mitä tahdot minusta, mitä oikein ajattelet? Välillä olen ollut jo kaukana, päästämässä irti, ja tuntuu, että olet kutsunut minut takaisin, ja olen tullut, koska on jotakin, mitä en osaa selittää. Älä ymmärrä väärin, en todellakaan syytä sua mistään, olen iso tyttö jo, vastuussa itse itsestäni. Mutta silti, puhumattomuus tekee hulluksi. Ei mulla ole varaa mitään vaatia, etkä ole mitään velkaakaan, mutta muutama sana olisi paikallaan, että saisin tämän järkeeni.
No ei se mitään, en ole ymmärtänyt pitkään aikaan paljon mitään muutakaan ;).
En ymmärrä sinua,
10
426
Vastaukset
- 15+10
Mistä haluat jutustella?
- 2+2
Kyllä sä osaat selittää. vaikka et saisikaan muutamaa sanaa enempää. Sä olet ihminen joka hoitaa asiat velvolisuuden tunteesta kun on sopan keittänyt tavallaan.
Siinä sulle pähkinää, ehkä riittäisi että voisit kuunnella joskus kun kerron sinulle kuitenkin kasvokkain, mitä loppujenlopuksi tapahtui. Saat sinäkin rauhan sielullesi.
Ja en kaipaa sun ymmärrystä. Vaan sen että kuuntelet. Sillä ei ole väliä mitä sinä tunnet.Joskus on hyvä olla myös epäitsekäs, eikä luulla niin paljon itsestä vaikka näkisi ja kokisi. - _ _ _ _ _
Olen samaa mieltä, että muutama sana olisi paikallaan. Voitaisiin aloittaa siitä.
Soittaisitko huomenna tai viestität, missä voisimme tavata, ehkä siellä missä kerran ennenkin iltapäivällä? - Voi olla että
olen luullut sinun jo päästäneen irti, ja en ole halunnut aiheuttaa lisää kärsimystä.
- Tahtoisin
niin paljon...kun vain saisin sen kertoa kahdenkesken rauhassa.
- .
lesbot
- back to reality
Ymmärrän, ja mietin itsekin samaa. Sisälläni tunnen, että meillä on eväät nähdä ja tuntea toisemme lähemmin. Ei tarvitse liian kauaksi tuijottaa, vaan olla läsnä kaikissa hetkissä ja keskittyä kaikkeen siihen hyvään. Vastaan vielä joskus kysymykseesi, joten jatka kysymistä. Tiedän, että haluat kuulla jotain todellista ja väkevää, ja sinä kuuletkin kunhan et enää karkaa kovin kauas. Tänään ei ollut mielestäni oikea hetki. Haluan, että meillä on paljon aikaa eikä kiire minnekään. Odotan, että kaikki on täydellistä, ja että se hetki tuntuisi jatkuvan ikuisuuteen... nuku hyvin... enkelit rutistakoon sinut hellästi kauniiseen uneen, niin kuin minä tekisin, jos olisin nyt lähelläsi :)
ps. Haaveilen paljonkin... jokaisen hetken kanssasi elän haaveessani... - back to reality
- appappaap
Voihan Johan, et taida sinäkään ymmärtää mistään mitään, "sillä ei ole väliä mitä tunnet", eihän noin voi ajatella.
Sen hyväksyn, että et ole varma, ja koko homma on näköjään jäänyt kellumaan omia aikojaan. Annetaan sen sitten olla siellä, uppoaa jos uppoaa. Otethaan rennosti ja hei hou let's gou. Ei, en oikeasti oikein osaa, mietin vähän liikaa, tästä on kasvanut ihan liian iso asia näin vain ilman mitään puhumista/ajatuksenvaihtoa unohdettavaksi. Kieppuu ja kieppuu päässä kuin karuselli.
No, tää on ihan perseestä arvuutella täällä näitä, öitä! - tiedän tunteen...
Aloittajan ongelmaan on helppo ratkaisu. Sovi tapaaminen ja jutelkaa niin olo helpottuu ja saatte asioita selvitettyä. Kertomasi perusteella sinulla on tunteita tätä miestä kohtaan ja toisinpäin. Tunnneasiat ja parisuhteet eivät ole helppoja asioita ja ne menevät yllättävän helposti solmuun.
Kunnon jutteluhetki avaa varmasti paljon tuntemattomia asioita ja helpottaa sillä tietämättömyys noissa asioissa on todella sietämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386