mitenköhän paljon vaatii koneelta tehoa uusin gta v peli.toimii varmast iainakin windows 7 eikä ala temppuilemaan samalla lailla kun gta san andreas joka ei enään toimi minun windows 7 kun ei lähde käyntiin enkä tiedä miksi ei toimi
gta v laitevaatimukset
11
710
Vastaukset
- FFVDFGDRFGF
NO KUKAAN EI VITTU TIEDÄ KU EI SE GTA V OO EES TULLU KAUPPOIHIN VITUN HELARI!
- asjfklasdhifklwe
3Gb näytönohjaimen omaa muistia
i7 2700k - dfsdafsad
Xbox 360 riittää. Eiku pelaamaan sit kun ilmestyy. Ei tartte säädellä muistin ja näytönohjaimien kanssa. :D
- Xboxbro
Näin o. Xbox vaa nii hyvi kulkee :D
- maybelateralligator
Veikkaan että SUJUVAAN toimintaan vaatii intelin quad coren 3-3.5ghz prossun
muistia 4-8gb ja 1gb näytönohjaimen (min). Noi on vaan veikkauksia mutta en USKO että NIIN henkeä salpaavaa eroa 4:een molemmissa rage engine kuitenkin.- -.-
Ei sitä tuu koneelle ainenkaa heti
- ...
Tuo linkki on yhtä hyödyllinen kuin se että tekisin oman sivun ja pistäisin sinne ennakkotilattavaksi Gta V:n, mutta ilmestymispäiväksi kysymysmerkkejä...
Pclle se tulee myöhemmin kuin konsoleille. ja xbox on huono - Kaljatakki
Samaa tasoa kuin gta iv mutta vaatii enemmän mehuja näytönohjaimelta varmasti.
- haista vittu
haista vittu vitun paska tollanen vitun paska kaljamaha ei tiedä mitään saatanan läski perkele
- 1689447
haista vittu kirjoitti:
haista vittu vitun paska tollanen vitun paska kaljamaha ei tiedä mitään saatanan läski perkele
menes viljami nukkumaan jo, äidin tekemät iltakaakaot on varmaan joutu jo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1074691
- 1464529
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464512- 1462954
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa292508- 1582184
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202118- 401819
- 731380
Onko oikein että
Melkein puolen vuoden tutustumisen ja tiiviin yhteydenpidon jälkeen toinen katoaa selittämättä, kuin pieru Saharaan? No1761221