Rauhan sielullensa

29052012

Olisko palstalla ketään jolta sais tietää miten sais sielullensa rauhan? Mistä sitä hakee? Kenen puoleen kääntyä? En tarkota nyt että OV antaa sen tai muuta pilkallista, vaan ihan rehellisesti kun oon jo jonkinaikaa ollu niin turvaton ja halu löytää jotain jota ennen en oo kokenu. En oo vl.

11

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....
      • Aloittajalta.

Kiitos viestistä, taidankin kuunnella.

• meijo veri

Heti sen sävystä huomaa että olet melkein vl. Siis ainakin ex.
      niin minäkin olin joskus. Siitä on kyllä luvattoman pitkä aika.
      Rauhan saa sielulle ainoastaan poistamalla pelko. Siihen on keinovalikoimat, esim pillerit, jota en tod. suosittele.

Muitakin keinoja on ja hyviä, mutta eipä niistä muuta täl kertaa.

• onnellinen vl

Tässä nyt jotain yritän vastata. Jos kadut syntejäsi niin käänny jonkun uskovaisen puoleen ja pyydä syntejäsi anteeksi.
      Hän saarnaa sulle kaikki syntisi anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.
      Sillä tavalla saat sielullesi rauhan, oon ainakin itte saanut. Se oli elämäni
      suurin ratkaisu.

• meijo veri

Hyvä konsti tuokin. Kaikille se ei tepsi. Konstit on monet, jotku ei saa rauhaa ikinä :)

• A loittajaltAA

Kadun syntejäni ja sen takia en voi hyvin siinä se on. Ja en asu Suomessa että voisin tulla suroihin mutta olen saanut linkin että voi kuunnella.

• Jooga on ihan hyvä keino rentoutua ja rentoutusmusiikin kuuntelu tekee hyvää sielulle.

Vaeltaminen luonnossa rauhoittaa, on oikein tutkittu, että metsän vihreä väri rauhoittaa ihmisiä.

Hengitä syvään, tyhjennä ajatuksesi ja anna rauhan virrata, siinä se on.

• Varo!

Vl-rauhanyhdistyksellä saat valheen isän saatanan sieluusi.

• Aloittajalle!
      • Sama al

Kiitos.

• Raamatusta-

Ilmestyskirja kertoo myös pelastettujen joukosta ja keitä nämä ovat:
      Joh, ilm 7
      13. Ja yksi vanhimmista puhui minulle ja sanoi: "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?"
      14. Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.

Joh ilm 22
      10. Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
      11. Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.
      12. Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.
      13. Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      14. Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!
      15. Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Toisaallat kerrotaan miten, jotkut ennen parannuksen tekoa olivat mm tällaisia:
      Paav. 1 kirje korint 6:
      9. Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset,
      10. eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa.
      11. Ja tuommoisia te olitte, jotkut teistä; mutta te olette vastaanottaneet peson, te olette pyhitetyt, te olette vanhurskautetut meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä ja meidän Jumalamme Hengessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      140
      10166
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      40
      4040
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3602
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1428
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1386
    Aihe