nii, kerro vain...
Mitä sais olla
15
248
Vastaukset
yksi armomurha tänne kitooos.
- uneton mies
seksiä tietenkin
- toivomukseni
Edes yksi kaveri ja vähän jännitystä elämään. Ja se vaaleahiuksinen poikaystävä ; )
Jos nämä saisin niin elämä olisi täydellistä.
No, ennen kaikkea toivoisin sitä, että selviäisin tässä hankalasta elämäntilanteestani, saisin koulun, vaikka veren maku suussa käytyä loppuun ja pääsisin muuttamaan pois tästä juoru- ja meluhelvetistä : (- tässä näin
"Ja se vaaleahiuksinen poikaystävä ; )"
Täältä löytys. - toivomukseni
tässä näin kirjoitti:
"Ja se vaaleahiuksinen poikaystävä ; )"
Täältä löytys.: )
- tässä näin
toivomukseni kirjoitti:
: )
Kerrotko lisää tuntomerkkejä niin katotaan osuuko?
Mikä muuten on tämä juoru- ja meluhelvetti? - toivomukseni
tässä näin kirjoitti:
Kerrotko lisää tuntomerkkejä niin katotaan osuuko?
Mikä muuten on tämä juoru- ja meluhelvetti?No, juoru- ja meluhelvetillä tarkoitan asuinpaikkakuntaani. Täällä kaikki tietää toistensa asiat ja naapurin kakarat huutaa aina : ( Ei kivaa.
Vai tuntomerkkejä?
Olen nyt kohta 19 vuotta ja kans tälläinen vaalea, laiha ja ihan tavallisen näköinen.
Joo, en silti usko, että mua kukaan sietää. Olen hirveän ärsyttävä ja omalaatuinen ( kuulemma ) ; )
Meinaatko sitä, että voisit tietää kuka olen? Hui ; ) - toivomukseni
toivomukseni kirjoitti:
No, juoru- ja meluhelvetillä tarkoitan asuinpaikkakuntaani. Täällä kaikki tietää toistensa asiat ja naapurin kakarat huutaa aina : ( Ei kivaa.
Vai tuntomerkkejä?
Olen nyt kohta 19 vuotta ja kans tälläinen vaalea, laiha ja ihan tavallisen näköinen.
Joo, en silti usko, että mua kukaan sietää. Olen hirveän ärsyttävä ja omalaatuinen ( kuulemma ) ; )
Meinaatko sitä, että voisit tietää kuka olen? Hui ; )Joo, nyt mä lopetan tän turhan kirjoittamisen. Menee vaan liikaa aikaa jo muutenkin koneella. Mitä mä tänne koko elämääni selostan, tyhmä minä ; )
- tässä näin
toivomukseni kirjoitti:
No, juoru- ja meluhelvetillä tarkoitan asuinpaikkakuntaani. Täällä kaikki tietää toistensa asiat ja naapurin kakarat huutaa aina : ( Ei kivaa.
Vai tuntomerkkejä?
Meinaatko sitä, että voisit tietää kuka olen? Hui ; )Siis tuntomerkeillä tarkotin kriteerejä vaaleatukkaisuuden lisäksi. Ajattelin, että se ois hauska tapa ilmaista asia.
Joo, taidan kyl olla ikäloppu. 24 v.
Mut mäkin oon vaalea, laiha, ärsyttävä ja äääärimmäisen omalaatuinen.
Tai ehkä olen vain oma itseni ja omalaatuisuuteni johtuu ympäristöstä. Ehken olisi omalaatuinen jossain maassa, jossa ihmisiä ei yritetä tunkea yhtä ahtaaseen muottiin.
En tiedä minkä näköinen olen. Minkä näköinen on tavallinen? - toivomukseni
tässä näin kirjoitti:
Siis tuntomerkeillä tarkotin kriteerejä vaaleatukkaisuuden lisäksi. Ajattelin, että se ois hauska tapa ilmaista asia.
Joo, taidan kyl olla ikäloppu. 24 v.
