gta v laitevaatimukset

27 aikamies

mitenköhän paljon vaatii koneelta tehoa uusin gta v peli.toimii varmast iainakin windows 7 eikä ala temppuilemaan samalla lailla kun gta san andreas joka ei enään toimi minun windows 7 kun ei lähde käyntiin enkä tiedä miksi ei toimi

11

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFVDFGDRFGF

      NO KUKAAN EI VITTU TIEDÄ KU EI SE GTA V OO EES TULLU KAUPPOIHIN VITUN HELARI!

    • asjfklasdhifklwe

      3Gb näytönohjaimen omaa muistia

      i7 2700k

    • dfsdafsad

      Xbox 360 riittää. Eiku pelaamaan sit kun ilmestyy. Ei tartte säädellä muistin ja näytönohjaimien kanssa. :D

      • Xboxbro

        Näin o. Xbox vaa nii hyvi kulkee :D


    • maybelateralligator

      Veikkaan että SUJUVAAN toimintaan vaatii intelin quad coren 3-3.5ghz prossun
      muistia 4-8gb ja 1gb näytönohjaimen (min). Noi on vaan veikkauksia mutta en USKO että NIIN henkeä salpaavaa eroa 4:een molemmissa rage engine kuitenkin.

      • -.-

        Ei sitä tuu koneelle ainenkaa heti


    • lol8

      http://cdon.fi/pelit/grand_theft_auto_v_(gta_5)-16989099

      ei vai :D

    • ...

      Tuo linkki on yhtä hyödyllinen kuin se että tekisin oman sivun ja pistäisin sinne ennakkotilattavaksi Gta V:n, mutta ilmestymispäiväksi kysymysmerkkejä...

      Pclle se tulee myöhemmin kuin konsoleille. ja xbox on huono

    • Kaljatakki

      Samaa tasoa kuin gta iv mutta vaatii enemmän mehuja näytönohjaimelta varmasti.

      • haista vittu

        haista vittu vitun paska tollanen vitun paska kaljamaha ei tiedä mitään saatanan läski perkele


      • 1689447
        haista vittu kirjoitti:

        haista vittu vitun paska tollanen vitun paska kaljamaha ei tiedä mitään saatanan läski perkele

        menes viljami nukkumaan jo, äidin tekemät iltakaakaot on varmaan joutu jo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1713
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1190
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      70
      840
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      819
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      785
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      72
      690
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe