Niin eli olen poika 15v ja haluaisin tietää, että millaiselta teidän unelmienne pojan keho näyttää? Onko lihaksia, sixpack jne.? Entä kasvot?
Tytöt mistä pidätte?
8
174
Vastaukset
- GiRlS -15
Mun unelmien pojan pitää olla komee ja laiha .Sillä saa olla vatsalihakset (ja mieluiten pitääkin olla ) Itselleni tärkeintä ei ole varsianisesti ulkonäkö vaan se mitä sen jätkän pään sisällä on ,millanen luonne sillä on jne. :) ;) Se rakkaus kolahtaa ,jos kolahtaa .
- omamielipide
okei. eli mun mielestä vahvat poskipäät, miehekäs nenä ja pulleet huulet, nam! lihaksia, nojuu mielellään ei ainakaa mikää bullero ;> hiukset pörröset tummat, geelillä vaikka nostettu ylös.. slurp (:: rusketus.. se on herkkua.
- girl
pitkät hiukset hot, iso nenä miehekäs (ei peruna nenää), isot korvat kivat(ei hörö korvia), tuuheat kulmakarvat,sellaiset miehekkäät kasvot, sit pitää olla hyvä hygienia ja ei saa olla finnejä, näppylöitä, luomia tms. ihon värillä ei väliä eikä hiusten värillä.. pituus on ehdoton plus! eli yli 170cm ja lihakset on myös hot :) ja sellainen romanttinen, kiltti ja herrasmies luonne on plus. pukeutumisella ei niin väliä, mut jotain erityistä esim rock henkisyys..
^tuollaiseksi voisin kuvitella "täydellisen" kundin :)
- s.a.l.a.n.i.m.i
Luonnolisen väriset hiukset mielellään tumman kastanjan ruskeet, leikattu sivuun otsatukka, joka roikuu hiukan silmillä.
Pojalla pitää olla hyvä hygienia ei finnejä tai muita epä puhtauksia.
On aina plussaa jos on hyvässä kunnossa eikä kauheen laihakaan,
tietysti luonnolliselle pyöreydelle ei voi mitään, joten se on ok.
Terävät kasvon piirteet, hiukan isot silmät ja "muodokkaat" huulet. Ei ehkä kuitenkaan sellaset mitä näkee huuli puna mainoksissa.
Nenä.. onhan se kiva jos se ei oo sellanen lytty tai peruna.
ulkonäöllä ei sinällään ole väliä, luonne on usein se mikä on aina tärkeempi.
Frank Iero on aika lailla sellanen, mitä kuvailin. mun unelmien poika on aika perus :) mut pitäis olla ainaki 180cm pitkä, ite oon 172 cm. mut se olis sellane emo/punkkari!!!! ne on söpöihh!!!!! :3 mut kyll sais olla lihaksiiki, mut ei liikaa!!! mun mielest vois olla 1-2 vuotta vanhempi, ite oon kasillle :) silmat vois olla ruskeet ;) olis ihan kiva sellane vanhan aikane herrasmies luonne :) mut ei mitää et jos on lätäkkö nii heittäytyy siihe sitte makaa :D
- jenssma
Kasvon piirteet miehiset, leukaluut tuo sitä kasvojen piirrettä esiin ja se on hot!, tummat kulmikset, ja hyväkuntoinen iho, kasvot on nätit kun jokainen osa kuuluu omalle paikalleen:D Sporttisuus on plussaa, ei tarvi olla sixpackii mut lihasta jonkin verran, itse en kuitenkaan ihannoi bodareita niinkään. Jääkiekkoilijat, futaajat ym joukkupelaajat tuuppaa olemaan hyvässä kunnossa, vaikkei sitä sixpackiä oo, se ruumiinrakenne muutenkin vie huomion(esim. kuinka leveet hartiat, pituus jne.). Kuitenkin se luonne on loppujenlopuks se mikä ratkaisee, vaikka olis kuinka hyvännäköinen jätkä se luonne on tärkeää! huumorintajuinen, huomaavainen, rehti ja kiltti jätkä plus se ulkonäkö niin NAM!!
Mistä suomesta löytyis tuollainen??;D - ruma mies 93
Selvän teki eli menen kauneusleikkaukseen että saan naisen -->
- mka97
ei sellasta housujen roikotusta ja liian isoja huppareita ja takkeja. asiallinen, siistit vaatteet ja hiukset, semmoset vaikka kivat viikset tai sänki. eikä pitkä tukka. eikä se tarvi olla mikään sixpäkki. muistaa ja huolehtii ehkäsyjutut. no.. tuosa tuli vähän muutaki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954