Sekin merkitsis mulle paljon, koska oot edelleen (jostain syystä ;-))
mun mielestä tosi hyvä (mies) tyyppi...
Voitaspa olla edes kavereita...
18
802
Vastaukset
- bring it on!
Kirjaimia kehiin!
- ap.
koo
- kari mies
ap. kirjoitti:
koo
minulleko?
- ap.
kari mies kirjoitti:
minulleko?
noup
- kikkulimään
ap. kirjoitti:
noup
entäs mulle?
- ent.kaveri
kari mies kirjoitti:
minulleko?
...Toivoitko että tää olisi ollut minulta???
- ap.
ent.kaveri kirjoitti:
...Toivoitko että tää olisi ollut minulta???
Keltä "sinulta"...? Valaise vähän...
- ?
Eli nimi alkaa K:lla? Mistä päin?
- ap.
pks
- fghfghf
ap. kirjoitti:
pks
Hmm..
KJS nimikirjaimet? - ap.
fghfghf kirjoitti:
Hmm..
KJS nimikirjaimet?No ei ihan........mutta aika lähellä :-)
- fsfsfsf
ap. kirjoitti:
No ei ihan........mutta aika lähellä :-)
Jaa-a, enpa osaa tuohon sanoa mitään. Sano edes tuosta jotain muuta tuntomerkkejä kuin "K" ja pk-seutu kyseessä.
Tuommoista on aika turhauttavaa arvailla, ajattelin hetken ajan että mahd. olisit exäni.. - ap.
fsfsfsf kirjoitti:
Jaa-a, enpa osaa tuohon sanoa mitään. Sano edes tuosta jotain muuta tuntomerkkejä kuin "K" ja pk-seutu kyseessä.
Tuommoista on aika turhauttavaa arvailla, ajattelin hetken ajan että mahd. olisit exäni..Älä suotta arvaile :-) Kirjoitustyylistäsi huomaan ettet ole mies, jota aloituksessani
tarkoitin. Hän ei oo täällä (enää?). Kunhan heikkona hetkenä aloituksen laitoin,
Illat tahtoo vähän olla sellaisia...kun ikävä ja kaipaus oikeen nousee pintaan :-)
Mutta jos sulla on exä jonka kanssa voisit olla vielä kaveri, niin kerro ihmeessä
se hänelle. Ystävyyskin on hyvä ja arvokas asia. Ei kai kavereita ole koskaan liikaa. - sdfgdf
ap. kirjoitti:
Älä suotta arvaile :-) Kirjoitustyylistäsi huomaan ettet ole mies, jota aloituksessani
tarkoitin. Hän ei oo täällä (enää?). Kunhan heikkona hetkenä aloituksen laitoin,
Illat tahtoo vähän olla sellaisia...kun ikävä ja kaipaus oikeen nousee pintaan :-)
Mutta jos sulla on exä jonka kanssa voisit olla vielä kaveri, niin kerro ihmeessä
se hänelle. Ystävyyskin on hyvä ja arvokas asia. Ei kai kavereita ole koskaan liikaa.Oolrait, niin ajattelinkin:)
No se siinä onkin ettei me voida ystäviä, meidän välillä tapahtui paljon hyvää että huonoa. Yritettiin olla yhteyksissä edes jonkinlaisina ystävinä, ei siitä mitään tullut tunteita liikaa edelleen kummallakin. En voi muuta toivoa hänelle kuin hyvää ja onnellista elämää, sen hän on ansainnut..
"L" on edelleen siellä missä kuuluukin olla
- ei riitä
Ystävyys on joskus liian vähän. Jos ei voi saada häntä kokonaan on parempi olla ilman mitään.
- ap.
Mä ottaisin hänet tietenkin kokonaan jos saisin, mutta mulle "pelkkä" ystävyyskin olisi parempi kuin ei mitään...
- Viisaudesta voimaa
Kiva leikki ap:ltä. Tykkäät arvoituksista, kun ei ole muutakaan puuhaa. Hih, hih.
- ap.
No ei tässä ole mitään arvoitusta :-) Jos "hän" tän ketjun lukis, niin tietäisi ihan varmasti, että minä häntä tässä kaipailen ja haikailen..... :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770