Helsingin pääsykoe oli tänään. Millaiset tunnelmat kokeessa olleilla on?
Miten ravitsemustieteen pääsykoe 2012 meni?
14
423
Vastaukset
- ________
Tietääkö joku milloin A-osion oikeat vastaukset tulevat?
- 18+6
huomenna 12.00, sanottiin kyllä ennen kokeen alkua:)
- 20+5
Ei semmoisessa tilassa ymmärtänyt ohjeita. Kiitos.
- ------
Onko joku löytänyt vastauksia?
- iiqjjejd
en mä ainakaa..
- -maria
onko elintarvike- ja ympäristötieteisiin hakeneiden kokemuksia kokeesta? Millaiselta tuntui? Onko muuten näin, että pisteet jää herumatta, jos kysymyksessä kaksi oikeaa vastausta ja itsellä vastattuna vain yksi oikea?
- pääsykokeessa olin
En löydä SariaMarian linkistä kuin edellisten vuosien vastaukset. Onko joku löytänyt jo tämän vuoden A-osion vastaukset? Sattuneesta syystä kiinnostaisi kovasti!
Vastauksena -marialle: Ymmärsin näin että pisteet jää saamatta jos ei ole kaikkia oikeita vastauksia valinnut.
- SariaMaria
Onhan siinä vuoden 2012 vastaukset ensimmäisenä:) Katsopa uudestaan.
- atk:n metkut
Katopas! Kiitos SariaMaria. Mulla oli toi sivu suosikeissa ja sen takia linkkiäsi klikatessa selain avas sen version minkä oon aiemmin tallentanut. Kun päivitin sivun niin sitten vasta ilmaantuivat 2012 vastaukset. Huh, luulin jo tulleeni hulluksi kun etsin ja etsin eikä 2012 vastauksia näkynyt :D
- SariaMaria
Hyvä et löyty:) Miltäs vastausrivi mielestäsi vaikuttaa? Itse kompastuin joihinkin kysymyksiin, mut eiköhän sieltä pakolliset pisteet tullut.
- 9+12
Kuinkahan paljon pisteitä viimevuonna tarvitsi sisäänpääsyyn?
- skik
oot varmaan löytäny tähän jo vastauksen, mutta ehkä joku muuki miettii samaa asiaa, ne löytyy täältä: http://www.helsinki.fi/mmtdk/opiskelijaksi/dokumentit/valintakoe2011/valintatilasto_2011.pdf
viime vuonna tais vaan olla erilaiset maksimipisteet?
- skik
paljonko ootte saanu pisteitä a-osiosta? entä millaselta b-osio teistä vaikutti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145