vielä joku aika sitten peilissä hehkui suuret, elämän iloa hehkuvat silmät, hymy kaunisti koko naamaan, ihokin näytti kainiilta. Nyt peilistä tuijottaa hapantunut, märäntynyt sitruuna, jota ei viitsi itsekään kauaa katsella.
ikävöinti rumentaa
18
171
Vastaukset
- so tired
Olen valvonut hänen vuoksensa, ikävän takia. Ajatellut, ikävöinyt, toivonut ja muistellut. Niin monta valvottua yötä. Viime yökin. Hän voisi aavistaa jotain väsyneistä silmistäni ja poissaolevasta olemuksestani. Muuten pidän ikäväni piilossa.
- sokeet
jos on kyse miehestä,,ne mitään huomaa, korkeintaan luulee et sul on krabbis:)
- Hei älä hätäänny
Joe Blasco on keksitty!
- 199
Sitä sanotaan myös vanhenemiseksi.
- ap
jaa, no onhan 27v vanha...
- hetkessä vanhus?
Ei tässä iässä vielä ;)
- ikämallit rytisee
ap kirjoitti:
jaa, no onhan 27v vanha...
Ehtaa keski-ikää. Jotkut aloittaa tätityylin jo 20-vuotiaina. Ehdit vielä tyylivaunuun mukaan!
- so tired
Miten olisi mielialalääkkeet,alkoholi, unilääkkeet? :D Mieluummin tämä helkutin ikävä pois!
- 1110
Sitten se naama vasta sitruunalta näyttääkin. Aivot kyllä turpoavat.
- Parempi kun
keskityt nyt selkeästi vain saunomiseen, tervaamiseen ja nukkumiseen. Sen viinan jätin pois muutoin ihan tarkoituksella. Paljon leffoja, musiikkia, kirjoittamista ja sitten kepeää jutustelua ja tyhmiä vitsejä. Ei elämä ole niin alakuloista.
P.S. Sitä paitsi sateella ei turvota niin paljon.
P.s.s Unohda jo se läheisriippuvuuv, koska siten et tule häntä saamaan. Tror jag..- 1913
Läheisriippuvuus on kuulemma rakkautta voimakkaampaa.
- oma lupa
1913 kirjoitti:
Läheisriippuvuus on kuulemma rakkautta voimakkaampaa.
siitä ei onneksi ole pelkoa, viihdyn mainiosti yksinkin:)
- Varmastikin niin
mutta tuo kaipailusi taso on läheisriippuvuutta, eikä tarjoa hyvää suhteellenne jatkossa.
- ulkonäkö
JO minä ihmettelinkin että mitä se on kun näkö heikkenee,
- ^^_^^
Heh,hee. Sitä se netti tekee.
- kokemusta on...
netti? Rankka,murheiden täytteinen elämä sen tekee.
- Ikävän kanssa sujut
Hah, tämä selittääkin kuvajaiseni peilistä. Vitsi vitsi, mutta tietynlaista ikävää olen kokenut koko ikäni. Olen toki kaivannut ihmisiäkin elämässä. Heitä jotka koskettavat sisimpääni ja samalla ovat satuttaneetkin. Jättäneet jälkensä. Ikävän kanssa kuitenkin oppii elämään. Sitä kantaa mukanaan, mutta taakka ei saa kasvaa liian suureksi. Se vain kuluttaa ja väsyttää. Ryhti suoraksi, hymy naamalle ja avoimin, kirkkain silmin eteenpäin. http://www.youtube.com/watch?v=2ku1JoOWrXQ&feature=related
- Saattaa ollakin
mutta ei kannata jäädä sitä murehtimaan lopunelämää. Se on tyhmyyttä. Voit itse tehdä elämästäsi kivan. Don't worry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925951
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764