Isäntä polvistui vihdoin ja ensi kesänä siis naimisiin. Oon paljon lueskellu netistä hääjärjestelyistä, ja puvusta on paljon puhuttu että se pitäisi ajoissa ostaa. Kuva unelmamekosta on päässä, eikä vielä mistään ole tullut sellaista vastaan. Onkohan se kovinkin kallista jos menee ompelijalle teettämään ihan omanlaisen puvun, jonka yksityiskohtia pitäisi vielä hioa? Vai olisiko järkevintä ostaa joku sinnepäin oleva mekko ja korjauttaa sitä sitten ompelijalla?
Vai tekeekö ne kaupoissa ihan asiakkaan toiveiden mukaisia pukuja? Apua!
Hääpuku kaupasta vai ompelijalta
venl-a
1
191
Vastaukset 1
- kysy arvio
Todennäköisesti tulee halvemmaksi, kun menet sinne ompelijalle. Kyllä hänkin tekee jonkun hinta-arvion. Jos on paljon yksityiskohtia ommeltavana, niin se toki vaikuttaa hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522