En tiedä onko tämä oikea keskustelupalsta, mutta pakko vähän purkaa päätä. Eli opettaja lähetti mulle tekstiviestin, jossa kertoi että mulla pitää korvata työssäoppimispäiviä, jolloin en oo ollu töissä. Olivat sopineet mun työnohjaajien kanssa, että mun täytyy korvata ne päivät, jolloin oon ollu pois. Mut mua v*tuttaa aika paljon, koska miks mun pitää korvata ne kaikki päivät? Jos oon ollu sairaana, niin pitääkö nekin päivät korvata? oon myös ollu reissussa sun muuta ja ne päivät voin korvata, mut en niitä jolloin oon ollu sairaana. Vai onkse teijän mielestä oikein et nekin päivät jolloin on ollu sairaana pitää korvata? ja mulla siis pitää korvata nää päivät kesäloman aikana!! Siis kyllähän se on mun omaa vikaanikin kun en oo ollu töissä, mut v*tuttaa ku kaikki päivät pitää korvata. Onko mulla oikeus valittaa niille ja vaatia et voin korvata vaikka puolet niistä päivistä? Ja asiallisia vastauksia kiitos.
Työpäivien korvaus
denizza
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831