Tv-kanavat mainostavat ohjelman aikana seuraavaa tai tulevaa ohjelmaa. Digiaikana näin ei tarvitse tehdä, jokainen saa tiedot itse ohjelmaoppaasta!
Katsojien aliarvioimista?
13
120
Vastaukset
- jbgbvjkv
Ilmaista täytettä. Oikeat ohjelmathan maksaa rahaa!
Aivan sama asia kun suomalaisiin leikkeleisiin sidotaan vettä fosfaatin avulla. - samaa mieltä
Samaa mieltä kanssasi, lähes jokainen kanava harrastaa moista nykyään.
- lopputekstit pilattu
Harmitti, kun Toy Story 2 -elokuvan lopputekstien aikana tuli näyttöön yli puolet kuva-alasta vievä mainos. Se elokuva kun jatkui vielä lopputekstienkin aikana ja kuva oli sitten niin älylttömän pienellä, että oli vaikea nähdä vaikka meni tv:n lähelle tirkistelemään.
- hnxfr
minäkin olen turhautunut enkä millään tajua mikä siinä on ideana. menee koko katselunautinto oikeasti kun joutuu katselemaan jotain "seuraavaksi kanvalla idiootit kotikaraokeharrastajat risteilylaivalla siivojien kauhuna, osa 1"
Koita siinä sitten seurata ohjelmaa. Ihan varma asia on, että en katso seuraavaa ohjelmaa.
meillä isoisoäitikin osaa jo käyttää ohjelmaopasta, joten ne ohjelmamainokset voisi laittaa sinne ohjelmakuvaukseen, minne kuuluvatkin. - Tapsa 88773
Itsellä oli jokin maksutv-paketti ja kun ovat sen jälkeen yrittäneet myydä sellaista uudelleen olen maininnut että haluan maksaa siitä ettei tarvitse katsoa mainoksia mutta Discoveryltä tulee 1 tunnin lähetyksessä varmaankin 20 minuuttia mainoksia joissa MAINOSTETAAN OMIA OHJELMIA. Kun tunnin sisään alkaa viidettä kertaa mainos "likaisista töistä", niin alkaa se pikkusen nyppiä.
- jbgbbvhjkkk
Discovery on muutenkin muuttunut pelkäksi hömpäksi. Onneksi antennipuolelle tuli national geographic. Se on sitä mitä dsc joskus oli, tiedekanava.
- pää pyörällä
jbgbbvhjkkk kirjoitti:
Discovery on muutenkin muuttunut pelkäksi hömpäksi. Onneksi antennipuolelle tuli national geographic. Se on sitä mitä dsc joskus oli, tiedekanava.
FOXilla on välillä sellainen hypnoottinen FOX-animaatio silloin kun ei ole varsinaista ohjelmaa. :)
- epäilen...
Onko tuolainen mainostaminen edes luvallista?
- hyvä tapa hukassa
22 § (30.4.2010/306)
Televisiomainosten ja teleostoslähetysten sijoittelu
Televisiomainokset ja teleostoslähetykset on erotettava audiovisuaalisista ohjelmista ääni- tai kuvatunnuksella taikka kuvatilan jakamisella.
Mainokset ja teleostoslähetykset on sijoitettava audiovisuaalisten ohjelmien väliin. Niitä voidaan sijoittaa myös audiovisuaalisten ohjelmien keskelle, jos se on mahdollista loukkaamatta audiovisuaalisen ohjelman eheyttä ja arvoa ja tekijänoikeuksien haltijoiden oikeuksia.
Itsenäisistä osista rakentuvissa, urheilu- tai muissa audiovisuaalisissa ohjelmissa, joissa on väliaikoja, mainoksia ja teleostoslähetyksiä saa sijoittaa ainoastaan osien väleihin tai väliajoille.
Yksittäiset mainokset ja teleostoslähetykset muissa kuin urheilulähetyksissä on kielletty. Ei digiaika mitenkään ole poistanut mainostamisen tarvetta. Tuon ideana on saada katsoja pysymään kanavalla ja katsomaan ne mainokset siinä välissä.
- järjen veit
Urvelot ne valittaa nyt vaikka mistä...
- ei olla urveloita
järjen veit kirjoitti:
Urvelot ne valittaa nyt vaikka mistä...
Ei olla urveloita vaan me vain vaaditaan että tv-ohjelmat näytetään ilman ylimääräisiä lisukkeita!!! Kyllä tuollainen ohjelmapuffaus oikeasti häiritsee.
- huono idea
Jos idea on saada katsoja pysymään kanavalla niin se on epäonnistunut idea, minä ainakin vaihdan kanavaa jos tuollaisia ohjelmien mainostusideoita tulvii kanavalla. Olen jopa irtisanonut maksukanavia sellasten takia. Kyllä ne tulevat ohjelmat oikeasti näkee ohjelmaoppaastakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057