Passat ja tuuliherkkä

Pasasuri

2011-2012 Passat ja on todella tuuliherkkä ajaa...luulin paremmaksi alustaa?
Miksi huojuu tuulessa paljon, mikä mätää

16

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ismojako

      2012 on "lello". Kiitos alustalle.

    • ??????

      Monta kertaa sä tollo meinaat vielä aloittaa ton saman aiheen? Pitäisi edes paikkaansa, mutta kun ei pidä muissa kuin tojoterojen vapaasti hengittävissä halpisautoissa.

      • keskokoko

        Keskon miehiä?? saatko palkkaa keskolta?


    • Heräystuskaa

      "Passat ja on todella tuuliherkkä ajaa...luulin paremmaksi alustaa?
      Miksi huojuu tuulessa paljon, mikä mätää "

      Kun provoilija heräät unestasi, niin huomaat, että oikeasti sinulla on nk. vaeltava Ave. Siitä löytyvät nuo ominaisuudet. Että sitä "mätää"...

      • bratvursti persees

        Jos siinä paskatissa on samaa vikaa kuin audeissa...ohjaus tempoo...paljon juttua audi palstalla.

        Ei se uus ave ainakaan minnekkään vaella, ihan vakaasti menee.
        Koita sä vaan pärjätä passatin vikapesän kans. milloin jäätyy, milloin dsg hajoilee, tsiit ihan syvältä....sellainen on sakasan kansanauto


      • ---------
        bratvursti persees kirjoitti:

        Jos siinä paskatissa on samaa vikaa kuin audeissa...ohjaus tempoo...paljon juttua audi palstalla.

        Ei se uus ave ainakaan minnekkään vaella, ihan vakaasti menee.
        Koita sä vaan pärjätä passatin vikapesän kans. milloin jäätyy, milloin dsg hajoilee, tsiit ihan syvältä....sellainen on sakasan kansanauto

        Kirjoittaa elämäänsä kyllästynyt köyhä Tero kolmannessa polvessa.


      • ---------------:lle
        --------- kirjoitti:

        Kirjoittaa elämäänsä kyllästynyt köyhä Tero kolmannessa polvessa.

        Ehkäpä olisin kyllästynyt elämääni enemmän jos oisin vika herkän, vaeltavan passatin omistaja.

        Mitä tulee köyhyyteen jos tarkoitat "rahallista" puolta, melkeimpä väitän että taitää räkänokan rahat enemmin olla loppu, mitä tulee toisemoiseen köyhyyteen niin senhän sinä olen jo osoittanut passatin ostamalla, saman vehkeen saa skeidana halvemmalla.


      • ----------------
        ---------------:lle kirjoitti:

        Ehkäpä olisin kyllästynyt elämääni enemmän jos oisin vika herkän, vaeltavan passatin omistaja.

        Mitä tulee köyhyyteen jos tarkoitat "rahallista" puolta, melkeimpä väitän että taitää räkänokan rahat enemmin olla loppu, mitä tulee toisemoiseen köyhyyteen niin senhän sinä olen jo osoittanut passatin ostamalla, saman vehkeen saa skeidana halvemmalla.

        Toi on totta, kyllähän minunkin rahat aina välillä loppuu. Joskus kun on huono myynti kuussa, niin ei tule bruttona kuin 7000 euroa. Yhtään Passattia en ole ostanut, kyllä työantaja ne joka kerta minulle on ostanut


      • asutko teltas
        ---------------- kirjoitti:

        Toi on totta, kyllähän minunkin rahat aina välillä loppuu. Joskus kun on huono myynti kuussa, niin ei tule bruttona kuin 7000 euroa. Yhtään Passattia en ole ostanut, kyllä työantaja ne joka kerta minulle on ostanut

        7000 euroa kuussa noin ei ihme että passatilla joudut ajeleen.
        Saman rahan saisi jo liitostakin.

        Siitä mäkin olen kanssasi samaa mieltä että yhtään itse ostamaasi autoa sinulla ei ole ja tokkopa ikinä tuleekaan, ei ainakaan noilla taskurahoilla.


      • ------------------
        asutko teltas kirjoitti:

        7000 euroa kuussa noin ei ihme että passatilla joudut ajeleen.
        Saman rahan saisi jo liitostakin.

        Siitä mäkin olen kanssasi samaa mieltä että yhtään itse ostamaasi autoa sinulla ei ole ja tokkopa ikinä tuleekaan, ei ainakaan noilla taskurahoilla.

        Juuri näin. Firman politiikkaan en voi vaikuttaa, siellä on yläraja autolle 45 tonnia.
        Perheessä on kyllä toinen Saksalainen joka on ihan omilla rahoilla ostettu. Vaimohan ei tosin aja sillä kuin töihin ja kauppaan, tallissa pitkälti seisoo, mutta kun ei mitään halvempaakaan viitsi ostaa kun asuu sen verran arvokkaalla omakotitalo alueella jossa autoja on Bemareista Mersuihin, sen verran materialistisia on meidän perhe. Sen vuoksi se nyt maksoi 60 tonnia, ollaan ikävä kyllä sen verran materialistinen perhe.
        Onneksi edes vaimo tienaa Toimitusjohtajana tässä perheessä edes siedettävästi.


      • vie ter. horo muijal
        ------------------ kirjoitti:

        Juuri näin. Firman politiikkaan en voi vaikuttaa, siellä on yläraja autolle 45 tonnia.
        Perheessä on kyllä toinen Saksalainen joka on ihan omilla rahoilla ostettu. Vaimohan ei tosin aja sillä kuin töihin ja kauppaan, tallissa pitkälti seisoo, mutta kun ei mitään halvempaakaan viitsi ostaa kun asuu sen verran arvokkaalla omakotitalo alueella jossa autoja on Bemareista Mersuihin, sen verran materialistisia on meidän perhe. Sen vuoksi se nyt maksoi 60 tonnia, ollaan ikävä kyllä sen verran materialistinen perhe.
        Onneksi edes vaimo tienaa Toimitusjohtajana tässä perheessä edes siedettävästi.

        niin kumpi siellä tallissa seisoo vaimos vai bemari, kun niin materiaalin perään oot mitä sitä tallissa pidät.....


        Niin perseelläskö vaimos tienaa, aika kehnosti tuntuu silläkin tienaavan kun itse kauppaan täytyy mennä....en tiennytkään ettei nykyään enää arvokkailla omakotitaloalueilla ole palkattu taloudenhoitajaa, kuka tänä päivänä viitsii kaupassa käydä...

        Taida pojulla olla muuta isoa kuin pää ja sekin tyhjä.
        60t ekellä ei saa kuin karvalakkimallin bemareita, ei kiitos!


      • --------------
        vie ter. horo muijal kirjoitti:

        niin kumpi siellä tallissa seisoo vaimos vai bemari, kun niin materiaalin perään oot mitä sitä tallissa pidät.....


        Niin perseelläskö vaimos tienaa, aika kehnosti tuntuu silläkin tienaavan kun itse kauppaan täytyy mennä....en tiennytkään ettei nykyään enää arvokkailla omakotitaloalueilla ole palkattu taloudenhoitajaa, kuka tänä päivänä viitsii kaupassa käydä...

        Taida pojulla olla muuta isoa kuin pää ja sekin tyhjä.
        60t ekellä ei saa kuin karvalakkimallin bemareita, ei kiitos!

        Siinä taas "heräs" yks kateellinen pönttö jolla viheltää ja pahasti. Ei se mun vika ole jos ei sun aivokapasiteetti riitä kuin olemaan kateellinen varakkaille ihmisille.

        Kato on se kiva jotain itsekin tehdä. Jos sulla olisi yhtään lukutaitoa, tai ymmärrystä siitä mitä sä luet niin ei tarvitsisi olla rautalangasta vääntämässä.
        Missään en ole kirjoittanut että siellä on Bemari, siellä on ihan hyvin varusteltu E-sarjalainen. Kirjoitin myös että on tallissa enimmäkseen, ei tarkoita että aina. Eli kyllä naapurit ovat jo moneen kertaan mesen nähneet. Toimitusjohtaja ei ole sama asia kuin perseellään tienaava vaikka paljolti istumatyöläinen onkin, eli sikäli kyllä perseellään.


      • --------------------
        -------------- kirjoitti:

        Siinä taas "heräs" yks kateellinen pönttö jolla viheltää ja pahasti. Ei se mun vika ole jos ei sun aivokapasiteetti riitä kuin olemaan kateellinen varakkaille ihmisille.

        Kato on se kiva jotain itsekin tehdä. Jos sulla olisi yhtään lukutaitoa, tai ymmärrystä siitä mitä sä luet niin ei tarvitsisi olla rautalangasta vääntämässä.
        Missään en ole kirjoittanut että siellä on Bemari, siellä on ihan hyvin varusteltu E-sarjalainen. Kirjoitin myös että on tallissa enimmäkseen, ei tarkoita että aina. Eli kyllä naapurit ovat jo moneen kertaan mesen nähneet. Toimitusjohtaja ei ole sama asia kuin perseellään tienaava vaikka paljolti istumatyöläinen onkin, eli sikäli kyllä perseellään.

        Ihan hyvin varusteltua E-sarjalaista ei saa alle 60t euron ja tiettävästi nyt toimitusjohtajan auto on v.2013, kuka sitä nyt vanhalla ajaa.

        sanoit että "tallissa pitkälti seisoo"- siis vaimosiko siellä seisoo, ei kait auto seiso vai sinullako ei seiso-jäi vähän epäselväksi?

        "kato on se kiva jotain tehdä itsekkin-käydä kaupassa::))

        "naapurit ovat jo moneen kertaan mesen nähneet"....huomaatko kuinka huvittava olet?

        Missäs vaimosi on toimitusjohtana, tiedä vaikka olisin sitä "höylännyt"..?


      • ....
        -------------------- kirjoitti:

        Ihan hyvin varusteltua E-sarjalaista ei saa alle 60t euron ja tiettävästi nyt toimitusjohtajan auto on v.2013, kuka sitä nyt vanhalla ajaa.

        sanoit että "tallissa pitkälti seisoo"- siis vaimosiko siellä seisoo, ei kait auto seiso vai sinullako ei seiso-jäi vähän epäselväksi?

        "kato on se kiva jotain tehdä itsekkin-käydä kaupassa::))

        "naapurit ovat jo moneen kertaan mesen nähneet"....huomaatko kuinka huvittava olet?

        Missäs vaimosi on toimitusjohtana, tiedä vaikka olisin sitä "höylännyt"..?

        Kyllä tällä kaverilla on järki jäässä. E-220 CDI BE A (W212) vm. 2012. n. 55 tonnia nahkapenkit 2800 ja perusvarustelussa löytyy ja paljon. Kirjoitin 60 tonnia, en alle 60 eikö taas ymmärrys riitä.
        Tommosiin luusereihin vaimoni ei katsoisikaan, mutta älä välitä. Meikäläinen se on painanut siellä tallissa mesen nahkapenkeillä tiukkaperseistä vaimoani useammankin kerran.


    • alustako

      Kyllä se vaan on niin Paska alustaltaan 2012 Passat että pistin sen myyntiin. Voisivat laittaa farmariin kunnon iskart ja jouset!!!!

    • new car

      Olin ostamassa juuri Passat Farmaria uutta, mutta tämä keskustelu sai siirtymään ajatukseni/hankintani muualle!
      Koeajo kyllä osoitti, löysä on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5896
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2536
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1785
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe