jos mä mokaan, ja se alkaa soida, älä vastaa
Mä poistan nyt numerosi
18
204
Vastaukset
- en uskaltasikaan
Saathan sä sen sit uudelleen jos alkaa harmittamaan ;)
- äläs nyt
miksi sä sen poistat?
- meni jo ilman vahinkoja
Jotta vihdoin uskoisin, kun sanot ei.
- ed.
meni jo ilman vahinkoja kirjoitti:
Jotta vihdoin uskoisin, kun sanot ei.
Ei saa ymmärtää väärikään sitä "ei" sanaa. Mun tapauksessa se ei ainakaan tarkoittanut kiinnostuksen puutetta.
- luulin tietäväni edes tu
ed. kirjoitti:
Ei saa ymmärtää väärikään sitä "ei" sanaa. Mun tapauksessa se ei ainakaan tarkoittanut kiinnostuksen puutetta.
Oujee, valaisepa vähän tyhmempää!
- ed.
luulin tietäväni edes tu kirjoitti:
Oujee, valaisepa vähän tyhmempää!
No etköhän sä tajua kun vähän mietiskelet? ;)
- voisitko kertoa
ed. kirjoitti:
Mitä se sitten tarkoittaa? Tarkoittaako "ei" sitten "kyllä"? Ja jos näin on niin mikset sitten vaan sanonut "kyllä"? Ja jos se tarkoitti "ehkä" niin mikset sitten sanonut "ehkä"?
- ed.
voisitko kertoa kirjoitti:
Mitä se sitten tarkoittaa? Tarkoittaako "ei" sitten "kyllä"? Ja jos näin on niin mikset sitten vaan sanonut "kyllä"? Ja jos se tarkoitti "ehkä" niin mikset sitten sanonut "ehkä"?
No koska se tarkoitti, että ehkä sitten joskus myöhemmin kun se tulee ajankohtaiseksi. Olis varmaan sit pitänyt sanoa niin mutta en uskaltanut.
- voisitko kertoa
ed. kirjoitti:
No koska se tarkoitti, että ehkä sitten joskus myöhemmin kun se tulee ajankohtaiseksi. Olis varmaan sit pitänyt sanoa niin mutta en uskaltanut.
Ettei toiselle tulisi sellainen olo että olisit luvannut jotain jota et sitten pystykään pitämään?
- Ap
ed. kirjoitti:
Kaiken mahdottomuus? Joo joo = ?, jossa vastaus ei voi olla joo? Voi Jeesus Ristus miten kipeää se tekee.
- Sivuhuomautus Täältä
Ap kirjoitti:
Kaiken mahdottomuus? Joo joo = ?, jossa vastaus ei voi olla joo? Voi Jeesus Ristus miten kipeää se tekee.
Ehkä olisi ollut riittävän hyvä. Koska sen verran mäkin olisin pystynyt sanomaan.
- ed.
voisitko kertoa kirjoitti:
Ettei toiselle tulisi sellainen olo että olisit luvannut jotain jota et sitten pystykään pitämään?
Jotenkin noin mä sen ajattelin.
- ehkäisy
ed. kirjoitti:
Jotenkin noin mä sen ajattelin.
Ehkä haluat pitää jonkun omaisuutenas, ehkä joskus jotain jos nykyiset suunnitelmasi eivät ehkä toimikaan, joten ehkä hänen pitäis olla sulle varalla, jotta ehkä otat kontaktia tai ehkä mieluummin hänen tulee ottaa kontaktia ja ehkä tehdä aloite sitten kun sulle ehkä sopii?
- väärin käsitit
ehkäisy kirjoitti:
Ehkä haluat pitää jonkun omaisuutenas, ehkä joskus jotain jos nykyiset suunnitelmasi eivät ehkä toimikaan, joten ehkä hänen pitäis olla sulle varalla, jotta ehkä otat kontaktia tai ehkä mieluummin hänen tulee ottaa kontaktia ja ehkä tehdä aloite sitten kun sulle ehkä sopii?
ei noin.
- ed
ehkäisy kirjoitti:
Et sä näköjään ymmärrä mitä mä ajan takaa, joten antaa olla. Kontaktia voi olla ja luotettavakin voi olla ilman että seksiä on heti kuvioissa.
- nolo olo
Se soi, mutta vain muutaman 1/100 sekunnin ettei numero jäänyt muistiin.
Pelastuit. Sinä pelastuin. Minä jouduin nolaamaan itseni.- ei oo noloa
Olisi voinut soida kauemmin niin olisin ehtinyt vastaamaan.
Ei kenenkään tartte nollata mitään ja jos et uskalla puhua niin laita tekstari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827