kun tiedän sun täällä ikävöivän mua..se hivelee mun itsetuntoa. Oikeesti olisin tosi pettynyt, jollen näkisi viestejäsi
Pakko Myöntää
17
386
Vastaukset
- Juurikin Tuolleen
Nämä kaikki kirjoitukset ovat Juuri Sinulle tai Sinusta. Oletko käynyt pelot ja jännistys -palstalla, tai ujous-palstalla? Viha-palsta tuttu? Kaikki kirjoitukset sinulle. Varo ettei itsetunto räjähdä omaan valtavuuteensa.
- X ;)
Testataan sun itsetuntoa sillä, et mä pidän tauon sulle viestittelystä ;)
- hehheh,..
Montaakos mietit itse päivittäin ?
Mä mietin montaa
en 'siinä' mielessä ikävöi,
mut käyvät ajatuksissa monetkin jo poissa elämästänikin olevat.
Putkahtaa vaan yht'äkkiä jotain tapahtumia ja hauskoja juttuja.
Ikäviä ei putkahtele, onneks. - Kiitos ikävästäsi
Minä puolestani käyn täällä vain lukemassa ap:n itseäni koskevat lukuisat ikävöivät tekstit. En muuten tänne tulisi. Kiitos kaunis niistä :)
- Höh... :P
Höh...etkä sitten mulle tuota sano päin naamaa. Sanoinhan mäkin susta tykkääväni :/ Sä et sitten taida tykätä yhtä paljoa?
- Jääpaloja kulkusillesi
ja iso lasi Camparia appelsiinimehulla minulle :-)
N>M- hajoo campariis
sadisti
- M>N
Lähden lauantaina viihteelle niin tarjoan sulle tuon drinkin vaikka useammankin kerran tai mitä jos juodaan sitä molemmat? ;)
- jääpaloja kulkusille
M>N kirjoitti:
Lähden lauantaina viihteelle niin tarjoan sulle tuon drinkin vaikka useammankin kerran tai mitä jos juodaan sitä molemmat? ;)
No okei, juota känniin ja käytät sitten hyväksi, ok?
- Mulle Parhaat
Nuo positiiviset, v*ttuiluviestit ne ei oo mulle ;D
- päikkäritoispoikaa;)
:) Niinhän minä kaipaan! Ja sinä olet minun ihanne-mieheni.. vai oletkohan.. ;D En tiedä kunnen vielä tiedä, mutta oletan se olevan niin.
- Niinkö?
Ja haluat jatkosakin että ne on viestit on täällä? ;)
- Tosimies71
Olisi hienoa, kun olisit Hän? Et kuitenkaan ole vaan joku muu. Hänellä ei sinänsä ole varmasti minulta negatiivisia viestejä. Melkein voisin sanoa rakastavani vaikkei edes tunneta.
- ne on minulta
Totta. Kiva kun olet ne minun ikävöintiviestit löytänyt. Rakas kulta olet.
- Tosimies71
Niin mitkä on ja kenelle? Onko ketjun aloittaja siis Ajis?:-)
- :)
:D Jos minä olisin Ajis.. ahdistuisin totisesti tuosta sinun "haustasi". Anna toiselle nyt vapaus olla ja mennä.. kyllä se sun luo tulee, jos niikseen on.
Onneksi minä olen nainen ja ihastelen ihan näkyvää miestä.. Siis, ettei tarvitse hakuammunnalla häntä etsiä.
- Tosimies71
Niinkö luulet tapahtuvan? Mitä ajattelet tästä minun "iskemisestäni"? Tulosta ei ainakaan synny. Lienee paras unohtaa koko sivut ja keskittyä vain työntekoon. On muuten tullut luvattua poistuvan tältä sivulta jo monta viikkoa. Nämä koukuttaa-ikävä koukuttaa, vaikka minulla ei ole edes konkreettista ikävää. Halu tutustua paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328