Se on taas olemassa ja vahvana :)
Meidän yhteys palasi :)
74
1809
Vastaukset
- noteerattu
Oliko se hukassa lainkaan, ehkä vähän sivussa.
- Pät-ii...
P-tkii... -tkii... ....kii.
- Ikävä kyllä
Tänään ollu ihan kamala päivä. Kokoajan viiltelee ja puristaa ja pää junnaa sitä yhtä ja samaa. Miten minusta on tullut näin pakkomielteinen? Tämän piti olla ohi jo!
- No en
Ahaa, kuka siellä?
- Jaa jaa...
Jos ei nyt sittenkään, en minä ehkä vielä niin pihalla ole, vaikka taikka
- Pilvi Linna
Kuvittelet vain, hampun hallusinaatioharhoja. Jätä se kama.
- Niinpä...
mihinkäs me kännyköitä tarvittais :)
- huomasin, transsiin
Vaikkei ennättänyt yhteys pätkiäkään ainakaan tässä päässä ;) En meinannut löytää kotiini..
- semmosta se on
Hyvää yötä nuku hyvin. Älä syö liikaa tulee pahoja unia. ;-)
- ;)mietimpä vain
Milloinkohan tai minkälaisessa yhteydessä sinä sellaisen huomasit?
- taasko erehdyin
tämmöset pistää luulemaan,,että, ääh anti olla
- yhteys palaa & pelaa
Kyllä, tuossa kello 21:20 tuli sellainen vahva tunne, että olet yhä tavoitettavissa.
Myös tunne siitä, että jos petynkin, niin selviän siitä.
Ehkä olen mennyt niille rajoille, selkä seinää vasten, ihan pohjalle, ettei huonommaksi voi mikään mennä. - vanha tuttu, ei mun
tuo on niitä höpöhöpöjä, eihän tuo ap muuta ku paiskas tuon töräytyksen ja riensi tekemään uutta aloitusta..kuuluu kategoriaan : ei vakavasti otettava
- ikäviä tollaset
jep, vastasiko kellen mitään, ei vastannut
- Onko tää
nyt tätä telepatiaa?
- ap
Sitä tää on :)
- Ai?
ap kirjoitti:
Sitä tää on :)
No mää en oo vielä sellaista huomannu
- dodii, juu nääs
Ai? kirjoitti:
No mää en oo vielä sellaista huomannu
ei toimi tampereella lenin-museon aiheuttaman karman vuoksi
- Ei toimi, ei :(
dodii, juu nääs kirjoitti:
ei toimi tampereella lenin-museon aiheuttaman karman vuoksi
Ohan tääl kaikenlaisia yhteyksiä, mutta minkälaisia ja kenen kans, siit ei ota kyl pirukaan selvää..
- ,
sitähän tämä just on.
- Hmm..
Oliko se jossain vaiheessa häveyksissä? :)
- tietenki
Tietenkin palasi. Sä ja mä kuulutaan yhteyksiin pikkurakas.
- Aliquando...
... insanire iucundum est :).
- Ex visu amor
Amantes amentes :)
- Aliquando...
Ex visu amor kirjoitti:
Amantes amentes :)
Similia similibus curantur ;)
- Dum spiro, spero.
Aliquando... kirjoitti:
Similia similibus curantur ;)
Amor vincit omnia ;)
- Aliquando...
Dum spiro, spero. kirjoitti:
Amor vincit omnia ;)
Scintilla etiam exigua in tenebris micat!
- :-)
Aliquando... kirjoitti:
Scintilla etiam exigua in tenebris micat!
Hieno sana tuo scintilla - kuin kaunis naisen nimi.
- Aliquando...
:-) kirjoitti:
Hieno sana tuo scintilla - kuin kaunis naisen nimi.
Mitähän nuo meinaisi maistraatissa, jos menisi esittämään, että vaihtaisin tän tuikitavallisen nimeni Scintillaksi ;)
- ,
Huomasin. Pääkin on pysynyt selvänä.
- nainen8888
Jaa Office sp vai? joo huomasinhan mä.. Täytyy mennä päiväkodin juhlaan...
- ei en : )
Dulce est desipere in loco.
- -1005-
Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! ;)
- ois sopivampi
-1005- kirjoitti:
Gaudeamus igitur, iuvenes dum sumus! ;)
Laudātor temporis āctī.
- Ei ole!!
Tajua nyt jo! Ei ole, ei tule! Ei koskaan mitään!!
- :'(
tajuan kyllä...
- tuskin tunnet häntä
Kenellehän sinäkin luulet puhuvasi!
- kypäräpäässä
tuskin tunnet häntä kirjoitti:
Kenellehän sinäkin luulet puhuvasi!
pyöräilijälle!
- tuskin tunnet
kypäräpäässä kirjoitti:
pyöräilijälle!
minnekäs päin?
- tuntuu, huomaatko?
Eilen pikkusen pätki mutta tänään taas vahvistui :)
- :)
huomasin ja toivon sen jatkuvan.....
ja toivoisin/haaveilen, että siitä tulisi syvempää....
haluaisin jakaa kanssasi kaikki elämäni/elämäsi ihanimmat hetket jotka saavat hymyilemään ja nauramaan ja näkemään maailman kauniina ja kaikki surullisimmat ja liikuttavimmat hetket, jotka saavat silmät täyttymään kyyneleistä ja miettimään ihmisen elämää ja kyseenalaistamaan maailman menoa ja omiakin mielipiteitä .....
mutta se on liikaa toivottu, sinulla on liikaa taakkaa harteillasi kantaa ja sen ymmärrän. Toivon, että yhteytemme säilyy edes tälläisena kuin se nyt on :)
- KULTASENI! ; )
Rakas! Meillä on aina "Sielujen Sympatia" välillämme..hih! : )
- GSM yhteys?
Kyllä tää yhteys pätkii pahemman kerran kun tuota viestiketjua katselee. ;)
Olisko aika siirtyä tuonne GSM-verkkojen pariin kun tämä rikkinäinen puhelin ei todellakaan toimi. - no mitä sitte
jossei koskaan nää.
- 35
silti on yhteys olemassa mc 2
- tilanteessa
Jos se yhteys olisi tosissaan palannut (onko sitä koskaan ollutkaan ;)?), niin aloittaja olisi saanut vain yhden vastauksen, luulen ma.
- se yksi vastaus
sultako ?
- tilanteessa
se yksi vastaus kirjoitti:
sultako ?
Ei todellakaan! .D
- kysyn ma
Oletko varma ettei saanut?
- tilanteessa
kysyn ma kirjoitti:
Aika monta vastausta sai, sitä tarkoitin. Eli ei ainakaan kaikkien yhteydet pelaa ;)
- kerro nyt sitten
kysyn ma kirjoitti:
Siis oletko sinä ap, joka on sitten jonkin vastaajan ollut tunnistavinaan omakseen?
Ei kai tuollaista kukaan muu täällä kyselisi.
- 1517
En minä ainakaan ole mitään huomannut.
- ie uou
En huomannut.
- pepe o
Ma humata tamma. Kun ma luota uhtene savel, ja, uhtene into, uhtene naku, heti ma saata kuutes aitti kautto. Tamma on se ihme tasa elama. :p
- pepe o
Jaska on Ruotsin kamarala, juokke kani pakko, muta ma nake eta suo porkana, juo veta.
- ravittunasentäs
pepe o kirjoitti:
Jaska on Ruotsin kamarala, juokke kani pakko, muta ma nake eta suo porkana, juo veta.
Ravia sit hopss! Sä oot sit kauhea ;-)
- varokaa käärmeitä
Toiveajattelijoiden paratiisi.
- 177
Nostellaas tätä kun huomenna taas vetovoima vahvistuu :)
- Mulle tarkoitettu..?
Oliko tää aloitusviesti naiselle? jonkun kanssa joo nähtiin 30 pvä piiiitkästä aikaa... etkä olisi halunnut lähteä paikalta pois, huomasin ;)
- en ap
30. päivä oli tuollainen ajan pysäyttävä näkeminen ja paikalta poistuminen tuntui e-rit-täin vaikealta ;) Tapahtuiko pks?
- Secret
Erehdyt, poistun pidemmäksi aikaa. Meillä ei ole enää yhteyttä Rikoit sen! Etkä pysty tapahtunutta korjaamaan!
- se että
tunnet yhteyden, ei tarkoita sitä, että minäkin tuntisin sen
- tajuaispa kaikki sen
Asiaa! :)
- *****~~
No mie vain sanon et onneksi ei ole yhteyttä enää. Numerokin poistettu. Hän olisi ollut minulle ihan väärä ihminen. Mutta onneksi se oli vain ihastusta joka loppui todella lyhyeen.
En sano ettei enää ikinä J-nimisiä ihastuksia kun on ollut eräs samalla kirjaimella alkava mies töissä.. sellainen söpö.. Mutta varattu ja siksi olen ajatellutkin et parempi antaa olla. Eikähän me enää välttämättä edes nähdä. Ja jos nähdään niin sit seuraavan kerran vasta ensi syksynä.
t. eräs palstoilta poistunut nainen (vain piipahtamassa kävin.. muuten hiljaa näiden palstojen suhteen.. ei elämä ole netissä)- *****~~
Enkä tiedä kaipaanko tähän elämään tällä hetkellä edes ketään. Ei minua tämä sinkkuus tunnu häritsevän. Ja siinä mielessä tämä palsta on minulle väärä koska en minä häntä varsinaisesti ikävöi. Eihän me edes tunneta.. Tammikuussa näin hänet eka kerran. Mutta.. Nyt pois täältä samoin tein.. Heippa..
- E
Ookko nää täällä illalla sitten,niinkö normaalisti?
- .
.
:)
- ;)
:) kirjoitti:
:)
;)
- Niin teki
;) kirjoitti:
;)
;)
- hah :D
ironista, kosmista, yliluonnollista, maukasta, mutta niin pahaa höttöä. mulla ei ole lääkitystä, mutta ilmeisesti tarvitsen sellaisen??? siihen asti turvaudun luonnontuotteisiin. pääsee ainakin ulottuvuuksista eroon ja kaikki on yksinkertaista. ei tätä kestä muuten.
- 2+8
pelle! vähemmän sitä keppanaa sitten että kasvat joskus ikäsi tasolle, ellet sitten ole nyt ~10-vuotias..
- ILjetys.
Mä oon niin harvoin tääl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770