Mut mäkin oon vaalea, laiha, ärsyttävä ja äääärimmäisen omalaatuinen.
Tai ehkä olen vain oma itseni ja omalaatuisuuteni johtuu ympäristöstä. Ehken olisi omalaatuinen jossain maassa, jossa ihmisiä ei yritetä tunkea yhtä ahtaaseen muottiin.
En tiedä minkä näköinen olen. Minkä näköinen on tavallinen?No, mulla on ollu nyt elämä sellasta helvettiä pari vuotta, mutta olen omasta mielestäni selvinnut aika hyvin. Odotan vaan muuttoa, että pääsis täältä "ihanasta" paikasta pois. Mutta ensin täytyy saada opiskelut loppuun. Täällä kaikki on mennyt pieleen. Naapurit vainoaa, ei ole seuraa, ihan hirveitä ihmisii, erilaisuutta ei hyväksytä jne. No, siinä tuli taas valitusta : )
Olen valitusmestari vielä kaiken lisäksi : )
Et sä mikään ikäloppu ole : ) Mulla tässä alkaa olo tuntumaan vanhalta, kun ei ole mitään tekemistä ( no, mitä täällä helvetissä nyt voisi edes olla) ja vuodet vierii ja sama jatkuu.
Joo, olen samaa mieltä, omalaatuisuus johtuu mullakin varmasti ympäristöstä. Mutta mä en edes ole pitkään aikaan ollut oma itseni. Vedän aina jotain roolia : ( Mutta ei se ole ihme, kun ei ole ollut mitään porukkaa, ei ketään : ( Pelkään paljastaa itsestäni asioita, olen todella epäluuloinen ja en luota ihmisiin. Se johtuu taas siitä, että mulla on aika huonoja kokemuksia.
No, en silti usko että peli olisi aivan menetetty kohdallani sillä aina, kun olen ollut muualla käymässä, huomaan, että ihmisille on siellä helpompi jutella, kun kukaan ei tunne mua ja olen itsekin vapautuneempi vieraassa ympäristössä ,kun ei tarvitse pelätä sitä, että tulee tuttuja vastaan. Olipas pitkä lause ; )
No, minusta tavallinen on sellainen, joka ei herätä kauheasti ihmisten kiinnostusta, muttei nyt haukuta rumaksikaan : ) Tai sitten olenkin ruma, kun nyt tarkemmin
mietitään ; )
Olen tälläinen 170 cm, pitkät hiukset omaava, sinisilmäinen, silmälaseja valitettavasti käyttävä, aika erikoinen, mutta kuitenkin todella kiltti : )
No, siinä tulikin nyt tekstiä eli olen ihan puheliaskin jos vaan seura on sopivaa : )
Mutta tosi kiva, kun vastasit viestiini : ) Kaikki se on pientä piristystä tylsään elämääni
Kiitos
- yksin kotona
Haluaisin ostaa yhden halauksen naiselta. Paljonko maksaa?
- Lady luck
Jos se Tuula-neiti sitten halais...
- Sia....
Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame
Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
And needy
Warm me up
And breathe me
Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe- tyhmäihminen
Uudet aivot, kiitos.Vanhat ovat jo aika käyttökelvottomat.
- LIIKAA PYYDETTY!?!??
Haluaisin SAATNAN PERKLE ITSELLENI NORMAALIN KESKIVERTO TERVEEN MIELEEENTERVeyDEN SAATNAN PERKLE SOIKOON!!!!!!!!!!!!!!!!
HALUAISIN KÄYDÄ TÖISSÄ JA RUOKAKAUPASSA JA SAADA PERHEEN JA OLLA IHMISTEN KANSSA SAATNAN VITTTUEN PERKLE HELVETTI SAATNA SOIKOON!!!!!!!!!!!!!
ONKO SE LIIKAA PYYDETTY SAATANNA VITTTU SOIKOON!?!?!??!?!?!??!???????????????!?!?!????????????????????????????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928