Katseemme kohtasivat. Olin upota ihaniin silmiisi. Huomasitkin varmaan kuinka menin vaikeaksi ja käänsin katseeni pois.
Sinussa on jotain todella salaperäistä ja mystistä.
Ahh.. olen pakahtua!! :)
Kun kävelin kotiin, näin taivaalla vaan sun silmien värin.
Tänään kaupassa
23
1166
Vastaukset
- 1+1
ja lisäinformaatiota? :3
- jogurttiostoksilla
Hihih.. nyt rupe ujostuttamaan. Kerro jotain itsestäs?
Tää tapahtui pääkaupunkiseudulla :)- sumeka
Meiän K- kaupas oli joku hämillään oleva tänään....tumma tukka...about 18.30..hehe :D
- sumeka
sumeka kirjoitti:
Meiän K- kaupas oli joku hämillään oleva tänään....tumma tukka...about 18.30..hehe :D
Siksi hehe, kun en o koskaan aatellu tämmösiä kirjottelevani tänne...:D
Aurinkoista päivää!
- klo 14
Aah, minäkin näin kaupassa. Juuri kun ajattelin, etten näe häntä ollenkaan tällä viikolla ja latasin jo melkein loppuviikon ostokset hihnalle..Niin, kas siinä hän oli, ostoksilla myös
- 11+6
jooo saapi kertoa lisää!
- Mee1
Mikä kauppa ja olinko töissä kenties siin kaupas? minkälaiset hiukset sulla on?
- X,,,,,%
Ei o näkynyt aikoihin :/
- hirvee ressi
Ensiviikosta taas sitten normiakataulut, olen pahoillani, on ollut kamala kiire ja se puhuttu stressi..anteeksi kauheasti kultaseni ;)
- väärään aikaan
Hmm, missäköhän meidän lähikaupan kassa neiti on, viimeksikin näin vaan vilaukselta....
- possustelija
Kumma juttu, minullakin tänään naama kaatui keskellä jogurttilautasta kun siinä pilkin aamukrapulassa. Röyh!
- väärään aikaan
Aa näinpäs sinut sittenkin tänään... ;)
- 09
itekkin näin juuri hetki sitten lähikaupan suloisen kassaneidin :)
- voi ssssentään!
Minulla taas valahti jogurttia korviin.
- kassanti
missäs päin kävit kaupassa? mietin vaan että mahdoinkohan olla töissä :)
- 20+5
kassanti kirjoitti:
missä mahdat olla töissä :)
- Where is she
kassanti kirjoitti:
Minullakin on ihastus kassaneitiin. En vaan ole häntä pitkään aikaan nähnyt. Kaipaisin. :)
- kassanti
20+5 kirjoitti:
missä mahdat olla töissä :)
k-ketjun kauppassa :)
- 09
valintatalossa :)
- väärään aikaan
Minä kävin prismassa...
- Mee1
oisko itiksen tai viikin prisma? kuvailepa tätä kassaneitiä? jos vaikka itseni siitä tunnistaisin..
- Väärään aikaan
Valitettavasti ei :/ Turun lähistöllä tämä prisma jossa käyn...
- ...
Meidän k kaupassa on yksi kiehtova myyjä. :) Ei kylläkään nähty tänään, vaan eilen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760