M*****

tajusin vasta et

Mä rakastan sua.

Mä rakastan sua vaikka sä sanoisit tai tekisit mitä

Mä rakastan sua vaikka sä et rakasta mua tai edes välitä

Mä rakastan sua vaikka oot ihan täys urpo ja ääliö

Mä rakastan sua vaikka se aiheuttaa mulle pelkkää kipua

Mä rakastan sua vaikka pelkkä sun nimen näkeminen satuttaa

Mä rakastan sua vaikka et sitä ansaitse

Olet ihanin kusipää mitä oon koskaan tavannu

7

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • My Iaw allows U

Hyvää kesää myös sulle. Tuskin enää, ravataan

• kaipaava

Samat sanat, samat kirjaimet. Sama kaipaus. Hän on särkenyt sydämeni, polkenut sen murskaksi ja iskenyt nyrkillä palleaan. Vaikkei olekaan tehnyt juuri mitään. En tiedä, tavataanko enää. Kyllä kai, itseasiassa se lienee väistämätöntä ,mikäli elämä soljuu tuttuja polkujaan.

Hyvää kesää.

• 12 + 20

No mä ainakin ikävöin myös. Jos olisit mies ja olis minulle tuo. En haluais että sinä/hän tuntee noin ja luulis, etten välitä.

Harvoin tänne kirjoittelen, mutta tänään tuli jotenkin surullinen ja väsynyt olo. Haluaisin kyllä nähdä sua/häntä. Ehkä tänä viikonloppuna nähtäiskin. Kivointa ois nähdä jossain kahdestaan.

• -hajoitettu-

Kauniisti kirjoitettu. Samoja sanoja tapailisin vaatimattomammin onnistuen. Tavataan me ja jokainen kerta pala hypähtää kurkkuuni ja käännän katseeni muualle jotta et näkisi kyyneleitä silmissäni.

Että mä sua rakastankaan.

• kusjpiääsi

Rakas älykääpiöni! Kiitos viestistäsi. Oisit toki voinut laittaa suoraan s-postiini jonka varta vasten sua rakas pikku simpanssini avasin. Mäkin rakastan sua ylikaiken siitäkin huolimatta et olit tosi kylmä, julma ja välinpitämätön mua kohtaan...täys *@?&@. Rakastan sua vaikka kuinka kasvattaisin kiukkua sisälläni. Rakastan! Olet myös kaikkein rakkain roskaläjä enkä koskaan sua unohda. Voi kuule...kyl me nähdään. Voit olla varma siitä O:-) suurella rakkaudella se jonka sanot päästäväsi mutta joka onkin se jäävä...

• 2. Tollo

Tietenki se jäävä. Se elävä rakkaus mikä kukoistaa ja saa miehen kuin miehen hyppimään tiedät kyllä mistä. Kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen koko ajan haleja halajan...

• urpo/ääliö

Samat kirjaimet...ja urpous sekä ääliöys löytyy ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe