Tyttöjen kiusaaminen

Pilkan kohde

Hei !

Olen ollut alusta asti koulussa pilkan ja kiusan kohteena meidän luokan tytöille ja asia ei millään taida loppua, vaikka olemme keskustelleet tästä rehtorin ja opettajani kanssa. Se loppui vähäksi aikaa, mutta alkoi taas, kun sain tässä vähän aikaa sitten hymytyttö-palkinnon ja he olivat puhuneet selän takana, varmaan ihan kateuden takia, että en olisi ansainnut sitä. Nyt kuitenkin kuulin ohi mennen että he aikoivat juoruta opettajalleni jotakin, että joku olisi luntannut kokeessa. En siis itse ole koskaan luntannut, enkä aijo luntata, mutta kuulin että yksi tytöistä olisi sanonut suunnilleen näin; '' Muka rehellinen, just lunttasi kokeeseen ja sai silti hymytyttö palkinnon. '' Epäilen että se olisi jonkinmoinen kosto heiltä, mutta ihmettelen myös miksi he sellaista juoruvat, jota en ole tehnyt ja kertovat siitä opettajalleni ?! Nyt siis ongelmana on se, että en tiedä puhuvatko ne nyt minusta ja en voi ottaa selvää, koska olen ujo ja se vähän tuntuisi oudolta mennä kysymään kiusaajilta tai opettajaltani. Vanhempanikaan eivät osaisi asialle tehdä mitään ,muuta kuin kertoa opetajalleni, jolloin kiusaaminen jatkuisi, kun he kuulisivat, että olen juorunnut taas kiusaamisesta opettajalle.

Mutta jos luulette, että turvaudun netin nojalle, niin en. Tässä vain alkaa olla konstit lopussa tuota kiusaamista vastaan.
Apua tähän asiaan ?

3

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän tunteen...

Kuule älä sure kyl mäki oon kokenu tollast(ja koen edellee) koulus tyttöjen kiusaamine on just tollast seläntakan puhumist. Mut mää kerron nyt mun tän et miks koulu potuttaa nii suunattomasti (onneks pääsen yläasteel), eli mua on varmaa 2 lähtie kiusattu. aluks se oli sellast pientä ja ei se must ees sillee vaikuttanu kiusaamiselt mut nyt ku oon kutosel nii asian laita on aivan toinen... joka päivä kuulee ku joku puhuu jota must ja sit just sotä porukan ulkopuolel jättämist. Se ei tod oo kiaa kenenkää mielest. Et mul ei tähän asiaan liityen oo mitään sanottavaa ku itelläki on noit kaveri pulmii.... mut se mikä muaki tsemppaa on se et ei elämä oo pelkkää kouluu ja et ain vois mennä huonommi ja sit viel se et sateen jälkee paistaa aurinko (tai jotai..)

Ps. sori jos on kirjotus virheit ku kirjotin aikas nopeest enkä jaks tarkistaa.
      Pps.Ja tsemppii koita kestää nit :-)

• Näitä riittää...

Kerro vanhemmillesi. Kiusaaminen pitää saada loppumaan. Jos koulu ei saa sitä niin sitten viranomaiset. Kaikista facebookeista ja mitä näitä on kannattaa pysyä erossa eikä niitä edes seurata. Jos sinusta tuntuu että he levittävät sinusta tyhjänpäiväsiä juttuja niin unohda heidät ja hae kavereita jotka ovat luottoystäviäsi.
      Pysy näistä pahanilman linnuista (korpeista) erossa. Mutta kerro asiasta vanhemmillesi ja miettikää mitä syksyllä teette asialle.... jos tuo jatkuu. Koulun ja
      opettajan on syytä puuttua tuohon... tiedän että asia ei ole niin yksinkertainen. Mutta puuttua tulee. Nyt kesällä unohdat nuo korpit ja vietät rentouttavan kesäloman.

• yks vaa...

Hei oon kutosella oleva tyttö ja juttu menee näin et tyttö pirukka jossa oon "mustalammas" eli selän takan puhumist ja jättämisrä jne mut nyt se on jo vakavampaa ku nyt siihe alko pojat ne on ihan sairaan ilkeit. Noi kolme vuotta kestäny mut nyt tosi pahana. En oikein uskalla mennä kouluun mutta en voi sanoa opettajalle koska sitten alkaa sota joka on minä vs luokka tai ehk se jo on ei tää sua auttanu mut et oo yksin tsemppii munki täytyy et kestän tän kutosen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe