Nyt olisi lähihoitajille tai lähihoitajiksi opiskeleville oppikirjoja myytävänä. Näillä kirjoilla on juuri valmistuttu joten varmasti ovat hyviä kirjoja. Kirjoissa ei ole omia muistiinpanoja tai alleviivauksia ollenkaan ja ovat muutenkin hyvässä kunnossa. Osaa kirjoista ei opiskelun aikana ole aukaistu kun muutaman kerran ja taitaa joukossa olla muutama jota ei ole aukaistu kertaakaan. Kirjat ovat:
Lääkehoidon ABC 2009
Luut ja ytimet
Lapsen aika 2009
Hoitamalla hyvää oloa 2009
Lähihoitajan äidinkieli 2010
Lääkelaskenta 2009
Hoida ja kirjaa 2009
Opi ja ohjaa 2009
Kuntouttava lähihoito 2010
Ihmisen hyvä /etiikkaa lähihoitotyössä
Esteitä mahdollisuuksiin
Kehitysvammaisuus
Myynnissä lähihoitajan kirjoja
23
1781
Vastaukset
- Katariina
Hei!
Paljonko pyydät kirjoista tai kirjasta Luut ja ytimet -muista en ole niin kiinnostunut eikä sinulla sattuisi olemaan kirjaa Sairaanhoito ja huolenpito?
Terv. Kati - ninky
Täälläkin yksi kiinnostunut, laita hintoja ja sähköpostiosoite josta sinut tavoittaa!
- (lähihoitaja)
Hei kaikille:) Kirjoja on enää jäljellä
* Luut ja ytimet 45 e
* Lapsen aika 2009 40e
* Hoitamalla hyvää oloa 2009 40e
* Hoida ja kirjaa 2009 55 e
* Ihmisen hyvä /etiikkaa lähihoitotyössä 25 e
* Esteitä mahdollisuuksiin 37 e
* Kehitysvammaisuus 35 e
Hinnoista voidaan vielä keskustella
[email protected] tai 0449233545 paremmin saa yhteyttä kun laittaa viestin puhelimeen :) - mimmimummo
hei vieläkö sinulla on kirjat,vai oletko myynyt,miniä aloittaa syksyllä kolun voisin ostaa niitä miniälle t,anja puh 045637709
- "lähihoitaja
mimmimummo laitatko sinä vaikka viestiä tai soitatko kun sinulle ei saa yhteyttä eli numeroni on 0449233545 t lähihoitaja
- "lähihoitaja"
Hei mimmimummo yritin sinulle noista kirjoista soittaa mutta sanoo että numerovalintanne on virheellinen. Tarkistaisitko että onko numerosi oikea :) t lähihoitaja
- mimmi :)
Hei lähihoitaja :)
Minä olisin myös kiinnostunut ostamaan noita kirjoja. Olen aloittanut jo koulutuksen ja voisin osan noista kirjoista ostaa. Ilmoitteletko tänne jos ylläolevat ihmiset eivät osta niin katsotaan mitä kirjoja ostaisin :)- "lähihoitaja"
Mimmi
Hei kirjat ovat vielä myynnissä koska en ole kuullut noista ylläolevista ihmisistä että ottavatko he kirjoja. Tuossa ylhäällä on tietoa et mitä kirjoja on enää jäljellä ja mitä toivoisin niistä saavani... Otan yhteyttä kunhan saan tietää ovatko ylläolevat ihmiset vielä kiinnostuneita kirjoista :)
- .lähihoitaja
mimmi:) ja muut kiinnostuneet
Hei ylläolevista ihmisistä ei ole kuulunut mitään joten jos vielä kiinnostuneita ostamaan noita lähihoitajan oppikirjoja löytyy niin parhaiten minut saa viestein kiinni joten heitä viestiä numeroon 0449233545
Terveisin lähihoitaja - lähihoitaja..
Kirjoja enää jäljellä
* Luut ja ytimet 45 e
* Lapsen aika 2009 40e
* Hoitamalla hyvää oloa 2009 40e
* Esteitä mahdollisuuksiin 37 e
* Kehitysvammaisuus 35 e - lähihoitajakokkola
Käviskö yhteensä Hoitamalla hyvää oloa, lapsen aika, luut ja ytimet 100 e ?
- .lähihoitaja
lähihoitajakokkola
laitatko mulle viestiä 0449233545 kun jostakin syystä en saa sinulle laitettua sähköposti. Oma kone varmaan temppuilee
terveisin: lähihoitaja - erja86
Hei!
Vieläkö sinulla olisi kuntouttava lähihoito kirja myynnissä, olisin erittäin kiinnostunut?
Laitatko vaikka s.postia [email protected] ja tarkkaa hintaa - lähihoitaja.,
erja86
Valitettavasti kyseinen kirja on jo myyty. Enää on jäljellä kirjat:
* Luut ja ytimet 2009
* Lapsen aika 2009
* Hoitamalla hyvää oloa 2009
* Esteitä mahdollisuuksiin (UUSIN)
* Kehitysvammaisuus (UUSIN)
Terveisin lähihoitaja - opiskelija
Moikka!
Mulla ois uudenveroinen Hoida & Kirjaa -kirja myynnissä, hinta 55 EUR.
Asun ihan Tampereen keskustassa.
p. 041 5448344 - Pinay
paljonko maksaa Kuntouttava lähihoito 2010 ?
- .lähihoitaja
Pinay
Hei kirjoja on enää jäljellä
* Lapsen aika 2009
Terveisin lähihoitaja :) - lähihoitaja:)
Vielä on jäljellä
* Lapsen aika 2009
Hinnoista voi keskustella :) - lähihoitaja :)
Lapsen aika kirja myyty :D Joten jäljellä ovat enää
* Kehitysvammaisuus (UUSIN) - Hoitaja81
Minulla olisi myynnissä
- Sairaanhoito ja huolenpito 2006 hp.30e
- Hoitamalla hyvää oloa 2007 hp.25e
- Sosiaali ja terveysalan matematiikka 2005 hp.15e
Kaikki kirjat päällystetty läpinäkyvällä kontaktimuovilla, erittäin hyväkuntoisia ja siistejä! Ei muistiinpanoja tai alleviivauksia
[email protected] Hei!
onkohan sinulla vielä tuo kirja ihmisen hyvä/etiikka lähihoitotyössä ja paljonko maksaa sekä postitatko?
t.Kati- Lähihoitaja :)
Hei kaikille. Kaikki kirjat on jo myyty :) Tiedoksi valvojalle että voi tämän viestiketjun poistaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027