Olen nyt 4 vuotta kärsinyt aknesta. Joka päivä herään aamulla ja katson peiliin,ja huomaan että se joko pysyy samana tai vain pahenee. Haluaisin päästä siitä eroon kuin mistään muusta. Itsetuntoni on erittäin alhaalla,olen hyvä puhumaan ja sosiaaliset taidot ovat hallussa,mutta en uskalla nykyään puhua tytöille läheltä koska naamani näyttää hirveältä. Minua ottaa päähän että esimerkiksi kenelläkään luokkalaisellani ei ole aknea ja heidän ihonsa on puhdas kuin vauvan peppu.
Minä sen sijaan tulen kärsimään tästä koko ikäni,varhaisessa aikuisiässä tämä on ja pysyy,sitten vielä vuosia myöhemmin akne ehkä on poissa mutta kuitenkin pysyviä arpia jää. Tällä hetkellä on Tetralysal antibiootti kuuri käynnissä. Noin puolet syöty eikä mitään tuloksia. Lisäksi minulla on Differin voidetta,kuivatti ihoni niin pahasti että piti hankkia Humiktan kosteus voidetta. Kumpikaan ei tehonnut. Nyt olen lukenut täältä Suomi24 että virtsaa jos laittaa naamaan,niin se oikeasti tehoaa. Kuulemma ennen vanhaan sodissa sitä käytettiin haavoihin kun ei muuta ollut,ja se tehosi. Lisäksi se on saanut paljon positiivista palautetta,viesti on 2 vuotta vanha ja siihen tulee vieläkin lisää viestejä kuinka se on tehonnut. Onhan se ällöttävää,omaa kusta nyt laittaa naamalle... Se haisee vain vähän ensin kun sitä laittaa johonkin purkkiin,mutta sitten kun se on naamalla niin ei se haise millekkään. Viikon olen nyt tätä kokeillut ja ei se akne ole edelleekään lähtenyt...Ei pienintäkään merkkiä parantumisesta. Muut sanovat että kun tätä virtsa juttua on kokeillut niin jo parin päivän kuluttua jotain parantumisen merkkejä.
En kestä,kaikkea tuntuu olevan kokeiltu,2 vuotta sitten oli vuoden ajan kaiken näköisiä rasvoja yms. ,niitä oli siis jokaista sorttia ja mikään niistä ei pahentanut aknea mutta ei kyllä parantanutkaan. Tuntuu ettei tämä virtsakaan auta,ja tämä on ollut minun pohja noteeraukseni,että oikeasti olen vajonnut niin alas että omaa virtsaa laitan naamaan...Ainiin lisäyksenä,ihotauti lääkärilläkän käyty. Jokainen kortti mitä siis täällä on ehdotettu,on käytetty. Nykyään en käytä mitään rasvoja koska ne eivät toimit.Jatkan kuitenkin vielä tätä virtsan käyttö jos se vaikka tehoaisi myöhemmin..
Mutta olisi elämäni pelastus jos joku tietäisi sellaisia juttuja mitä en vielä tiedä tai ole tehnyt millä akne lähtisi kokonaan pois.
Miten nujertaa akne?
epätoivonen
1
122
Vastaukset
- acnehater
Roaccutan?
Oletko harkinnut, tai keskustelitko kenties ihotautilääkärin kanssa siitä vaihtoehdosta? Roaccutan tuo suurimmassa osassa tapauksia pysyvän avun akneen. Itsekin syön sitä juuri, eivätkä ne sivuvaikutukset kovin ihmeellisiä ole. Kyllä se on sen arvoista, iho parantunut jo huomattavasti parissa kuukaudessa.
Älä murehdi liikaa, vaikka aknen tuoma tuska on ymmärrettävää. Kyllä sinä selviät ja varmasti nujerrat aknen. Ihosi sitäpaitsi näyttää omasta mielestäsi paljon pahemmalta kuin muut sen näkevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994