarvitaan että löydän etsimäni:)

• katsontunnen

itselle kävi joskus samalla lailla, jonkun ihanan neidon katse jäi mieleen. en myöskään silloin älynnyt tehdä mitään. ja se katse on aina välillä piirtyy mieleen vaikka tapahtumasta on jo kohta 10 vuotta. joskus vaan siinä on jotain sellaista telepatian tuntuista. olen ollut parisuhteessa jo vuosia, mutta joskus se katse vaan silti on mielessä.
        en nyt tiedä muuta keinoa kun pistää tosiaan joku ilmoitus lehteen tai/ja nettiin ja toivoa että tärppää....

• TyöMies+kannu

No nettiin olen ilmoituksen jo laittanut, eli tänne, muita hyviä paikoja joissa voisi ilmoittaa?

• TyöMies+kannu

Voisitko nyt vaan eksyä tänne:)

• kissantai

TyöMies, kerro mimmonen kannu sulla oli mukana, voi tärpätä helpommin.

• TyoMies+kannu

No tuskin sillä on väliä millainen kannu on ollut mukana:) vai liikuskeleeko mehiläisessä paljonkin työmiehiä kanniskelen jotain kannua:) Kävin tuomassa tavaraa mehiläiseen ja poistuin, enempää en viitsi paljastaa. Se nainen jonka kohtasin tietää varmasti mitä tarkoitan.

• kissantai

Työmies ja kannu - miten teillä nyt menee?

• siellä jossain

Onnea etsintään, toivottavasti löydät hänet! Tiedän tunteen, kun joku jää kaihertamaan mieltä. Sitä on vaikea unohtaa. Silloin harvoin, kun tällainen hetki sattuu kohdalle, tulee se yleensä niin yllättäen, ettei siinä ehdi reagoimaan mitenkään :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1516
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1345
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      17
      982
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      93
      797
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe