Auttaisko itsari!?

haluunpoistäältä

Mua on aina kiusattu jostai syystä. Mä oon alkanu viiltelee ja se on vähän auttanutki. Oon aina miettiny itsaria mut en oo uskaltanu. Jäin koulusta muutaman kerran pois vaa et yrittäisin itsaria. Mm. hirttämistä, viiltää rannevaltimon auki yms. Mut en uskaltanu. Tiiän et on vaarallista mut ei voi mitää....

33

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voimia12345667

Itsari ei auta mitään, mieti minkä tuskan se aiheuttaa läheisillesi. He joutuvat kamppailemaan loppu elämänsä itsekkään tekonsa takia, ja kenties ajattelevat ja syyllistävät itseään tapahtuneesta? Olisivatko he voineet auttaa?

Elä missään nimessä tee itsemurhaa. Parempi keino on PUHUA. Mene juttelemaan terkkarille, opettajalle, vanhemmille, lääkärille. Kiusaaminen on VAKAVA asia ja siihen täytyy puuttua välittömästi. Jos paha olosi ei näy muille, niin kerro siitä. Olen varma että saat apua ja selviät! Sinulla on vielä loistava elämä edessäsi, kunhan et luovuta!

• voi vittu sun kanssa

Kerropas mullekki millon jollekki kertominen on lopettanu kiusaamisen, jookos? SE VAAN EI IKINÄ VITTU AUTA!!! EI AUTA!!! USKO SE JO SAATANAN SOSSUTÄTI!!!

• FKH

Älä tee itsaria!

• 8+7

Ei se puhuminen mitään lopeta, mutta keskustelu antaa hallintakeinoja käsitellä häpeää ja huonoa itsetuntoa ja antaa näkökulmaa muuten paskaan elämään. Autiomaassa ei ole hyvä olla.

Kiusaamisella ja yksinäisyydellä on karmeat psykofyysissomaattiset vaivat juuri herkimpiin ihmisiin, jotka eivät käsittele tai osaa käsitellä tunteita niinkun valtaosa tavallisista. Unohtaminen on työtä, katkeruus laiskottelua.

Ja tuossa kun jo viilellään niin pahaolo on niin syvässä että tarvitaan jo ammatti apua, oli se sitten keskustelua/terapiaa tai koulun vaihtoa.

• Yhyy yhyy yhyy, olen idiootti, yhyy yhyy yhyy.

Mitä jos antaisit samalla mitalla takaisin kiusaajille? Jos joku lyö, lyö takaisin. Jos heitä on enemmän kuin yksi, lyö kovemmin.

Kerro vaikka isälles, että sinua kiusataan, koska jos hän välittää sinusta edes hitusen, niin hän menee ja hakkaa ne kiusaajat siniseksi ja istuu vankilassa tyytyväisenä tuomionsa.

Ei tässä maailmassa valittamalla ja itsareita tekemällä pärjää. Olisihan se jo korkea aika teidän luovuttajien se oppia.

• VASIKOIKAA IHMEESSÄ

se että auttaako on näemmä tosi koulu kohtasta, koska kun lähetin ilkeitä tekstiviestejä yhelle tytölle, hävettää :( niin siitä tuli kuule semmonen paskamyrsky niskaan et huh huh. jouduin useisiin kuulusteluihi ja sain 2 tuntia jälkiistuntoja. sanoin reksill, että tuntuu siltä että me oltais tapettu "se" ja sen jälkeen reksi sano et se on ihan yhtä vakavaa ja on kuulemma poliisiasia ja suuri kunnianloukkaus. Mulla ei ollu niis kuulusteluis sanaa eikä valtaa ja mua harmittti, koska se ketä kiusasin oli ennen kiusannu mua ja mä sitten kostin :/ huono homma. Opet otti jutun tosi tosissaan ja sain aika huonon maineen koko jutusta. Kuitenkin vuosien varrella tultiin kavereiksi sen tytön kanssa :) JOSKUS KERTOMINEN KANNATTAA

• älä ole typerä

älä tee itsarii. tiesitkö et on maailman itsekkäin teko tehä itsari. kerro kaikille et sua kiusataan. Miten sua kiusataan

• Kwöalxlxöxö

Sun ei kannatais tehää itsarii mut jos teet ni voi voi

• 24 pois ja äkkiä

Samoin, Suomi24 haisee ! Tarttis samanlaisen lakimuutoksen kuin pikavipit... Huh huh mitä jutua...

• suomi24 haisee

Kauheen trollipalsta tää suomi24

• minä välitän!

Älä tee itsaria! Sä saat AIVAN VARMASTI elämäs vielä mallilleen, mä tiedän sen! Oikeesti! :)

Aina kun meet illalla nukkumaan, niin kirjota paperille vaikka ainoastaan yksi asia, joka siinä päivässä oli hyvää. Muista että se voi olla ihan mitä tahansa, siis IHAN MITÄ TAHANSA. Kirjoita, oikeesti se voi auttaa :) Älä koskaan luovuta.

Maailmassa on ihmisiä jotka ei halua että sä kuolet. Jos susta tuntuu ettei semmosia ole, niin mä olen. Älä kuole, älä tee itsaria. Älä hukkaa elämääsi koska juuri nyt tuntuu pahalta. Tää voi kuulostaa vähän pervolta, mutta sä oot niistä miljoonista sikiöistä se, joka pääsi maaliin: sai elämän! JUST SINÄ! Sä sait elämän, älä hukkaa sitä. Älä tee itsaria, vaan koita jaksaa. Mä haluan että sä elät, joten ELÄ!

Muista että jokaisesta luolasta on uloskäynti. AINA. Ja vaikka se uloskäynti olisi kaukana tai tukkiutunut, niin sen voi aina avata. Se ei ole aina helppoa, mutta se on mahdollista. Mene ja avaa luolas, tee mitä rakastat. MÄ TIIÄN ETTÄ SÄ PYSTYT SIIHEN. Ole kiltti... Älä mene pois.

• ?????

siis ei kannata harkita ees itsaria! vaikka itsellä n joskus käyny mielessä kans mutta täälä ollaan yhä onnistuin saamaa itelle hullun mainee ni eivät uskalla kiusata enää ja turpaaki vedin yhtä ku se vei mu pipon

• not responding

liian myöhästä lol -_-

Se tais jo tehä itsarin, kun ei oo vastannu.

• Tukehtui aamupuuroon.

• Think about it

Itsemurha on ratkaisu, mutta se on ratkaisuista viimeinen. Sitä kannattaa harkita vasta sitten kun ei ole oikeasti mitään muuta ratkaisua jäljellä.

• Pumpulipaaah

ei kannata! Se ei oo viisast... Ei kannata luovuttaa!

• itseään puolustanut

Lyö puukolla sitä kiusaajaa niin taatusti loppuu sun kiusaaminen. Itse tein niin 20 vuotta sitten.Kukaan ei välitä ennen kun teet jotain itse. Eli lyö vaikka puukolla reiteen sitä kiusaajaa.

• älä luovuta!

mua on pojat kiusanneet 6 vuotta ja tytöt 5 vuotta ja OPETTAJA 2 vuotta.
      joten ei munkaan elämä ole ollut raposempi..........

ekaluokal pojat haukku ja hakkasi,kuristi,jne.
      silloin mulla sentään oli kavereita.
      toisin kuin kakkosella.....silloin olin koko vuoden yksin.....
      ja pojat jatko samaa hommaa.
      en halunnut mennä enää kouluun.
      ope oli liian lepsu kiusaajille.
      kolmosella oli sentään kaveri porukka mihin mennä mutta sielläkään ei saanut puhua.
      onneksi pojat eivät enää kiusanneet kun henkisesti.
      suosittelen että mainit opettajalle/vanhemmille jne.
      nelosella oli tyttöjen kanssa rauhallisempaa.
      mutta pojat oli koko ajan kimpussa.....no oli ne tytötkin silloin tällöin.....
      vitosella tuli uusi ope,joka kiusasi minua!
      nöyryytti,alenti,haukkui,kiusasi jne.
      kun sanon sille että mua kiusataan niin sano mulle vihasesti että "en mä hoida sun ongelmia,en jaksa ja muuta törkeyksiä.
      juorut leviti.........kiusuu jatkui.....olin nyt niinkuin magneetti jota muut hylki....
      onni oli mukana edes lähän,sain kaverin joka oli edes joskun mun kaveri vaikka meni joskus kiusaajien joukkoon.
      valitin asiasta rehtorille.....opettaja ja lapset valehteli............
      pääsi kuin koira veräjästä!
      pojat kiusas,tytöt kiusas,opettaja kiusas.
      mihin olisin voinut turvautua?
      en halunnut mennä kouluun,itkin 7 tuntia päivässä.
      no,pojat jätti rauhaan koska työt juorus opella ja niille että oisin pieksenyt yhen tytön,vaikken kannata väkivaltaa!
      6.luokalla ope jatkoi piikittelyä,kiusuuta ja nöyryytystä.
      pani minun paikan kiusaajien keskelle....kirpasi.................
      olen niin vihainen opelle............
      mut sitten sain rehtorilta "lähestymis kiellon" kiusaajiin.
      no kyllä ne kiusas mua sittenkin vielä.....
      opelle kova pala että sain stipendin,eikä mun kaveri joka on sen lellikki.
      törkeimmät teot jotka mun ope teki oli:

- kun sain kaikista kokeista kymppejä,pani 9 vaikkei ollut tunti aktiivisuutta.
      - nauroi kiusaajien kanssa minulle.
      -kaikki se piikittely ja muu kiusuu

mutta nyt minun ei tarvi nähdä niitä.
      olen vapaa!

minä en ole koskaan aatellut ite murhaa tai viiltelyä,joten elkää tekään!
      kun luitte tarinani,niin huomaatte että mennään ojasta allikkoon,mutta muistakaa että alhaalta on hyvä nousta huipulle!!

ja jos masentaa niin hankkikaa apua tai mukava harrastus.
      ite kun itkin 7 tuntia päivässä niin panin levn soimaan niin 5 minuutin päästä oli niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

"aika parantaa haavat mutta arvet jää mutta antaa arpien olla"

• kiusaamisen kohde :(

ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ YRITÄ ITSEMURHAA!! Se ei auttaisi mitään. Jos sinua kiusataan pahasti koulussa niin puhu siitä vaikka kavereille ja sitten koulupsykologille. Olen nimittäin joutunut itse kiusauksen uhriksi, ennen akverini vaan loukkasivat mua läskiksi ja että lintsaan koska minulla oli päänsärkyä todella vakavasti, mutta he olivatkin vaan huolissaan minusta koska psykoligini oli puhunut minulle :) usko pois. PUHUMINEN AUTTAA ja ystäväsi ovat aina lähelläsi!!

• Jäämme kaipaamaan sinua

Hän ei selvinnyt:(

• aefdfasfawdasd

Älä tee itsemurhaa, koska kun pääset koulusta niin seuraavassa koulussa voit olla koulun suosituimpia. Saat kyllä elämän raiteilleen joskus. Jos päädyt siihen itsemurha vaihtoehtoon niin älä päästä kiusaajaa helpolla vaan vie se samalla kuolleiden kirjoihin.

• Kokemust on

Auttaa se, nimimerkillä kokemusta on.

Kiusaaminen loppuu kuin seinään XD

• Kokemust on

Ainii, unohtu sanoa:

mee muualle huomiohuoraamaan, teinilissuangsti

• 12312312313 tapapapa

TAPA ITTES SAATANA!! HYPPÄÄ TALOSTA PUUKOTA VATSAAN VIILLÄ RANNE AUKI! JOTAI! HYPPÄ JUNAN ALLE JOS ET OO LÄSKI!

• FJKLFA

ÄLÄ TAPA

• vituttaa suomen nuor

pelkuri hakkaa se pää kiusaaja

• mr bundeswehr

Tee ninkuin minä pistä maiharit päälle hihaton bundeswehr paita päälle suikka vinossa ja ota kiusaajaa kiini ja heittä vittun tai puskaan.mua kiusas 3 jätkää ni yhtä heilautn naama kämmenellä toista nyrkillä vattan ja sitten namaa ja vimestä äjiä suoaa palleseen.kukaan ei ole kiusannut sen jälkeen.

• 122112

Toivottavasti olet käsittänyt sen, että elämäsi päättyy itsemurhaan? Älä suotta mieti moisia, vaan jatka eteenpäin positiivisella asenteella! Kunnon ihmisille käy yleensä loppujen lopuksi hyvin.

