Käyttökokemuksia

Autonostaja

Katselin palstaa ja palautetaan taas ajankohtaiseksi.
Käyttökokemuksia uudesta fiestasta

Oletteko olleet tyytyväisiä fiestaanne?
onko ollut vikoja?, jos on niin mitä?
millä koneella?
ja mitä lisävarusteita?
käytössä huomattua.... myös saa kertoa.

Itsellä lähti eilen tilaukseen uusi Fiesta 1,4 96hv Titanium. Frozen White värisenä kuten melkein kaikki muutkin edeltäväni autot (siis valkoisena)
Lisävarusteeksi MP 2 JA MP 39 ja 16" vanteet. Nyt sitten vaan odotellaan.

5

4107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä ja halpa

Auto on vastannut odotuksia, sillä vaihdoin tuplasti kalliimmasta ja isommasta pieneen ja halpaan cityautoon, joista pienen miettimisen jälkeen Ford tuntui parhaalta.

Mallina on 1.6 litrainen Sport Silver, koska ainoastaan sen sisustan värimaailma miellytti itseäni. Vikoja ei ole ollut, mutta ei ole vielä montaa tuhatta kyllä ajettukaan. Lisävarusteita on kutakuinkin kaikki mitä ei vakiona ollut, eli tässä hintaluokassa ei tarvitse pihistellä varusteissa.. tosin vakionakin on kyllä hyvin varusteita, mutta kyllä tuohon jotain pientä vielä mahtui.

Pelkäsin ensin noiden 17" renkaiden olevan turhan kovat, mutta alusta pelaa niiden kanssa loistavasti yksiin, enkä ole enää niitä vaihtamassa. Matka-ajossa helkkarin kovaääninen, mutta johtunee hiljaisesta verokista, kaupunkiajossa ei pieni melu häiritse.

• työmatkakäytössä

Itsellänikin auto vastannut odotuksia. Itsellä 1.25 titanium 3-ovisena. Takapenkille sopii juuri salkku ja kaikki toimistolla tarvittavat paperit, pidemmät työmatkat ajan yleensä Ford S-Maxilla. Mutta viimeaikoina Fiesta on myös ruvennut vastaamaan työmatkalaisen toiveisiin. Omassa ajokissani 55 tkm mittarissa (vm 10.). on ollut 16" kesäpyörillä ja 15" talvipyörillä, olen kyllä ollut kumpiinkin tyytyväinen. Lisävarusteina mm. sähkösesti taittuvat peilit, vakkari, lasinlämmitin, loki ja bluetooth handsfree. Värinä: musta

• Ford-ajuri

Fiesta 1.6 vct-i Titanium S vm 2012 ajossa helmikuulta, hyvät härpäkkeet vakiona ( vakkari, lämmitettävä etulasi yms.) ja värinä dark micastone.
        Toiminut aivan upeasti, 16" alut kesärenkaina, upeat ajaa mutkaisilla asfalttiteillä ja 15" talvirenkaat korkeammalla profiililla todella hiljaiset ja pehmeät. Potkua löytyy riittävästi pellin alta, no problemo !
        Ainoat haittapuolet ovat huonosti kestävät maalipinnat, ne naarmuuntuvat yllättävän helposti ja kesäkeleilla ajomelua on, sanoisinko pikkuautomaisen runsaasti.
        Auto on taloudellinen ajaa, keskikulutus nyt 5.7 km / 100 km ajotietsikan mukaan.
        Nyt mittarissa runsaat 6500 km.
        Fiestassa on takuuvarmasti luokkansa paras ajotuntuma.

Ei mitään vikoja, todella tyytyväinen olen ollut ajokkiini.

• Toinen Fiesta alla.Ensimmäisen kanssa ongelmia 2010 1,25 Titanium ja kaikkea pikku ongelmaa.Tosin bensapumpun laukeeminen keskellä ei mitään v*tutti...En lannistunut vaan vaihto Sport Silveriin ja nyt on pelittänyt,Fiestakaan ei enää hyydy kun ilmastointi päällä.Tehoa tarpeeksi normi käyttöön,tosin ST mietintämyssyn alla ;)

Ajoin muuten männä viikolla kaverin vaimon Trend Fiestaa 2011 ja voin sanoa että sillä ei ole mitään tekemistä verrattuna SS Fiestaan,tämäei spendailua vaan ihan faktaa.

• Toinen Fiesta alla.Ensimmäisen kanssa ongelmia 2010 1,25 Titanium ja kaikkea pikku ongelmaa.Tosin bensapumpun laukeeminen keskellä ei mitään v*tutti...En lannistunut vaan vaihto Sport Silveriin ja nyt on pelittänyt,Fiestakaan ei enää hyydy kun ilmastointi päällä.Tehoa tarpeeksi normi käyttöön,tosin ST mietintämyssyn alla ;)

Ajoin muuten männä viikolla kaverin vaimon Trend Fiestaa 2011 ja voin sanoa että sillä ei ole mitään tekemistä verrattuna SS Fiestaan,tämäei spendailua vaan ihan faktaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8563
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4668
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4198
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3742
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3196
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2960
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2461
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2183
    10. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      36
      2107
    Aihe