Ryhmässä katkeruuden synkistä siemenistä itää kateuden "kultainen" puu. Kateuden kellastuneen puun kaikilla oksilla istuvat nyökyttelemässä lahjattomat typerykset kollektiivista irvistystään peilaten. Kateuden puusta he aina löytävät toisensa, ainoan tukensa ja turvansa. Puun luiseen nilaan he kovertavat tunnustukset rakkaudesta Kateuteen; Sinun käsiisi Kade -jumala minä annan sieluni, todistavat tuhannet silvotut sydämet.
"- Olethan yhtä heikko kuin me, olethan?" he kuiskivat, "- Tai mieluummin, olethan vielä heikompi!" Tai mikä kaikkein parasta, he rukoilevat: epäonnistu! epäonnistu!" -Me haluamme epäonnistumisen, -Me haluamme epäonnistumisen" he lopulta huutavat kuorossa oksat kirskuen. He saavat sen. Aina. Lopulta.
Näin lahjakkuus, erilaisuus, rohkeus, uskallus, ystävällisyys, aitous, herkkyys, kaikki jalo ja hyvä karkotetaan tuomittavaksi. Tasapäisyyden demokraattiset tuomarit iskevät viimeiset naulat hänen hentoihin jänteisiin.
Kenties oikeus on voittanut taas.
Kanssanne iäti
Ei He Eikä Me
1
112
Vastaukset
- nuo ja ne
Satuinpas tänne vilkaseen . Olihan hyvä kirjoitus aloittajalla.
Tulee mieleen , ettei se jalostusoppi oisi yhtään hullumpi ajatus ollut toteuttaa ihmisenkin kohdalla. Ei tarvitsisi sellaisten syntyä , jotka eivät kestä
tasapäisten taikina-aivojen alletallaavien lättäjalkojen maailmassa.
Syntyä poljettaviksi ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128