"Äitikin voi tehdä"

Vesalla:-lle:Sinde82

Ei hän mitään huumeita käytä.
- Miksei se mies sitten saa nähdä lapsiaan?
Koska on juuri menossa luostariin. Melko rohkeaa, mutta kuka tänne sitten jää, vieroittamaan, tai antamaan hoitoa paranoiaan?
Melko rohkea tapa nussia, ei siitä nyt luostariin pidä lähteä, jos jo vajaamielisyyteenkin joutuu kytkemään itsensä ja lapsensa solarikseen.

Hei, apua!
Mitä jos tää kysyy tällaista?
- Eihän sinne nyt kukaan halua, tai pysty, joutumaan.
Melko vanhanaikanen ja sairas tapa, jota ei pidä muuten vähämielisyyden ja vähä-älyisyyden olemassa ollessa käyttää ollenkaan. Tämä ei tarkoita saamaasi oikeutusta sairaanhoitamiseen, olla koskaan, ikinä, milloinkaan, sairaanhoitaja-omainen.
Se ei hyväksy sellaista vastausta se luostari.
Koska se ei mm. ole aitoa kristillisyyttä. Nyt sää tarvit nämä aidot ja oikeat paperit millä mä oon vapaana. Ja tässä käytetään aina albinismia. Luostari on sellainen paikka, johon koko ajan painostetaan ja pakotetaan. Sinne ei saa ketään ajaa, eläimenä, ilman uskonnollista, uskonnollisuuden kokemista ja tuntemista. Ja tässä käytetään mm. selvännäkemistä koko ajan apuna. Ja tätä käytetään myös avuntarpeen jakamiseen ja avunantamiseen.
Ja siksi sulla on luostari-paikka, jossa kehittyisit uskonnollisesti, mutta mä en sitä vaadi, koska se voi kehittää sun mieltä koleerisesti ja väärä oppisesti, esim. tällä biopalaute-järjestelmällä. Se on niin vanhanaikasta, että se on frigiditeetillisesti syrjivää. Onko ihan sairasta, tarvitsetko sä sellaista?
- Ei siellä ei ole normaaleja ihmisiä, ei sielä ei ole sellaisia, kuin mä, frustraatio musta merkurius-kuu sirpilliisiä.
Ei en ole käynytkään luostarissa, mutta niistä silmänpohjista voi tilata, tosiaan suoraan itselleen, tällä tavalla, eteen esim. paperille, teologista apua.
- Ei, siellä teologista eläimellisyyttä kunnioiteta, mutta tämä hoito on täysin turha. Luostari ei ole mikään turha turva, etkä saa innostua, innoittua riimittelystä, tämän ihmisryhmän ja syrjinnän mukaan.
- Voi ne ovat niin ihania seksielämälle, ja libidolle. Sellaista tasapainottomuutta, kuin tietämättömyys ei tule suvaita tai hyväksyä.
Ei tämä ei tarkoita kristillisyyttä ja demokratiaa.
- Perustinkin jo puolueen kristillisyydelle ja vajaamielisyydelle, ihan vain hoidollisena tarpeena.
-Koska mulla on tästä lapsia itsellä, enemmänkin. On se leima-iskä juttu aikaisemminkin hyväksytty, se on vain tämä luostari-paperi.
- Ei sun tarvitse mun puolesta sitä opiskella, ja mä olen vain vähän vapaalla, niinkuin esmes 8--vuotta. Se uskonnollinen opiskelu on päivittäistä ja useita tunteja kestävää. Se kuuluu ihan lukujärjestykseen, ja on arkielämän mukaista.
-Yleensä tätä opiskelua on arkipäivisin.
- Miksi teette luostaria? Eikö teillä ole feminiinisiä ja maskuliinisiä eleitä. Tällä hetkellä, on hektisin tarve, purkaa lasten kehitysvammaisuutta, lasten neurologisia kehityshäiriöitä, joita eivät aiheuta suinkaan huumeet, vaan kristinusko ja sairaanhoitaminen, yhteensä ja yleensä. Kristillinen omaneduntavoittelu ei ole suvaittua.

Muistathan että asun ja olen syntynyt luostariin.
Kysyppä onko Valhallalla siitä joku ongelma?
-Onko sulla joku ongelma mun nunnuudesta?
- Mitä sä siellä sitten teet?
-Käyn hoitamassa mun koleerisuudella, nololla nais-sairaudella ja LSD:llä aiheutetun neurologisen vamman lapsesta.
Ei niitä ei saa enää lainkaan tehdä.
-Ei siksi, että olen nunna vaan koska ne ovat surkeita ja kauheita.

0

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
        Maailman menoa
        4
        3693
      2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
        Maailman menoa
        193
        3599
      3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        128
        3340
      4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
        Maailman menoa
        71
        3312
      5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
        Suomussalmi
        20
        2176
      6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
        Maailman menoa
        25
        1768
      7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
        Ikävä
        31
        1506
      8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
        Ikävä
        32