• Emo Demo

Mäkin oon yrittänyt itsaria jtn 13 kertaa, kerran yritin tukehtua omaan kuseeni ja toinen kerta menin tajuttomaksi kun yritin chokata paskaan..Stna aina sitä herää sairaalasta, vittu, mun vanhemmil on ferrari ja mersu, mul on oma huone ms on punttisali vehkeet, vaan HD näyttö 45 tuumane plasmapaskatv, ON mun elämä kauheeta, siks mä viiltelen aina koulun jälkee, stna, vittu kaikki tuntuu paskalta, Miksi välittää kun loppujen lopuksi saa aina puukosta sydämmeen? Onneksi emo-yhteisö on samanlainen kuin mä ja välittää musta, saatana mun sydän on turta, en tunne enään tarpeeksi kipua kun viiltelen, siks mä vedinkin vasaran kokonaisena perseeseen. mä oon aatellut tappaa itteni taas sillai et ottaisin veitsellä ihoo pois koko ruumiista ja sit kaataisin viskiä päälle ja laittaisin sytkärillä itseni palaamaan, ja sit kirveksellä penis pois. Elämä on rumaa, mä haluun kuolla, mä en haluu elää tässä kauheessa elämässä Jumalan hylkäämänä hyypiönä..:( Moro kohta laulaa haulikon piippu tällä mun köyhässä paska"kodissa" joka ei tunnu kodilta..Prkl

• Huuda Jeesusta Apuun

Hei Emo Demo, sä et ole Jumalan hylkäämä. Jeesus rakastaa sua ja haluisi pelastaa sut ja muuttaa sun elämäs. Täysin.

Jeesus voi ja tahtoo sen tehdä, koska Hän on Jumalan Poika ja itse Jumala. Sun tarvii vain huutaa Häntä avuks.

Itsemurha ei auta mitään. Sillä ainut Jumalan oikeesti hylkäämä paikka on helvetti, jonne joutuu ilman uskoa Jeesukseen.

Jeesus tahtoo parantaa sut ja antaa sulle uuden elämän jo nyt ja sitten lopulta Taivaassa.

Sanot, että: "Miksi välittää kun loppujen lopuksi saa aina puukosta sydämmeen?" Jokaista kohtaa samanlaiset kysymykset. Rakkauteen ei aina vastata. Tai siihen vastataan pahalla. Jokainen joutuu pettymään. Ihmisiin saa aina pettyä. Siinä on jutun ydin. Vaikka koko maailma hylkäisi sut, niin Jumala ei koskaan hylkää.

Mieti kaikkia niitä ihmisiä, jotka on valmiita menettämään henkensä sen tähden, että he uskovat Jeesukseen. (On maita, joissa siitä rangaistaan kuolemalla.) Miksi he ottavat sen riskin? Siksi, koska he TIETÄVÄT, että he pääsevät parempaan paikkaan kuoltuaan. Mihin sinä menisit jos kuolisit nyt? Vastaa rehellisesti. Taivaaseen ei päästä toivomuksen voimalla. Eikä ihminen lakkaa olemasta kuoltuaan.

Ihminen on ikuinen. Vaikka susta tuntuis miten pahalta tahansa tänään, niin tiedä se, että kaikki voi muuttua! Mäkin oon käynyt läpi syviä masennuksen kuiluja ja syövereitä. Joskus oon huutanut kauhusta niin, että tajusin vasta myöhemmin, että se olin minä. Oli niin paha olla. Mutta koskaan en oo halunnu itseäni vahingoittaa. Koska oon tienny, että kaikki kääntyy vielä hyväks. Ja se on kääntynyt.

Älä luovuttaa sun elämää saatanalle. Niin sä teet, jos sä annat periks ja tapat ittes. Sitä saatana haluaa. Se haluaa vain varastaa, tappaa ja tuhota. Jeesus haluaa antaa elämän. Kokeile huutaa Häntä avuksi, se ei maksa mitään! Hän vastaa varmasti.

Sun vanhemmat on rikkaita, mutta se ei tosiaankaan auta. Ainut turva on Jumalassa.

• MC
    • trollit imekää lekaa

ja sitä paitsi emo demon tarina on trolli

• haluunpoistäältä

tää on trolli.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe