mieheni exälle, että nyt koulun juhlaan siistisi tytärtään hieman. Kävisi partusissa ja ostaisi uusia vaatteita ja kävisi suihkussakin. Minua huolestuttaa tytön likaisuus ja epäsiistys, ja haluaisin puuttua ja opastaa heitä siinä asiassa.
Onko se sallittua vai häpeeköhän miehen exä liikaa jos ehdotan sitä?
Minä voisin osataa vaatteet ja maksaa partusin. Se ei ole rahasta kiinni. On vain kurja kun täällä ollessa se näkyy niin selvästi epäsiisteys ja vaatimattomuus. Minä taas kun vaadin siisteyttä ja puhtautta, ja sääntöjä lasten kasvatuksessa. Täällä ollessani kyllä pidän tiukan linjan, mutta kotona lepsuu aikalailla.
Olen kyllä menossa tytön juhliin yllärinä hänen äidilleen, koska haluan jutella opettajan kanssa työtön asioista.
Miten voin uskaltaa ehdottaa
11
268
Vastaukset
- höpö höpö
Ehdottele täällä vain kakikenlaista, se riittänee ;)
- lissu on tylsä
jassoo lissulla taas liikaa aikaa, ja tylsistymiseen keksii idiootteja kertomuksia....
- lissu on vammainen
Tapa ittes
- lopeta paskanjauhant
HAISTA LISSU V*****U.
- lissu on katkera
haista sinä lissu pa***a vi***n idiootti
- Lessuko?
Jospa vaan huolehtisit omista asioistasi. Sinulle tuskin on tullut kutsua tytön kevätjuhliin??!! Sinä et myöskään ole oikeutettu keskustlemaan opettajan kanssa yhtään mistään. Perkele, mistä näitä häiriintyneitä uusikoita sikiää?
- voisiko olla näin
Kyllä jokainen on huolissaan lapsista, ja oikeutettu toimimaan kuten parhaaksi näkee. Jos tässäkin lapsessa on alkanut näkyä ongelmia taikka häiriökäyttäytymistä, on se hyvä selvittää. Yleensä äidit ei huomaa lastensa isoja ongelmia. Siksi on hyvä että nyt siinä tämäkin uuskko! ottaa ohajat käteensä ja tekee voitavansa. No kiitosta tuskin tarvii odottaa, mutta ei kai sitä tarvikkaan odottaa. Eikö ole hyvä että varhaisessa vaiheessa puututaan lasten häiriöihin. Minusta on. Luulen että eroista ne alkaa näkyä, ja monesti se uusikko sitten tulee ja pelastaa lapset.
- wilma60
Provohan tämäkin aloitus on ja viisaampi olisi olla kommentoimatta. Kyllä äidit jotka lastensa parasta ajattelee niin huomaa ongelmat. Ja jos äiti ei huomaa niin koulusta otetaan kyllä herkästi yhteyttä jos näyttää siltä että lapsella on ongelmia. Ei tietenkään ole pahasta jos myös uusikot ovat huolissaan lapsista mutta ei pidä ensimmäisenä olla "siistimässä" lapsia ja puuttumassa heidän ongelmiin. Eiköhän se ole kuitenkin ensijaisesti lapsen biologisten vanhempien tehtävä.
Jostain syystä tällä palstalla on aina se miehen uusikko joka pelastaa lapset. Mutta entäpä jos se onkin naisen uusikko joka ensin huomaa lapsen ongelmat ja puuttuu niihin. Näinkin voi tapahuta. Mutta jostain syystä miehet eivät kovin aktiivisesti tänne kirjoittele ja ole "huolissaan" lapseista. Heidän likaisuudestaan, huonosta pukeutumisesta, kouluongelmista ym. ym.
- Karavaani kulkee
Tämän keskustelun aloitus oli tyypillinen provo joilla saadaan kärkkäät naiset roikkumaan toistensa hiuksissa ja neuvomaan miten toisten pitää elää. Joko näitä tehtailee 24:n palkkalistoilla olevat, että saadaan eloa palstalle, tai sitten joku ressukka ihan ilmaiseksi omaksi ilokseen hämmentelee soppaa ja kihertelee partaansa. Onnittelen.
- yhteisblogi
Kaikki nämä tämän palstan jutut on provoja! Eräänlainen harrastus tämäkin. Blogihan on nykyisin muotia, ja tämä on vähän sinnepäin.. Vaikkakin tarinat on tarinoita ja satuja niin mitä siitä,
- Anymous
Miksi täällä arvostellaan näin paljon toisten kirjoituksia? Minusta tämä oli ihan asiallinen kysymys.Todella paljon joka kommenteissa asiatonta kieltä.Alkaa tuntumaan siltä että ne jotka tulee tänne haukkumaan muita jotka kaipaisi vain neuvoja ja kysyy sitä muilta jotka osaisi siihen vastata tai ovat käyneet saman tilanteen läpi.
Jos ei löydy fiksuja ja asiallisia vastauksia tai neuvoja niin eikö kannattaisi suoraan sanottuna pitää turpa kiinni?
Mutta tässä minun vastaus: Ota vain ihan rohkeasti asia esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750