Tästä päivästä lähtien en halua kuulla enkä tietää sinusta mitään. Näin teit minut surulliseksi viimeisen kerran.
Viimeinen kerta
11
885
Vastaukset
- 626262
Kiitos tuo on ihanaa kuulla kyllä tämä on ahdistanut jo minuakin aivan liian kauan vihdoin eroon sinusta
- Kaikella oli aikansa
Eikös vaan.
- 626262
Kun rakastaa oikeesti ja ei saa mitään takaisin niin on pakko luopua ei vuosia voi itseään piinata
- tosi on
Jos rakastaa oikeasti, ei petä ja pidä toista varasijalla.
- totta on
Miksi elää rakkaudettomassa suhteessa. Rakkaus voi kuolla monella tavalla.
- 8+18
totta on kirjoitti:
Miksi elää rakkaudettomassa suhteessa. Rakkaus voi kuolla monella tavalla.
Täytyy puhaltaa hiillokseen välillä. Kyllä se roihahtaa pienikin hiillos uuteen ja syvempään rakkauteen. Ei kannata luovuttaa, jos vierellä on jo joku. Ylä ja alamäkiä on aina.
- 626262
Minä olin aina se varasijalla olija joku ja muut olivat aina parempia jolle aikaa riitti ja en koskaan pettänyt
- kohtuullista olisi
Kannattaisiko tuo kuitenkin kertoa irl myös.
- Viimeisen kerran
Hän ei kohdellut minua kohtuullisesti, vaan halveksivasti ja vähättelvästi sekä julmasti. En ole hänelle mitään velkaa.
- ymmärtäjä
Viimeisen kerran kirjoitti:
Hän ei kohdellut minua kohtuullisesti, vaan halveksivasti ja vähättelvästi sekä julmasti. En ole hänelle mitään velkaa.
Puolusta itseäsi ja näytä mistä sinut on tehty verbaalisesti niin loppuu tuollainen meiniki. Anna samaa lääkettä takaisin, pelaa vähän, katsele muita mutta ota enrgiat hänestä, surkimuksesta minkä irti saat kunnes löydät jonkun paremman. Luota itseesi ja siihen että olet hyvä ja että hän tulee vielä katumaan kun joku muu sut vie.
ps. kyseessä voi olla masentunut tai sitoutumiskammoinen ihminen, toivottavasti ei alkoholisti, he ovat usein ilkeitä. - Aikansa kaikella
ymmärtäjä kirjoitti:
Puolusta itseäsi ja näytä mistä sinut on tehty verbaalisesti niin loppuu tuollainen meiniki. Anna samaa lääkettä takaisin, pelaa vähän, katsele muita mutta ota enrgiat hänestä, surkimuksesta minkä irti saat kunnes löydät jonkun paremman. Luota itseesi ja siihen että olet hyvä ja että hän tulee vielä katumaan kun joku muu sut vie.
ps. kyseessä voi olla masentunut tai sitoutumiskammoinen ihminen, toivottavasti ei alkoholisti, he ovat usein ilkeitä.Miksi viitsisin vaivautua kun en välitä enää pätkääkään, en jaksa käyttää energiaani moiseen, tuhlaan sen mieluummin hyvien ja minua rakastavien ihmisten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455070Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481259Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101189- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3895Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753