Pää sekaisin....

Haluisin muidenkin mielipiteitä asiaani!
Kerron nyt lyhyesti että mistä on kysymys. Menin naimisiin puolitoista vuotta sitten, erään lesken kanssa (50v.) Hänen aikuisia lapsiaan en vaan KOSKAAN osannut ymmärtää! KOSKA: He saivat tehdä aivan mitä vaan....vaimoni mitenkään puuttumatta asiaan! Esim. ottivat ja lähtivät eräs kevätpäivä "koeajolle" vaimoni retkeilyautolla....vaikka sitä ei edes vielä ollut otettu vakuutuksiin, eivätkä nää veljekset muuta kuin naureskelivat mulle kun tulin rähjäämään että: TIESITTE AIVAN HYVIN ETTÄ AUTO EI OLE TIELIIKENNE KÄYTÖSSÄ....ja siinä oli vielä kesärenkaat alla! (oli helmikuu). Ja sitten toinen "tapaus"! Olimme vaimoni kanssa juuri lähteneet omistamallani matkailuautolla kesälomareissulle kohti Norjaa....kun vaimoni puhelin soi ja siellä tää nuorempi "resupetteri" pyysi MINUN uutta henkilöautoa lainaan! Ja vaimo lupasi (ihmettelin kyllä, kun hän sanoi vaan joo, siellä se on tallissa ota sieltä vaan!)...kysymättä minulta yhtään mitään (tää asia selvis mulle vasta jälkeenpäin....eikä tällä pojalla ollut edes ajokorttia silloin, kun oli vajaa puolivuotta sitten sen polttanut; kun romutti humalapäissään oman autonsa) Tulee mieleen kysymys että kuka ois ollu velvollinen korvaamaan JOS olis sattunu taas pieni "lipsahdus"? Eikä siinä vielä kaikki..kun nää veljekset sekä käyttävät että kasvattavat kannabista...eikä siihenkään asiaan ois saanu puuttua millään tavoin! Ja tietooni tuli...jälkeenpäin tietenkin.. että vaimoni antoi tän mun henkilöauton...JÄLLEEN KERRAN...."möyhyn"myyntireissulle Turkuun! Ja kun tää "möyhypetteri" palas sieltä....KOLMEN päivän kuluttua....niin tuli meille kehumaan että kuinka hän sai 30 000e siitä "satsista" jonka oli käynyt viemässä Turkuun! Ja tarina jatkuu: Kun tälle nuoremalle sankarille syntyi (tai hänen paremminkin hänen naisystävälleen....) poika....niin tää muutti osotteensa meille! Ihan vaan sen takia...kun oli muka"vuokrannut" omakotitalonsa tälle naiselle (viiden lapsen yh!) jonka kanssa hänellä on LAPSI...! Ja aivan sos.tukien tähden! No....tarina jatkuu...kun sitten viime kesänä olimme lähdössä mun matkailuautolla Keski-Eurooppaan (tarkoituksena olla siellä n. kuukausi)...niin tuli ongelma että miten käy sen postin joka sinä aikana saapuu tälle "pojalle" (29v.)! Kun vaimoni isä kävi miellä jatkuvasti...ja hän ei saanut MISSÄÄN nimessä tietää että tän pojan osote onkin meillä...eikä siellä missä hän tosiasiassa asui ! ! No...ei siinä mitään sano vaimoni...pannaan postin tulo poikki six aikaa..ja haetaan posti sitten kun palataan takasin! No niinhän sitten tehtiin! Tarnia jatkuu....kun tälle pariskunnalle sitten syntyi poika...niin hän tais olla vuorokauden vanha, kun hän oli jo meillä "yökylässä"! Huomasin silloin vauvan tärisevän aivan hirveästi....vaimo vaan totes että sitä paleltaa....myöhemmin etsin tietoa asiasta, ja mulle selvis asia! NE OLIVAT VIEROITUSOIREITA....(Kun molemmat vanhemmat käyttivät...ja käyttävät vieläkin kannabista) Ja kun tämän kerroin vaimolleni...niin hän ei uskonut mua! Voisin jatkaa näitä juttuja loputtomiin.....vaan en enää jaksa...ja panin eron vireille! NYT KYSYNKIN ETTÄ MITÄ MUN OIS PITÄNYT TEIDÄN MIELESTÄ TEHDÄ....mun tilanteessa??

2

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikoja sitten

Erota.

• viisi sanaa

eroa vaan, oman itsesi takia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      145
      10820
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5393
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4135
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3612
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2664
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1582
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1577
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      74
      1435
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe