ehdottomasti se jonka haluaisin, jos siihen olisi mahdollisuus.
Sä olet
38
381
Vastaukset
- Oikeastihan
tuolla ei ole sitten mitään merkitystä, kun laitoit tuohon ton "jos siihen olisi mahdollisuus" :/
- vinkkiä:)
Kukakohan.. ootkos kysynyt häntä?
- siinä vinkkiä
Pitäisi varmaan arvata ainakin :)
- 7+19
siinä vinkkiä kirjoitti:
Jokainenhan täällä arvailee, että itselleen olisi.
- vinkvink sinulle
siinä vinkkiä kirjoitti:
Sitä saa mitä haluaa eli aina on mahdollisuus :)
- surullista kyllä
vinkvink sinulle kirjoitti:
aina ei kyllä saa mitä haluaa.
- 4+11
vinkvink sinulle kirjoitti:
Ei aina tosiaan saa sitä mitä haluaa, vaan sitä, mikä on tarpeen.
- heikko luonto?
surullista kyllä kirjoitti:
aina ei kyllä saa mitä haluaa.
Sitten ei halua tarpeeksi. Tahto vie läpi harmaan kiven.
- vinkkiä:)
siinä vinkkiä kirjoitti:
No, arvatahan saattaa.. mutta kun arvailut ei nyt näytä auttavan minua, eikä sinua, eikä häntä.. jos niikseen.
- aina läheskään
heikko luonto? kirjoitti:
no ei kyllä mene noin.
- 29
vinkkiä:) kirjoitti:
No, arvatahan saattaa.. mutta kun arvailut ei nyt näytä auttavan minua, eikä sinua, eikä häntä.. jos niikseen.
Kolmiodraama, minä, sinä, hän?
- passista pois
vinkkiä:) kirjoitti:
Oikein nautiskelee tilanteesta? Oletkohan nyt ihan omassa päässäsi ongelman kehittäny?? Yleensä ihmisiä imartelee kun joku on kiinnostunut, mutta jaettu kiinnostus on aika turn/off, ei sytytä jahtihaluja, ei oikein.
- joten mistähän olis
heikko luonto? kirjoitti:
Kyllä tässä on tahdottu ja haluttu vaikka kuinka, ei ole siitä kiinni.
Ja luontoa ja luonnettakin riittää, ei ole siitäkään kiinni.
- xipox
Minkälaisen mahdollisuuden kaipaat?
- En ketään muuta
Sen ensimmäisen askeleen lähemmäs....
- toimikaa tontut!
En ketään muuta kirjoitti:
Tarttukaa härkää sarvista, älkää aina odottako sitä toisen vinkkiä!
Meinaa ärsyttää tämmöiset ikuiset haahuilijat. Jos olette kumpikin sinkkuja, niin tehkää prkele jotakin!
Sanoo varattu, joka_ei_voi_tehdä_mitään - ?
En ketään muuta kirjoitti:
Voitko itse ottaa sen jos toinen on vaikka ujo?
- ei häntää
Näissä kirjoituksissa, missä ei ole minkäänlaisia tunnisteita, ei ole mitään päätä eikä häntää.
- oletko nyt varma?
Miksi ei olisi mahdollisuutta?
- en ole varma mistään
Niin se vaan näyttää ettei taida kuitenkaan olla....
- miksi juuri hänet?
Enemmän kuin se, kenelle tämä on tarkoitettu, mua kiinnostaa se, että miksi haluaisit juuri hänet?
- se jokin
Tuntuu vaan niin oikealle, ei sitä oikein voi sen tarkemmin selittää, se tunne. Ei mitään yksiselitteistä vastausta ole.
- luuletkohan vaan
se jokin kirjoitti:
Tuntuu vaan niin oikealle, ei sitä oikein voi sen tarkemmin selittää, se tunne. Ei mitään yksiselitteistä vastausta ole.
joa hän olisi se oikea, olisi se toinen varmaan jo kosassu sua,, vai eikö tiedä asiasta mitään??
- Vastatuuleen
Kerro tuo ihmiselle itselleen. Täällä ei ole mahdollisuutta nähdä eikä kuulla.
- järkyttävä ikävä
Kuule niin sinäkin, ja voisin ottaa heti sen askelen, jos näkisin sut ja yhtään tietäisin varmemmaksi asian.
- ikävä järkky
no milloin näet?
- järkyttävä ikävä
Mistäs sitä tietää, kun teet ohareita välillä, sori ;-)
- ikävä järkky
järkyttävä ikävä kirjoitti:
Mistäs sitä tietää, kun teet ohareita välillä, sori ;-)
hmmmpph, ohareita niinkus etten tule ollenkaan paikalle vai ohareita silleen että tavallaan niinku oon siellä. Ja sama kirjakielellä. :D
- näkis
sen kun tietäis, toivottavasti jo tänä iltana..
- kuittii?
ikävä järkky kirjoitti:
hmmmpph, ohareita niinkus etten tule ollenkaan paikalle vai ohareita silleen että tavallaan niinku oon siellä. Ja sama kirjakielellä. :D
nii kummallakin tavalla
- ikävä järkky
kuittii? kirjoitti:
nii kummallakin tavalla
niin no lähinnä ollut noita jälkimmäisiä. Ei kuittia kummemmin. :D
- järkyttävä ikävä
ikävä järkky kirjoitti:
molemmat:-)
- sikamainen ikävä
Moni varmaan ottaisi sen askeleen jos vähän vinkkaisit kenen se tulisi tehdä ;)
- deal?
Sovitaan niin että sä otat yhden askelen eteenpäin ensin ja sen jälkeen mä otan kaksi ..eteenpäin ;D
- ikävä järkky
Sopii. :)
- kukkuluuruu mitä....
Eikö nyt se joku voi laittaa vaikka yhden pienen tekstarin tai fb-viestin menemään, niin ei tarvitse leikkiä kuurupiiloa?
Siitä eteenpäin mies hoitaa loput...onko diili? :) - 12+20
Tajuatteko te typerykset, että kohkaatte ja vänkäätte täällä ihan väärille henkilöille? Tarvisitte kaikki potkun per*uksille. Turha täällä on japista, kun ei se teidän kaivattune täällä mitä suurimmalla todennäköisyydellä edes ole.
- ;;
Seuraavaksi kun kohtaamme täytyy tapahtua jotain lähentymistä koska en kestä tätä enää :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928