Baarikoulu Barcelonassa

Lovin BCN

Onko kellään kokemuksia kyseisesstä paikasta ,kuulisin mielelläni koska olen menossa syyskuussa sinne.
Onko joku muu menossa? Kaupungista on sen verran kokemusta että aivan ihana paikka on mun mielestä! Kaikki kommentit tervetulleita ja kaikki informaatio tarpeen, niin positiivinen kuin negatiivinenkin!

4

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssss

      Moikkamoi!
      mtään kokemusta ei kyllä oo mut oon tuota samaa kurssia kattellu kans, nähään ehkäpä siellä siis :)
      mut ylipäätänsäkin tota koko kurssia kovasti pähkäilly, siis että onko järkevää siihen kesän palkkoja latoo, mut ehkäpä,, :D
      niinku varmaan täältäki jo pongasit tota perus juupas-eipäs-kuraa ni sitä on myös mun tuttavapiirissä;
      työhaastattelussa rp, totes vaan ykskantaan että paska homma jos sinne menee, toisessa paikassa taas (nykysessä työpaikassani) taas puolestaan sanottiin että menemene ku soppari päättyy,
      että 'alan'ihmisilläkin vähän eri kantoja..
      työtuttuja käyny kuka missäkin päin maailmaa sen, kaikki tykkäs reissusta kokemuksena ja suurin plussa ollu uudet ihmiset.
      miinuksena sitten mm. täysin paska majotus, (esim lontoossa..)
      ja sitten se että kursseilla opetetaan mm lainsäädäntöö toisin kun mitä se suomessa on.
      mut näistä huolimatta näkisin plussana senkin et tulispa opeteltua kaikki maholliset (tai lähinnä tarpeelliset) juomat yms ja oppis oikeesti tekeen niitä. :D
      ehkä jopa tyylillä.. :DD
      ja juu, barcelona on ainoo paikka mistä ei mitään muuta negatiivista oo tullu kun se että kurssimatsku on kuulemma täyttä kuraa. lienee ehkä pieni miinus, sinne kirjoja mennäkään suuremmin lukeen kaippa.. :)))) :D


      mut enempää en sit kyl mäkään osaa kertoo, ja nuokin tais jo selvitä edellisistä keskusteluista... :D
      mut joo, matka varauksessa jo?

    • Lovin BCN

      Matka on varauksessa joo ja vähän sai säätää että pääsin oikealle kurssille, kun syyskuussa sinne halusin ja se ei ollutkaan suomalaisille tarjolla niin jouduin vähän kitiseen sinne. Kurssimaksukin lähes jo maksettu. lähtö on 26. elokuuta ja takasin toivottavasti aikasintaan marraskuussa. Saa nähdä miten käy. Oon kans kuullu vähän huonoa kaikista majotuksista niin hommaan kämpän jotain muuta kautta. :) Ihmisiin lähinnä meen sinne tutustuun, nauttiin täydellisestä kaupungista ja toi koulutus olkoon sitten boonus. Työt koulutuksen jälkeen vielä vähän isompi boonus :D

    • taidotonko?

      Minuakin kiinnostaisi tuo kurssi, mutta kuinkahan hyvät englanninkielentaidot noissa vaaditaan? Itse kun en ehkä ihan kaikkea ymmärrä..

    • Lovin BCN

      ainakin tuo kyseinen kurssi jolle itse meen ens kuussa on englanninkielinen. Mutta muissa kohteissa on myös suomenkielisiä kursseja. kannattaa katsoa EBS:n sivuilta www.barschool.fi =))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      452
      4901
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1357
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1248
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe