Eli siis miten saan ne kasaan? tarviin vaikka kossupullon tai sitten 7/8 tölkkiä jotain kaljaa mutta en viitti vanhemmilta pölliä ku kuitenki huomais ni miten te
muut hankitte teijän päättäri juomat? voiko joltai mummolta vaa kysyä et ostatko meille jos saat hakupalkkaa :/? vastauksia?
Päättäri juomat!
18
961
Vastaukset
- joosh
Ei saatana..
- 4+15
Noi mummot on harvemmin se viisain valinta.
- hahahhahahahaha
*naurua* >::: DD
- noei.. xd
no kysy joltai papparaiselt :D:D: ja varmaa jokases kaupungis o ainaki 2 hakijaa... :D:D:D
- TH675H45
Hanki hakija , tai voit viiä juoksukaljat JOS haluat.
Mutta tämä kaikki on vain ollut neuvoa, ei tarvitse tulla perskipeäksi, loppujen lopuksi voit tehdä MITÄ VlTTUA HALUAT TEHDÄ! - kölinä
Itse haen juomani ainakin kaupasta
- aaass
Itse ainakin pyysin vanhempia hakemaan ja niin äitini hakikin
- legalize it
riittääkö 1 kalja ja 1 es 8v:aalle
- Ilmaista viinaa? :D
1. Laita kaasunaamari päälle 2. Heitä Alkoon savuheite 3. Huuda Varokaa myrkky-kaasuja!!! 4. Hae haluamasi juomat :DD
- kuggenheimm
jut näi
- äksdeedee
meet kauppaa lyöt juomat kassalle jos myyjä kysyy henkkareit vedät pokerfacen ja sanot "ai onks näis ikäraja?"
- dds95d9d5dd
kantii kattoo lääkekaapist jos löytyy pamei tai kipulääkkeit nii ei tarvii nii paljoo juomaa!:D mä teen tätä usen mun kaverin jonin kans.
- -99
kysy isältäs mulle ainakin osti
- kokkosmumpsakka
Kysyt päättäri juomii 7.8?? Päättäreihis on viel lähes vuosi aikaa niin että mitä vittua? Kannattaa vaa pölliä. Helpointa halpaa
- Strompero
Perkele, juo sillon kun oot täysi-ikäinen!
- jeahaeajee
kommandopipo päähän ja jätesäkki kätteen ja laita 10 konttia sinne jätesäkkiin ja juokse jonku auton peräkoukkuun ja roiku siinä pari kilometriä ja mee johonki juomaan
- Ammattilainen16
Jos olet yli 15v todennäköisesti sinulla tai sinun kavereilasi on joku joka on 18 vuotias eli se voi hakea juomat. Jos käyki niin että ei hae sano että saat vähän "tippitä" ylimääräistä. siinä vaiheessa hakia yleensä hakee. Toinen jos et saa hakijaa niin mene kavereittesi luo joilla on juotavaa ja jos kaverisi ovat jo jonkin verran humalassa ota heiltä jonkin verran juotavaa kyllä 6 riittää jos nopeaa vetää naamariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803