olen jo vuoden ollut ihastuneena ikäiseeni mieheen. En ole koskaan jutellut hänen kanssa, mutta katseita on vaihdettu ja tiedämme toisemme. hän pyysi minut fb-kaveriksi viime kesänä. Haluaisin tutustua häneen, mutta onko liian repäisevää vaan laittaa kahvikutsua tai vastaavaa facessa. en ole ikinä seurustellut vaikka olen kohta 20v ja en oikeen osaa edetä
miten edetä
annasofia
2
267
Vastaukset
- miekkonen23
Jos hän tosiaan kutsun laittanut, niin eipä tuo kovin kaukaa haettua ole että hän ainakin jollain tasolla on kiinnostunut. eli tuskin kovin vinoon sinua katsoo vaikka ihan kahville kutsut. rohkeutta vaan peliin ja tsemppiä =)
Kylläpä se sille näyttää, että se mies on jollakin tavalla sinusta kiinnostunu :) Ehkä kuitenkin sen verran ujo, että ei uskalla tehdä aloitetta tämän kahvittelun suhteen, joten ole vaan rohkea ja pyydä se kahville :) Pidähän kiirettä, ettei mene kukaan muu kerkeä ;) Onnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa626046Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot434208Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2663686Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks3023637Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va1103446Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun953413Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty283408Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky53258Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär3592890Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm392423