- Tapahtuuko mitään?
- Tuleeko tapahtumaan mitään?
- Kysytäänkö vastakkaiselta puolelta mitään?
- Onko sanktioita?
- Onko pelkkää pyhää uskoa, että viranhaltija toimii oikein?
- Onko oikein, että valehtelija saa jatkaa työssään?
- Onko oikein, jos työtään ei tee lain mukaan, jatkaa ollenkaan työssään?
- Kuka keksi, että periytyvyys riittää tai koulutus, jos ei ole työkokemusta, riittää?
- Kuka keksi, että pienimuotoinen työ tekee tulevaisuuden suuren johtajan?
- Ja lopuksi, kun kaikki on ymmärtämättömissä käsissä, niin antaa mennä vaan...
- Millaisella sydämellä viedään asioita - vain tehosairaanhoitajan sydämellä
- ja koulutttautua voi mihin vain - mutta vain työkokemus muualla kuin kotikunnassa auttaisi... näkemään laajemmin.
Mitä tapahtuu, jos viranhaltija valehtelee lautakunnalle?
20
329
Vastaukset
- Suklaakonfehdit eivä
Niinpä. Koko lautakunta on vietävissä, kuin pässiä narussa. Ja kunnan yhteinen tuettava. Kitos siitä. Kaipa joululahjajutut ovat ennakolta julistetut. Oman omaiseni haluaisin pois... vaan kun en voi...
- äitiäni...
Juuri niin. Mutta kun maksusitoumuksia ei saada kuin yhteen paikkaan. Vedotaan mihin vaan, jolle ei ole laillista perustetta. Sehän riitää tukemaan pienenä syntynyttä... ja kasvamassa olevaa - tokko johtajaksi ikinä. Ja ltk uskoo perusteita - tai on pakotettu uskomaan.
- Iskästäni vain
Tokko uskoo - mutta oman kunnan lasta on suojeltava. Näyttäisi ensin, mihin pystyy. Oppi pitäisi oppia kovasta maailmasta - ei siitä, mitä pieni mieli huomaa pienestä kylästä - pettynyt olen omaistani koskeviin päätöksiin. Vain ei ole rahaa parempaan.
- Näin käy
Ongelmana on sisäsiittoisuus.
- vipupu
lapsen tapaamisoikeudesta niin sanottuna kellottaminen,on ilomantsin sosiialitoimistossa yhden ihmisen varasssa,ja äitit voittavat aina. ne saa kertoa niin paljon paskaa,että miehen on tyydyttävä päätökseen, jos mies hoitaa lapsia15vuotta ja äiti käy kotona nukkumassa ja viikonloppuna vie äitilleen lapset hoitoon.hyvä ettei äitille anneta kunniamerkkiä.lasten tapaamis paperit valmiina älkää kirjoittako alle ilman keskusteluita vaikka x huutaa kuin leijona vieressä.kokemusta rikkaanpana ja mieluummin todistaja mukana.
- 48.9
Alkuperäisen viestin vastaukseen: "Mitään ei tapahdu, kun lautakunta ei ymmärrä noista asioista yhtään. Viranomaiseen luotetaan, ja todetaan lopuksi, että vale, emävale ja tilasto". Luulisi muuten viranhaltijan jotakin jo itsensäkin ajattelevan.
- V-aaa
Onko kapasiteettia? Jos koko koneisto on yhden pyöriteltävissä, niin lopputulos on ennalta määrätty. Pettymys on suuri - kukaan ei kysy, miten viime vuonna, miten edellisenä vuonna - onko laillista. Kun on pienet kuviot, pienet ovat tekijätkin. Vain omaisten suuriäänisyys määrää lopulta - ei mikään muu. Ja suuriääninen pitää jaksaa olla kauan tai käy, miten käy.
- 45.9
Eipä auttanut suuri mölykään - viranhaltija oli tehnyt päätöksensä. Mitähän hoito- ja hoivatyönjohtajuus oikein on? Onko se euroja, kaveruutta, katkeruutta, ammattitaidottomuutta - vai pelkästään sitä, että kunhan käsistä päästään.... Vai onko se sitä idealistista, mitä koulutus tuo mukanaaan, mutta mikä ei siirry käytäntöön? Näillä näkymin näyttää, että ihmiskohtalo ei kiinnosta - kunhan vain jonnekin sysätään. Ja se jokin voin olla minä jonakin päivänä. Tai hän. Sitä kauttakin asiaa pitäisi miettiä. Ihmisen elo ja ilo voi lakata milloin vain ja silloin voi määrätä viranhalitija, kenen tehtävänä on tuoda elo ja ilo. Ja kuka siihen vaikuttaa. Varmastikin latiosmainen ympäristö. Luvataan paljon, annetaan kaikki - mutta se kaikki ei ole mitään.
- Minnimalle
Niinpä. Kuka tahansa meistä. Tai heistä. Toivottavasti ei kukaan - mutta kaikki on mahdollista. Itse toivon, että jo sairastuin, saisin muuta kuin ison, laitosmaisen ympäristön - olen vaatimaton, en osaa uida - en halua kauneushoitoja. En halua muuta kuin oma kisuni ja rauhani. Ja ruokaa, jos on nälkä. Paljon minulla ei ole nälkää, enkä kuulu kenenkään hoidon piiriin. Kisun ruuat ovat urvatut.
- tytärpuoli
Miksi esimies ei puutu - vai onko hänkin hyväuskoinen? Minusta on pettymys, että on esimies - mutta jokainen voi uida kajootillaan ja kapaloissaan. Itse uitin läheiseni takapuolen p-a, kun oli täynnä kokkareita ja läääkärille meno - tein puoli tuntia töitä - ja täysihoidossa hänkin oli. Ja sen liuotuksen jälkeen käytin vielä suihkussa. Milloin lie viimeksi käynyt? Ja oli yksityisessä hoitokodissa. Kuka OIKEASTI valvoo, mitä ympärillä tapahtuu?
- 43.3
Minulla ei vielä ole yhtään omaista hoitokodeissa. Luojan Kiitos. Olisin kyllä aika vaativa omainen. Kuitenkin pyrin siihen, että joskus tulevaisuudessa itse pystyisin hoitamaan heidät - kaikki kolme - ilman mitään laitosmaistahoitoa. Aikaa on vielä kymmenen vuotta, kunneka itse olen eläkkeellä. Toivotaan parasta.
- en jaksa katsoa
Minä olen uittanut monet kerrat sitä itseään ja kokkareita. Pessyt kokonaan ja inholla raapinut kokkareita - sieltä itsestään. Olen katsonut valvomattomaan sänkyyn - sehän on pitopaikka aikuisille. Lakanat ovat monenkirjavia, nimikoituja eritteiden mukaan. Ja ne vaihdetaan, kun vaihdetaan. Vaikka olisivat ruskehtavia - mitä silla väliä? No, eipä mitään väliä. Annetan mennä vaan. Kilpailutus säilyy.
- äidin äiti
Voi v-u, että on heikoissa käsissä kantimet. Kaiki käy.
- ylen tyytyväinen
Mie en halua nähdeä koko ukkoa. Olkoon paskoissaaan.
- Tarkasti tunteva
Juu, mielenkiintoinen kysymys on myös se, mitä tapahtuu, jos lautakunnan jäsen valehtelee muulle lautakunnalle ja viranhaltijalle? Asioista, jotka on tietävinään, mutta ei tiedä. Onko tämä kostoa? Pettymystä omaisen käytöksestä? Yllytyksestä? Lautakunnan jäsenyydestä? Vai siitä, että koulut on käyty reilu parikymmentä vuotta sitten ja uudistumista ei ole tapahtunut? Kannattaisi varoa, hyvät ltk:n jäsenet. Tämä herra ei ole ollenkaan suosituin mielenterveystyöntekijä - etiikkka on hyvin kaukana.
- sh
No, oma kokemus oli, kun oli työnohjaajana - näki, ettei ollut Storyn jäsenyyttä. Nyt kun ei kaksivuotinen koulutus riitä - tai riittää se puheentasolle. Ja venkoiluun.Apua ei kuitenkaan tullut, koko tilaisuus oli kuin sekamelskaa - mekaselskaa.
- Ilomantsissa näin
Ja jos oman yrityksen puolustaminen on niin tärkeää, pitäisi toimitusjohtajan toimia. Osayrittäjä kuitenkin toimii - ja kun on suhteita. Suhteista en tiedä, loppuisiko ne, jos ltk:n jäsenyyt loppuu. Mutta on todella ikävää kuulla, että toisten tiedot tiedetään tarkemmin kuin omistaja itse. Miksi ko. herra ei ole ottanut yhteyttä ja kysynyt tietoja. Ja siihen ltk: jäsenyyteen voisi päästä joku toinenkin. Hämmästyttävää. Näin se on. Painotan kuitenkin, että sijoituspaikka ei ole kuntoutuspaikka - esittelyvideosta sen jo näkee. Kun on noin toimiva kuntoutuja, pitäisi pärjätä omillaan. Tai kotiavun avustamana.
- A vot
Eikä muuten kummallakaan työnohjaajalle ole Storyn pätevyyttä. Siitä repikää ja a vot ostakaa.
- 46,6
Entäpä jos nyt elämä maksaa velkojaan? Saavat ihmiset ehdä työtä rauhassa, mutta se pitää tehdä siten, että oppi on saatu ja opiksi on otettu. Ja tällä tietämällä opiksi ei voi liikaa ottaa. Oma elämä on hankittu - tämänmoisen tasaisen tallaajan elämä, josta puuttuu suuri dramatiikka. Mutta en esitä enempää, mitä olen. Edestäni sen löytäisin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145