Imuroi netistä ilmaisen Audacity-softan. Näyttäisi ihan hyvältä pikku editorilta ainakin "hintaansa nähden":-) Mutta Audacityllle ei näyttäisi kelpaavan Windowsin omat wma-tiedotot, eli juuri ne, joiksi windows esim. konvertoi CD-levyn wav -tiedostot niitä kopioitaessa tietsikan kovalevylle. Onko Audacityssä joku konvertointiohjelma itsessään, tai pitää kö tuota tarkoitusta varten hankkia erillinen konvertteri? Tai, onko siinä joku täppi, joka pitää klikata ennen kuin wmat alkavat pelaamaan?
-Pena
Audacityyn WMA-tiedostoja?
2
137
Vastaukset
- eljii
googlen mukaan uusimpiin beta-versioihin tuki tulisi
itse käytänJodix'inilmaista konvertteria wma->mp3 - audacity go down
Vanhempi Audacity versiolla voi äänittää tietokoneen äänet, nettiradiot ym musiikki REC painiketta vain painamalla.
Ei onnistu enää: Uusi versio estää kyseisen toiminnon. "Pitäisi vetää johto pc:n takapuolella!"
Ladatkaa vanhempi versio ja se toimii paremmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913