Aloin tässä miettimään että, joudunko olemaan joulunkin ilman häntä?
Silloin on kauhean pimeää aikaa...
tontut ei
10
103
Vastaukset
- Mä oon
joutunut oleen monta joulua. Ja sekös mua joskus kiukuttaa niin maan perusteellisesti.
- nähty on
syksy kun tulee niin ihmiset sekoo.
- kyllä se siitä
Kyllä luultavasti joudut, mutta hei älä elä viellä niin pitkälle, elä ensin kesä ja sit vasta joulu. Ja hei, ollaanhan me täällä joulunakin, että älä murehdi. Otat joulun ihan lunkisti ja syöt hyvin ja osallistut tytöttömien ja yksinäisten puurohetkeen
- pelkään hirrveessti
psykoosi tulee aina syksyllä
- huhuuu
pimeys tekee ihmisistä ihan pöllöjä
- parta ja kaikki
kelpaako pukki?
- Sehän riippuu
siitä, onko pukilla pussit lahjoja pullollaan.
- Ei mullekaan
liian punaisia ovat, tonttuilevat. Jos ensin juhannus kuitenkin, kukaan mitään tiedä noin pitkälle.
- ap
Kyl pittee tietää :D
Juhannuksena en tee vitsaa kun en osaa, eikä oo sitä paitti saunaa. - Ärsyttää taas kaikki
Eräs on varmaan taas vaikka yksin mieluummin. Vaikka mulla tulossa tälläkertaa joulu jolloin sukulaisseuraa voisin vältellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764