Hartwall-arena ääriään myöde täynnä kuuntelemassa koirankouluttajien ykkösäijää;))!Hauska ja taitava.
Loistava Ceasar Milan!!!!
16
230
Vastaukset
- No joo.
Ylimainostettu äijä, odotin enemmän.
- tykks kans
HÖPÖ HÖPÖ!Et vaan tajunnu, etkä saa koiraas koulutettua.
- No joo.
tykks kans kirjoitti:
HÖPÖ HÖPÖ!Et vaan tajunnu, etkä saa koiraas koulutettua.
Minun molemmat koirat on tokovalioita, se siitä koirieni koulutuksesta.
Mielipiteeni kai minäkin voin täällä kertoa, eikä tarvi alkaa haukkumaan, jos en ole massan kanssa samaamieltä. Piste. - rapsutkoirille
No joo. kirjoitti:
Mielipiteeni kai minäkin voin täällä kertoa, eikä tarvi alkaa haukkumaan, jos en ole massan kanssa samaamieltä. Piste.Älä rääksyttäjistä välitä.
Toisille koirien koulutus on vaikeata, toisille helppoa kun heinänteko:D
kaikki ei ees opi vuosiakin koirien kanssa touhutessa koirien ees normi arkitottelua. - älä valehtele
No joo. kirjoitti:
Mielipiteeni kai minäkin voin täällä kertoa, eikä tarvi alkaa haukkumaan, jos en ole massan kanssa samaamieltä. Piste.Joo netissähän kaikkien koirat on valioita;)))!Totuus vaan sunkin kohdalla on ihan muuta.
- Millan-fani
älä valehtele kirjoitti:
Joo netissähän kaikkien koirat on valioita;)))!Totuus vaan sunkin kohdalla on ihan muuta.
Miksi noin? Mistä sinä sen tiedät? Tarkoitatko, että täällä kirjoittelevat ovat jotenkin huonoja kansalaisia, joiden koiratkaan eivät mitenkään voi olla pärjänneet kokeissa ja näyttelyissä? Aliarvioitko siis itsesikin?
En liity mitenkään tuohon nimimerkkiin No joo., mutta olen näillä koirapalstoilla saanut samaa "kohtelua" kuin hän. Ei ole uskottu edes, että minulla on koiria...
Omituista...
- mukanaollu
Tykkäsin.
- Cesarfan
Minäkin tykkäsin, loistava esiintyjä ja järkityyppi. Ymmärtää koiria ja yrittää ymmärtää ihmisiä. Yhtä paljon ihmisten koulutusta kuin koirien kuntouttamistakin.
Olisi kyllä ollut mukava käydä katsomassa, kyllä miestä arvostan koira-ihmisenä
ja ongelmien ratkojana. Se on ainoa asia, mikä ärsyttää on Milanin tapa
käsitellä APBT ja AB koiria. Sillä on niin "esitystä" siitä, miten niistä saadaan
murrettua roduille ominainen käytös koko-kansan-puudeleiksi.
Jos koira-aggerssiivisuus on tiedossa ja hanskassa, miksi sitten yrittää muuntaa
ko koiraa ja rotua ns. "tavalliseksi"? Sitten ottaa ihan suosiolla jonkun toisen rodun tai sekarodun.
Dobbereista taas ohjelmasarjassa annettiin (eurooppalaisena rotuna tietty)
omituinen kuva sekopäisenä & ihmisille ja muille koirille aggressiivisena rotuna, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Dobsujen koulutus oli kyllä mielenkiintoista katseltavaa ja siinä Milan kyllä onnistui hyvin. Mutta ns. "peruskauraa" jokaiselle koiranomistajalle.
South Parkin pilajakso Milanista on kyllä osuva! :D Ei siinä mitään, kyllä hän
varmasti on hyvä koiran-käsittelijä/kouluttaja, mutta näissä aina piilee se vaara,
että tarjotaan helppoja esimerkkejä katsojille, jotka sitten ottavat ihailemansa
idolin ohjeet omakseen, mutta eivät onnistu oman koiransa kohdalla.
Arvostelu viiden asteikolla: 2/5, tyypillistä amerikkalaista show-meininkiä ja näytöstä.- 14+6
Olen samaa mieltä tuosta show meiningistä. Olisiko niin,että se mikä on jenkeille
sopivaa on meillä aina vähän sellaista hömppää,johon ei suhtaudu niin vakavasti? 14+6 kirjoitti:
Olen samaa mieltä tuosta show meiningistä. Olisiko niin,että se mikä on jenkeille
sopivaa on meillä aina vähän sellaista hömppää,johon ei suhtaudu niin vakavasti?Niin no joo, miten sen selittäisi...En väitä koko kansakuntaa tyhmäksi, mutta
kun amerikkalainen ostaa vaikka kahvikupin, siinä lukee että "sisältö on kuumaa,
palovamma-vaara, älä kaada päällesi". Koiranpennun kun ne ostaa, niin siinä
ei ole "käyttöohjetta", jota meillä Suomessa kutsutaan maalaisjärjeksi. :D
Ceasar Milan opettaa ihan perusasioita, mutta show-meiningillä.- 15+11
kaishakunin kirjoitti:
Niin no joo, miten sen selittäisi...En väitä koko kansakuntaa tyhmäksi, mutta
kun amerikkalainen ostaa vaikka kahvikupin, siinä lukee että "sisältö on kuumaa,
Ceasar Milan opettaa ihan perusasioita, mutta show-meiningillä.Taitaa siis olla keskiverto suomalainen koiran käsittelijä, jenkeissä siten huippu?
15+11 kirjoitti:
Taitaa siis olla keskiverto suomalainen koiran käsittelijä, jenkeissä siten huippu?
Taisit vastata itse omaan kysymykseesi... :D
Tämä siis ihan mun omana mielipide, ei mitään dissausta Milan-faneille. Jep. :D- Järkevä tyyppi
kaishakunin kirjoitti:
Niin no joo, miten sen selittäisi...En väitä koko kansakuntaa tyhmäksi, mutta
Ceasar Milan opettaa ihan perusasioita, mutta show-meiningillä.Mitäs pahaa show meiningissä jos viesti vielä menee perillekin? Ja Cesarhan nimenomaan kritisoi jenkkien koiranpitotyyliä. Mikä on ihan erilaista kuin hänen kotimaassaan. Inhimillistämistä, liikuttamattomuutta, yletöntä hellyden antamista ilman kuria ja johtajuutta ym.
- höpö höpö
kaishakunin kirjoitti:
Taisit vastata itse omaan kysymykseesi... :D
Tämä siis ihan mun omana mielipide, ei mitään dissausta Milan-faneille. Jep. :Dsiinä lukee kahvi on kuumaa, euroopan maissakin vanha tuttu juttu. palovammojen takia maksettu korvauksia, kahvissa ei varoitella kaatamasta päälensä...
Jenkkilä kiva maa....
- koirallinenx2
Paska äijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760