Aina tätä: naisten pitää alentaa rimaa miesten suhteen. Mutta mistä alennan?
Jos haluan juuri sen miehen, joka on saanut sukat pyörimään jaloissani, joka saanut hymyn huulilleni pelkällä olemassaolollaan, saanut himot hyrräämään niin kuin ei kukaan tai mikään muu ennen.
Joka on hyvännäköinen, älykäs, huumorintajuinen, huomaavainen, söpösti ujo... keskustelutaitoinen. Kaikin tavoin priima.
Pitääkö mun siitä sitä rimaa alentaa? Huolia joku, joka ei ole kuten tämä kyseinen mies johon ihastuin? Pitääkö huolia joku, joka ei saa sydäntäni räjäyttelemään ilotulituksia vain jos ollaan samassa huoneessa... Joku jota ajattelen pitkänkin ajan jälkeen aamuin illoin...
:(((((
Naisethan tunnetusti nirsoja, siksi sinkkuja..
14
217
Vastaukset
- en ole nirso
siis en mä ainakaan huoli jotain joka ei saa mussa aikaan sitä mitä pitäs. Ei tarvii olla hyvännäköinen,mulle tärkeintä on sisäpuoli :) . Ollaan vaikka maailmanloppuuun asti yksin jos ei löydy sitä ''oikeaa''.
- Viisasmiestäällä
Ole yksin maailaman loppuun asti. Liioiteluta meininkiä, kaheli.
Kuka tuollaisen huolii. Tyhjäntoimittaja olet.- yhden miehen tähden
Minulle kaikkein tärkeintä on se mitä tunteita toinen sisällä sydämessä herättää. Olkoon miten komea tahansa, mutta jos ei sielujen tasolla kohtaa, niin ei ole minua varten.
Yksi mies maailmassa on syvinpään sielun sopukkaan päässyt. Kaipaan ja rakastan häntä niin paljon.... Välillä tuntuu että hukun tähän tunteeseen... - en ole nirso
no voi....miks olla jonkun väärän kanssa??? se ois valehtelua toisellekin. en mä ainakaan osaa olla :) tullu ROIKUTTUA huonossakin suhteessa joskus...
- rumat miehet
älähtää kun ottavat itteensä aloitukesta :D
- Ihminen elämääni
Jos ei nyt sentään räjähtele ilotulitukset, niin jotain kemiaahan siinä pitää olla. Ei kyllä kiinnosta olla pelkkä pillunkantotelinekkään. Yhden illan jutut menee toki silloin tällöin, koska haluaahan sitä seksiä ja läheisyyttä, mutta pelkäksi panopajtaksi en halua pitemmän päälle. On se vaan perkele niin vaikeaa löytää ihmistä kenen kanssa jakaa tätä taivalta yhdessä, mutta erikseen. Arvostusta, hellyyttä, ajatusten vaihtoa, rakkautta, seksiä, läheisyyttä ja läsnäoloa.
- silloin tällöin.... Hmmm.
Minulle riittäisi juuri tuollainen suhde. Joskus yhdessä mutta oma elämä kuitenkin molemmilla. Ai että ne tapaamiset olisivat ihania yhdessä silloin tällöin..... Ei pääsisi suhde väljähtymään ja arkipäiväistymään. Siihen ei kuuluisi kotityöt, kaupassakäynnit vaan todellista laatuaikaa yhdessä kaksistaan....
- kiehuu yli!
Taas joku tyhjäpää,joka on ihastunu varattuun tai sitte miestä ei oo kiinnostanu ja nyt sitten itketää! "Mä haluan" ja "Pitääkö huolia joku muu"! Kamalaa tekstiä!! En toivoisi ikinä törmääväni sun kaltasee ihmiseen!
- Sii mitä häh?
Tekeekö se ihmisestä "tyhjäpään" että toinen ei vastaa hänen tunteisiinsa?
Ja säkö oikeasti haluat törmätä ihmiseen jolle on ihan se ja sama onko hänen kanssaan sinä vai joku muu?
- :O
öööhh, ihmisiähän me kaikki ollaan ja anteeksi, mutta tuskin sä täydellistä mielikuvitus sulhasta koskaan löydät, mutta löydät varmasti sen juuri sinulle sopivan. Rakkaus kun suhun kolahtaa, et sä siinä mieti onko se sitä ja onko se tätä, kyllä sitä ihmisen oppii tuntemaan vasta vuosien saatossa kokonaan, jos silloinkaan........ kehitystä ja kasvua on ihmisen elämä kokoajan ja ihminen muuttuu sen myötä myös....
- Mitään ei pidä
Eihän sun pidä huolia ketään väkisin, eikä kenenkään muunkaan. Mikä johtaa siihen, ettei pidä tuon miehenkään...
Hienoja ominaisuuksia luettelit hänessä olevan. Kyseessä ilmeisesti korkeatasoinen sinkku. Joskus hekin ihastuvat...- ap.
onpas omituisia suurin osa vastauksista... EI ole varattu mies, eikä mikään mielikuvitusmies, vaan ihan vaan joku tavallinen suomalainen mies, johon ihastuin ja rakastuin... ei vaan uskaltanut lähestyä minua, enkä miän häntä, kun en ole mikään aloitteellinen ja rohkea "mene ja ota" nainen muutenkaan.
Mutta nyt ei sitten kelpaa kukaan muu kun on tuon ihannemiehen kerran tavannut ja tunteet roihahtaneet...
En ala alentamaan rimaani niin kauan kun uskon rakkauteen :)
Mieluummin olen yksin.
- Kartalle
Mihin ilmansuuntaan viestisi menee
- tämä ei ole
mikään senssipalsta ja etsintäkuulutuspalstakin on toisaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2505201Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204221- 593961
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363627- 513580
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413335Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv122733Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202606- 232496
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo612397