Hei!
Olen älykäs 19 vuotias tyttö lukion viimeisellä vuodella tulin pakolaisena Suomeen. Hain Nyfaan sähköisesti ja olin yhteydessä Nyfaan sanoivat että We'd love to have you lähetin heille tämän viestin:
Hi!
I'm more than interested in your four weeks of acting for a film
and I'm sure it will educate me grandly when it comes to film acting and making.
I'm a young muslim girl nineteen of age and I find Nyfa to be the golden opportunity
for me to begin my career as an actress and also show the world that we all live in a new world
where we all are united and what better way of showing it than
in motion pictures.
As for me I'm a Saudi-Arabian born Iraqi but very unlucky when it comes to resources and peace as the war inflicted
on my home country my parents seeked refuge in Saudi-Arabia where I was born in a refugee camp..I grew up not having
much and when ever I would feel down I would seek refuge from motion pictures.
So I hope Nyfa will help me better myself as I don't afford to do that on my own......I'm hoping Nyfa will grant me a
golden ticket to their school of acting just like Willy Wonka granted one for a boy who had a dream but couldn't afford it.
With all the love that we share for motion pictures.
sanoivat voivansa auttaa minua ja antaisivat minulle 10 000 dollarin apurahan mutta ongelmana on että se maksaa 30 000-40 000 eli jos se maksaisi 40 000
ja siitä miinustaisi 10 000 se olisi 30 000 ja jos se olisi 30 000 ja siitä miinustaisi 10 000 loppu summa olisi 20 000 dollaria.
Yritin hakea avustusta Saudeilta koska synnyin siellä..Nyfa neuvoi niin sillä Saudit ovat yhteistyössä Nyfan kanssa...mutta vaikka olen syntynyt siellä se ei tee minusta kansalaista ja siksi en avustusta saa.
Yritän kysyä tietääkö kukaan sivuja missä avustusta voisi hakea?
Onko kenelläkään kokemusta Nyfasta??
Kiitos etukäteen.
Pyydän vastaajia olemaan asiallisia sillä tämä palsta on oikeasti tärkeä minulle
ja tämä palsta liittyy opiskeluun Nyfassa ei mihinkään muuhun :)
KIITOS!
Nyfaan mutta ISO rahapula
Sara1992
0
100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449171
- 785662
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384124- 573662
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293317- 452510
- 342092
- 2131795