Ajattele miten koville mut laitat ja mitä paineita mulla on sun takia ku sinä aloit... mua!
Tiedätkö itsekkään miten jumalaisen kaunis olet?
18
1111
Vastaukset
- joko
uskot?
- aloin mitä ?
" Tiedätkö itsekkään miten jumalaisen kaunis olet? "
Arjen painessa tahtoo unohtua, mut kiva kun muistutat ...:) !
- säälinä varmaan
Juu, en valitettavasti tiedä. Yksi ihminen on maailmassa sanonnut minua vain kauniiksi ja sekin oli eräs 60 vuotias nainen, joka kerran sanoi minulle, että miksi noin kaunis tyttö on yh
- sun vuoro
No, nyt on sun vuoro aloittaa terveelliset elämäntavat, pois tupakka, hyi hyi. =)
- muista en tiedä
Minä en ainakaan polta, pois se minusta
- XD
Kiitos neuvosta....
laitan korviin ja sieraimiin myös....
Heh... hussss....
eipä tunge nirppanokat lähettyville : )
- Huuh
Mitä alkoi..?
- en minä ainakaan:)
:/ En.
- Tiedänjuutottakaimiksien
I am best
- tuo otsikko
voisi olla kirjoittamani. Ja minua todella kiinnostaa vastaus.
- tuula-neiti
Tuollaisen kysymyksen/toteamuksen haluaisi kuulla luultavasti kaikki naiset.
- kissa (heh ;) )
Riittää kun oot vain oma itsesi, oikeesti...
- söpö kisu joo ;-)
Riittääkö...?
- en kyllä tiedä
Uskon mä heti kun sanot sen mulle sitten kun tunnetaan tarpeeksi hyvin, että tiedän sun olevan tosissas, etkä vaan seksin himoissas sitä sano ;D
- ...........
Minkä näköinen hän sitten on?
- vaikee hahmottaa
Onko alottaja mies vai nainen...? Minusta vähän ristiriitainen viesti, kun otsikko sopis niinku mieheltä naiselle (koska eihän miestä kauniiksi sanota :-)) ja sitten
taas muu teksti vaikuttas olevan naiselta miehelle. Mutta kerro ap. keltä kelle...? - ja söpö
Tidätköhän sä itsekään miten jumalaisen komia ja ihana oot.
- Vastaako Kaiku?
Olisit voinut sanoa niin, tai edes vihjata, kun tässä taannoin juteltiin kahden. Ja missä me sitten jutellaan, jos mä lopetan tupakoinnin? Mutta kyllä. lopetan toki jos sä sit autat niiden muiden terveellisten tapojen kanssa.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2343992Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232307Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411461
- 77929
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127927Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37920Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!330849Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl61756