subaru vai toyota

Hartmannin

Molskis !
Tässä miettinyt "urheilu" auton hankintaa.
Subarun-Toyotan uutuusmalli kiinnostaa.
Kumpihan säilyttää paremmin arvonsa ?
Liekö tuote presis sama ?

19

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoja peljä

Mielummin subaruna vaikka toyota on myös merkkinä huippu. Muuten auto on hieno ja ompa saanut hyvät arvostelut oikeilta kuskeiltakin. Väärä koeajaja tarkoittaa tässä tapauksessa palstoilla vittuilevaa poikaa joka ei omista edes polkupyörää saat osaisi edes sitä huoltaa oikein.

• durrr

Aika sama vehje, hieman varusteissa (subarussa vähän enemmän varusteita sekä hintaa) ja alustassa oli jotain eroja.

• GT86 > BRZ

No mitäs varusteita Suomeen tuotavassa mallissa Subarussa on enemmän kuin Toyotassa? Itse en ole saanut sitä selville ja ostaisin ehdottomasti Toyotan jo halvemman hinnan vuoksi. Tuon tyylisessä "ajajan autossa" ei taida olla näillä malleilla mitään itse ajamiseen oleellisesti vaikuttavaa eroa.

• Intohimoinen automie

Säilyttää arvonsa paremmin? Jos se on tärkeä asia et tarvitse noita autoja .Osta joku tavis pikku pörriäinen aygo esim se on järki auto.
      Ne on ajajan autoja ei tykki pelejä vasn nautislelijalle , tuolla hinnalla sa toki kivan porschenkin.

• subbe xv 12

Joo minunkin mielestäni toi 46 000- 49 000e on erittäin kova hinta sellasielle 200hv urheiluautolle. Ostaisin sellaisen ehkä joskus käytettynä, jolloin sen hinta voisi olla esim. 35 000e. No mutta toisaalta, jos fyrkkaa riittää, niin miksei jopa uutenakin...

• Bmw Z4

Ei kumpikaan noista riisirummuista.. Osta saksalainen niinkuin minä eli BMW tai Mercedes. en ole ikinä omisatnut mitään Aasialaisrusinaa

• Parempi käytös

Hei jeppe bmw:llä ei ilkee ajaa koska ajotavat on hävettävät sorry vaan.

Mutta sinulle se sopii kun tekstisi lukee bmw z4.

• never again

minäpä olen kerran omistanut suht tuoreen ja vähän ajetun johtotähden. ja ei hyvää päivää sen remontti määrän kanssa. jos surkeampi laatu jollain merkillä 2000 luvulla,niin kertokaa.nauretaan yhdessä

• diesel wins

Oikea varsinainen urheiluauto on joo tuo Subaru BRZ/Tojo kun Bmw:n uusi 2-litrainen twinpower diesel tuottaa 218hp maksimitehoa ja voin sanoa että reilu 40000e maksava 125d 218hp on paljon urheilullisempi kuin 8sekkaa sataseen vetelevä heikko vääntöinen urheilu-TOJO

• nhoh

Mikä näitä bmw ihmisiä vaivaa ? Ihan asiallisiin kysymyksiin pitää provoilla... Katso nyt poika subarun kuvaa edes sen kerran ja sitten sitä saksalaisäidin kauppakassin kuvaa uudestaan.

• traktori vs lamborgh

diesel wins nimimerkkinen , tarjoat dieseliä sitä perkeleen polttoainetta bensamoottorin korvikkeeksi? samoin pistät vastakkain kaksoisturbon ja vapaasti hengittävän ja kolmas idioottimaisuus on hinta. Kyllä Z4 siis mikään muu ei ole lähellä ketjun aloittajan autoa joten siitä voi puhu ainoastaan ja se maksaa bensana 57000€ ja bubaruna n 50000€ .
        Voisit hiukan palata maanpinnalle asioiden vertailussa .Urheilullisuudesta tuskin voit puhua mitään tuolla asenteella.

• Ei kehtaa pnv

Bmw ? Ei kehtaa ajaa bemari ne on kusipäiden autoja. Totea itse liikenteessä niiden ajotyyli hyi saatana.

• Maksimoija

Ota Toyotana, ärsyttää tiettyä ryhmää varmasti enemmän kuin Subaruna vaikka periaatteessa ihan sama auto onkin.

• Hermanninnuoriso

On ne kehuttuja pelejä ainakin molemmat.
      Laita lakkiin kaksi paperinpalaa , jossa nimet. Nosta yksi , ja osta se mikä lapussa lukee.
      Näin olen joskus autoni valinnut.

• JULLEN POIKA

Subaru-nimessä on enempi viilistä.

• julesWerne

KYLLÄ.

• diesel wins

Nössöt japsikupeilla ajavat pellet eivät uskalla ajja BMWllä.. Oikeastaan hyvä niin kun ei se tehokkaampi saksalainen pysyis käsissä

• Iskä neuvoo

Usko nyt nulikka bmvllä ei ilkee ajaa se on KUSIPÄIDEN auto.

• Eki ja aina myöhässä
        Iskä neuvoo kirjoitti:

Usko nyt nulikka bmvllä ei ilkee ajaa se on KUSIPÄIDEN auto.

Meillä on taloudessa BMW ja Subaru , niin ja Rellu.
        Kaikki on olleethyviä.
        Talvella lähtee Forester ekana tallista.
        Kesällä bemu ahkerimmin liikkeellä.
        Itse "joudun" tyytymään Relluun.
        Hyvää kesää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe