Liityin eurosinkkuihin mutta en ole mennyt mukaan mihinkään. Jotenkin tuntuu että on vaan kauheita ihmisjoukkoja ja sit pitäisi olla vähän väkisin mukana ja TOIVOA että sattuisi kohtaamaan naisen jonka kanssa sitten olla. Omat harrastukset ja aktiviteetit riittää. Mutta se nainen...ai jai jai.
Joohh..joten mitä nyt? Tosissaan kyllästyttää baarit enkä halua mitään itseäni paljon vanhempaa pubiruusuu. Tarjontaa ja kiinnostusta on ollut. Jotain rajaa sentään..
Hohhoi..ihan tosissani etsin sitä yksinäistä, rauhallista naista, mutta ei kai niitä täälläkään sitten ole...mikä hieman ihmetyttää.. No ainahan täällä valitetaan kerta kerran jälkeen.
Optimistina uskon kuitenkin että tänne tulee joku uusi, joka ei ole katkera ja joka on tosissaan kiinnostunut tututustumaan. Eli pk-seutu.. 31 vuotiaalle miehelle seuraa.. sähköpostin annan vasta kun joku kiinnostuu.
Kiinnostuksenkohteet meikäläisellä on ainakin.. museot, kuvataide, ulkoilu, ruuanlaitto, chillaus kaupungilla.. kirpparit...
hiirenhiljaista..
15
116
Vastaukset
- kesällä rannalle..
Eiks eurosinkut oo vähän vanhemmille..? Valitettavasti olen sulle kaikin puolin liian vanha enkä usko ystävyyteen naisen ja miehen välillä. Harrastuksista varmasti löydät ennemminkin ikäistäsi seuraa kuin eurosinkuista..
- ..maus..
Yksinäisiä mielenkiintoisia harrastuksia mulla on vähän liikaakin. Uusi sosiaalinen harrastus?..hmm enpä tiedä. Seuran löytymisen vuoksi..kai se vaan on pakko. Mut voiko sitä sitten paljastaa että harrastan tätä vain sen vuoksi että sattuisi löytämään elämänkumppanin?
Kyllä eurosinkuissa on aika laaja ikäskaala.
- 22:04
On siellä nuoriakin. Myös chatissa iltaisin.
- ..maus..
Kaipa pitää vaan tsekkailla tarkemmin mitä eurosinkuilla on tarjottavana.
- lottamari<3
Jos vuodesta toiseen pyörii kaikenmaailman deitti-ja sinkkusivuilla, eikä muka löydä ketään, niin eikö ole aika selvää, että vika on omassa itsessä, kun ei vaan kukaan kelpaa tai ei sittenkään viitsi vaihtaa sitä omaa tuttua ja turvallista pois. Näitä mukamas "vapaita" esiintyviä pelureita piisaa, jotka esittävät miten naisille ei kelpaa vähän huonompikin mies. Taktiikka se tuokin on saada kellistettyä joku huonoitsetuntoinen sänkyynsä, joka ajattelee että siinäpä vasta kunnon mies...
tää on niin tätä...hohjoijaa.- ..maus..
Aikaisemmin..silloin kun netti oli nuori..deittisivustoilta löytyi naisia mullekin. En ole koskaan laittanut kuvaa ja nyt kun oon ollut pitkään yksin..netistä ei enää löydykään ketään. Aina pitäs olla pärstä siellä ja ne kriteerit.
Ennen luotin kovasti nettiin ja yritän edelleenkin luottaa mutta aika huonoksi on mennyt kun naiset enää vastaa. Itselläni menee varmasti paljon paremmin kuin silloin. Silti eipä ne naiset enää oikein vastaa.. onko se nirsoilua vai mitä on muuttunut?
Mä en ole kovin nirso mutta eipä mullekaan tietysti ihan kuka tahansa kelpaa.
Pelimiehiä ja NAISIA nyt varmastikkin löytyy netistä..sääli.
- lottamari<3
Mikä siitä niin vaikean tekee laittaa se pärstä sinne ja omat kriteerit? Minusta se todellakin on rehellistä ja avointa meininkiä. Minusta sinä vaikutat nirsolta naiset eivät ole muuttuneet.
- ..angrymaus..
No kaikki ei haluu julkisuuteen. Se on julkista. Joskus ennen naamat peitettiin. Toki mulla kriteerit on mutta ne ei oo sellasia että jotka liikaa rajaa mahdollisuuksia löytää nainen.
Monilla on aika kriteerit joita voi olla vähän vaikea täyttää. Ihan kuin jollain muulla kuin tunteilla olisi oikeasti hirveästi merkitystä. Itse en ole rahan perässä mutta kai pitäisi olla kun en muuten niin täydellinen ole. Rahallahan saa.. mun arvomaailmani on ihan toisenlainen.
Oon aina inhonnut ihmisiä jotka yrittää syyllistää mua vaikka ei ole mitään syytä. En todellakaan ole nirso.Sen vuoksi oon vastannut kuvattomille ja mennyt sokkotreffeille ja ainoa ruma minkä oon tavannut on ollut yksinkertaisesti saatanan tyhmä ihminen.
En toki mikään hirveän komea oo mutta en ole koskaan antanut kenellekään pahaa fiilistä näyttämällä hapanta naamaa. Mulla on kokemukset ollut ihan hyvät ja vaikka täällä pyörinkin hyvää porukkaa ympärillä riittää. Ainoa yksinäisyyteni on kunnollisen naisen puute. Piste.
- lottamari<3
Ja mikä se "kunnollinen" nainen sitten mahtaa olla? Minä en tuota ymmärrä, että mies ei löydä muka kunnollista naista itselleen vaikka yksinäisiä kunnollisia nättejä ja fiksuja naisia on vaikka kuinka paljon, jotka eivät vaadi mieheltä muuta kuin hellää rakastavaa ajatusmaailmaa.
Suurin osa naisista ei kaipaa mitään komistusta tai hyvänäköistä tai varakasta miestä. Suurin osa meistä naisista kaivataan ihan tavallista kunnon miestä, joka arvostaa ja pitää naista hyvänä, ei pelaa mitään epämääräistä peliä naisen selän takana, on uskollinen, reilu, auttavainen, hellä, hyväsydäminen, rehti ja rehellinen suomalainen mies, jolla voi olla omat pikku paheensa kuten formulat, jääkiekko, kalja ja makkara :)
Minusta sinä vaikutat nirsolta, inhoa vaan ei haittaa :) - ..maus..
Ihmettelen että niitä ei netistä löydy. Sitä kun ei nyt niin hirveän rohkea ole että olisi yrittämässä iskeä jossain baarissa..tai muualla LIVESSÄ? Ja siinähän se mun koko pointti oli. Nyt varmaan syyllistät mua nössöksi?
Hyvä että kunnollisia löytyy tuntuu vaan että harvassa ovat. Ja saisivat tulla nettiin. Netti on ollut joskus ihan hyvä paikka ettii niitä kunnollisii kuten listasit kunnollisen naisen määritelmän.
Nirso mä?.. joo joo. Lisää vaan pahaa mieltä mulle. Miten mä voin vaikuttaa nirsolta kun et tiedä kriteereitäni? Eikä mulle edes vastata eikä mun vastauksiin vastata? Anna edes mahdollisuus olla nirso ennen syyllistämistä.. PLIIS. - lottamari<3
Kelpaako 100kg ruma nainen, joka on hellä ja rakastava ja jolta saat varmasti vastauksen kaikkiin sun kysymyksiin :)
- ..maus..
Parempi ylipainoinen kuin alipainoinen.. jaa itseasissa hyvinkin paljon parempi. Jaa miksiköhän tunnet itsesi rumaksi? SE on kysymykseni.
- ed
Miksi tykkäät lihavista naisista? SE on kysymykseni?
- ..maus..
Onko siinä jotain pahaa? Rajansa tietty siinäkin.. sairaalloinen lihavuus jne mutta kyllähän se rehevyys on ihan jees. Ainoo juttu vaan että pitää pitää itsestänsä huolta ja elää kuitenkin terveellisesti. Jotkut kun tuntuvat olevan reheviä luonnostaan. SE on vastaukseni.
- ed
Nyt rakastuin sinuun :D En ole rehevä enkä lihava, mutta sopusuhtainen. Nyt pitää mennä pus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506