Baarikoulu Barcelonassa

Lovin BCN

Onko kellään kokemuksia kyseisesstä paikasta ,kuulisin mielelläni koska olen menossa syyskuussa sinne.
Onko joku muu menossa? Kaupungista on sen verran kokemusta että aivan ihana paikka on mun mielestä! Kaikki kommentit tervetulleita ja kaikki informaatio tarpeen, niin positiivinen kuin negatiivinenkin!

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss

Moikkamoi!
      mtään kokemusta ei kyllä oo mut oon tuota samaa kurssia kattellu kans, nähään ehkäpä siellä siis :)
      mut ylipäätänsäkin tota koko kurssia kovasti pähkäilly, siis että onko järkevää siihen kesän palkkoja latoo, mut ehkäpä,, :D
      niinku varmaan täältäki jo pongasit tota perus juupas-eipäs-kuraa ni sitä on myös mun tuttavapiirissä;
      työhaastattelussa rp, totes vaan ykskantaan että paska homma jos sinne menee, toisessa paikassa taas (nykysessä työpaikassani) taas puolestaan sanottiin että menemene ku soppari päättyy,
      että 'alan'ihmisilläkin vähän eri kantoja..
      työtuttuja käyny kuka missäkin päin maailmaa sen, kaikki tykkäs reissusta kokemuksena ja suurin plussa ollu uudet ihmiset.
      miinuksena sitten mm. täysin paska majotus, (esim lontoossa..)
      ja sitten se että kursseilla opetetaan mm lainsäädäntöö toisin kun mitä se suomessa on.
      mut näistä huolimatta näkisin plussana senkin et tulispa opeteltua kaikki maholliset (tai lähinnä tarpeelliset) juomat yms ja oppis oikeesti tekeen niitä. :D
      ehkä jopa tyylillä.. :DD
      ja juu, barcelona on ainoo paikka mistä ei mitään muuta negatiivista oo tullu kun se että kurssimatsku on kuulemma täyttä kuraa. lienee ehkä pieni miinus, sinne kirjoja mennäkään suuremmin lukeen kaippa.. :)))) :D

mut enempää en sit kyl mäkään osaa kertoo, ja nuokin tais jo selvitä edellisistä keskusteluista... :D
      mut joo, matka varauksessa jo?

• Lovin BCN

Matka on varauksessa joo ja vähän sai säätää että pääsin oikealle kurssille, kun syyskuussa sinne halusin ja se ei ollutkaan suomalaisille tarjolla niin jouduin vähän kitiseen sinne. Kurssimaksukin lähes jo maksettu. lähtö on 26. elokuuta ja takasin toivottavasti aikasintaan marraskuussa. Saa nähdä miten käy. Oon kans kuullu vähän huonoa kaikista majotuksista niin hommaan kämpän jotain muuta kautta. :) Ihmisiin lähinnä meen sinne tutustuun, nauttiin täydellisestä kaupungista ja toi koulutus olkoon sitten boonus. Työt koulutuksen jälkeen vielä vähän isompi boonus :D

• taidotonko?

Minuakin kiinnostaisi tuo kurssi, mutta kuinkahan hyvät englanninkielentaidot noissa vaaditaan? Itse kun en ehkä ihan kaikkea ymmärrä..

• Lovin BCN

ainakin tuo kyseinen kurssi jolle itse meen ens kuussa on englanninkielinen. Mutta muissa kohteissa on myös suomenkielisiä kursseja. kannattaa katsoa EBS:n sivuilta www.barschool.fi =))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      74
      7374
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3153
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      34
      2390
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      27
      1958
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1918
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1877
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      14
      1625
    8. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      52
      1578
    9. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18