Heippa,
Olisin kesäkuun puolessa välissä yksin naisena lähdössä ensimmäiselle reililleni. Olen kaavaillut matka-ajaksi noin 14 päivää... Mitä mieltä olette reitistäni, yritänkö nyt hotkaista liian isoa palaa vai ehtisinkö näkemään reissullani muutakin kuin juna-asemia?
Helsinki-Tukholma-Kööpenhamina-Berliini-Praha-Bratislava-Ljubljana-Wien -KOTI
Tarkoituksenani olisi viettää Berliinissä pari yötä, muissa kohteissa riittäisi suurinpiirtein "päiväreissu" :)
Ajatuksia?
mielipiteitä reilireitistä?
3
242
Vastaukset
- weee
aika nopea tahti pitänee olla päällä :D. sittempähä näät millasta tahtia kestät.
- Ole hyvä.
Sinuna jättäisin ainakin pari kohdetta pois, tai pidentäisin tuota matka-aikaa 20 päivään.
- 22
Jos aikaa on vähän, voisit lentää halpalentoyhtiöllä keskemmälle Eurooppaa?
Bratislava ja Wien ovat hyvin lähellä toisiaan, joten mielestäni niissä kannattaisi vierailla peräkkäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831969- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 54711