Olen käyttänyt n. 4 vuotta Estradot laastaria 50mikrogrammaa.
Siirryn geeliin koska laastari tekee nykyään näppylän ilmeisesti liima. Ei oo kiva kun takapuoli on täynnä näppylöitä. Olen siis 62v . Täysin terve muuten paitsi allerginen venhnälle, Hormoonikierukka sama on 6 vuotta ja gyne sanoi ettei mitään ongelmaa olkoon siellä jos ei mitään erikoista vaikka pari vuotta lisää.
Nyt aloitan Estrena 0.1% geelin.
Onko kellään mitään ongelmaa tullut laastarin hylkäämisestä ja samantien geeliin siirtymisestä? 3-5 painallusta. En ole koskaan oikeastaan hikoillutkaan muta
naha kuivui hulvattomasti ja limakalvot.
Gyne sanoi että kannattaisi syödä loppuelämä, miksiköhän?
laastareista geeliin.
RitvaInkeri
2
146
Vastaukset
- RitvaInkeri
Hormonikierukan laiton jälkeen söit teroluttia muistaakseni ennen laastaria.
- 6+5
Mulla on sama Estradot-laastari ja se pitäisi laittaa vatsan alueelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770