Sukupuoliarvio väärin nkl

tyttövaipoika

Onko täällä kukaan saanu naistenklinikalta väärää sukupuoliarviota rakenneultrassa? Mulle sanottiin että tyttö tulee, mut jotenkin epävarma olo...

12

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duni-

Eihän se satavarma koskaan ole, tuskinpa myöskään ultrauspaikka vaikuttaa tuloksiin. Minusta piti tulla poika, miehen veljenpojasta tyttö. Meille on nyt ennustettu tyttöä, saa nähdä :) En ole ostamassa mitään mekkoja ennen lapsen syntymää, jotain pinkkiä/tyttömäistä olen neulonutkin kun ne ovat niin kivoja ja haluttuja että annan sitten vaikka jollekin jos tulee poika. Tai säästän seuraavalle mahdolliselle tytölle :)

• voi helevetti näitä

No tyttö tulee...koita tajuta !!

• voi helevetti näitä

Niin kyllä se doctor sanoo miten varmasti ja jos selkeästi on varma, niin kyllä se sen kertoo. Kaikille ne ei edes arvioi!

• trallallaaa
        voi helevetti näitä kirjoitti:

Niin kyllä se doctor sanoo miten varmasti ja jos selkeästi on varma, niin kyllä se sen kertoo. Kaikille ne ei edes arvioi!

Harmi, kun Suomessa ultran suorittaa yleensä kätilö, eikä docror, niinku sun kotimaassa.

• Suomesta päivää!
        trallallaaa kirjoitti:

Harmi, kun Suomessa ultran suorittaa yleensä kätilö, eikä docror, niinku sun kotimaassa.

No en tiedä missä periferiassa asut, mutta meillä ultran suoritti tohtori, kirjurina oli kätilö ja paikkana oli OYS. Tohtori alkoi vihjailevasti kysellä ultraamisen lopuksi, että ; "no, ettekö halua muuta kysyä" . No minä sitten kysyin sukupuolta (minä M halusin tietää). Sehän sanoi sukupuolen ja vielä totesi, että tämähän ei sitten muutu. Saas nähndä kumpi tulee, mutta eiköhän se 99% varmuudella mene kohdilleen? Tuleehan virheitä jokaiselle joskus. Ja jos oikein pienimunainen poika on, kuten isänsä, niin tytöksihän sitä luulee;)

• landeviisasteleetaas
        Suomesta päivää! kirjoitti:

No en tiedä missä periferiassa asut, mutta meillä ultran suoritti tohtori, kirjurina oli kätilö ja paikkana oli OYS. Tohtori alkoi vihjailevasti kysellä ultraamisen lopuksi, että ; "no, ettekö halua muuta kysyä" . No minä sitten kysyin sukupuolta (minä M halusin tietää). Sehän sanoi sukupuolen ja vielä totesi, että tämähän ei sitten muutu. Saas nähndä kumpi tulee, mutta eiköhän se 99% varmuudella mene kohdilleen? Tuleehan virheitä jokaiselle joskus. Ja jos oikein pienimunainen poika on, kuten isänsä, niin tytöksihän sitä luulee;)

Asun periferiassa nimeltä Helsinki. Paikassa, jossa on kolme kertaa enemmän asukkaita kun sinun periferiassasi. Paikassa myös, jossa alkuperäinen kysyjä asuu ja käy ultrissa.

• Paraskin siellä arvo
        landeviisasteleetaas kirjoitti:

Asun periferiassa nimeltä Helsinki. Paikassa, jossa on kolme kertaa enemmän asukkaita kun sinun periferiassasi. Paikassa myös, jossa alkuperäinen kysyjä asuu ja käy ultrissa.

Helsinki on persereikä, siellä ihmiset on stnan tyhmiä ja uusavuittomia maailmasta vieraantuneita hulluja. Koko Suomi on periferiaa, muitta Helsinki etupäässä, vaikka te juntit siellä muuta kuvittelette itsestänne. Menkäähän metropoleihin katsomaan mitä se kaupunkielämä on, JUNTIT

Vae että sulla vara sanoa toisia landeiksi? Katsohan peiliin - samassa veneessä tässä ollaan!

• huoh..
        Paraskin siellä arvo kirjoitti:

Helsinki on persereikä, siellä ihmiset on stnan tyhmiä ja uusavuittomia maailmasta vieraantuneita hulluja. Koko Suomi on periferiaa, muitta Helsinki etupäässä, vaikka te juntit siellä muuta kuvittelette itsestänne. Menkäähän metropoleihin katsomaan mitä se kaupunkielämä on, JUNTIT

Vae että sulla vara sanoa toisia landeiksi? Katsohan peiliin - samassa veneessä tässä ollaan!

Just.. Ihan on aikuisia liikenteessä.. Toivottavasti henkilöllä "paraskin siellä arvo" ei ole omia lapsia, tiedä mitä niistä kasvaa kun noin ahdasmielinen ja idiootti näyttää "aikuinen" olevan..

• Paraskin siellä arvo
        huoh.. kirjoitti:

Just.. Ihan on aikuisia liikenteessä.. Toivottavasti henkilöllä "paraskin siellä arvo" ei ole omia lapsia, tiedä mitä niistä kasvaa kun noin ahdasmielinen ja idiootti näyttää "aikuinen" olevan..

Minulla on lapsia ja lisää tulossa loistavia tuotoksiamme. Sinun kaltaisiasi persenaamoja ei rarvita enää yhtään. Oot ruma ja tyhmä!

• just....
        Paraskin siellä arvo kirjoitti:

Minulla on lapsia ja lisää tulossa loistavia tuotoksiamme. Sinun kaltaisiasi persenaamoja ei rarvita enää yhtään. Oot ruma ja tyhmä!

Hieno että näät jonkun netin välityksellä, että on ruma. Ja aikuinen ei noin käyttäydy tälläisellä palstalla. Katso peiliin.

• kadie emaline

Kyllä Kuopion Yliopistollisessa sairaalassa rakenneultran teki kätilö. Ei lääkäri. Minulla oli alusta asti intuitio tytöstä ja kyllä se kätilökin siellä sanoi, että kovasti tytöltä näyttää mutta ei suositellut vielä maalaamaan lastenhuoneen seiniä vaaleanpunaiseksi. Totesin vain, että ei pelkoa :) Ei ne varmuudella voikaan sanoa, ja myös painottaavat sitä, että eivät voi varmaksi sanoa. Onneksi tämä ei ole Amerikka, siellä joku voisi haastaa oikeuteen, jos on väärin tulkittu sukupuoli..

• Munat oli selkeesti

Sangen erikoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen