Nyfaan mutta ISO rahapula

Sara1992

Hei!
Olen älykäs 19 vuotias tyttö lukion viimeisellä vuodella tulin pakolaisena Suomeen. Hain Nyfaan sähköisesti ja olin yhteydessä Nyfaan sanoivat että We'd love to have you lähetin heille tämän viestin:

Hi!

I'm more than interested in your four weeks of acting for a film
and I'm sure it will educate me grandly when it comes to film acting and making.
I'm a young muslim girl nineteen of age and I find Nyfa to be the golden opportunity
for me to begin my career as an actress and also show the world that we all live in a new world
where we all are united and what better way of showing it than
in motion pictures.

As for me I'm a Saudi-Arabian born Iraqi but very unlucky when it comes to resources and peace as the war inflicted
on my home country my parents seeked refuge in Saudi-Arabia where I was born in a refugee camp..I grew up not having
much and when ever I would feel down I would seek refuge from motion pictures.

So I hope Nyfa will help me better myself as I don't afford to do that on my own......I'm hoping Nyfa will grant me a
golden ticket to their school of acting just like Willy Wonka granted one for a boy who had a dream but couldn't afford it.

With all the love that we share for motion pictures.

sanoivat voivansa auttaa minua ja antaisivat minulle 10 000 dollarin apurahan mutta ongelmana on että se maksaa 30 000-40 000 eli jos se maksaisi 40 000
ja siitä miinustaisi 10 000 se olisi 30 000 ja jos se olisi 30 000 ja siitä miinustaisi 10 000 loppu summa olisi 20 000 dollaria.
Yritin hakea avustusta Saudeilta koska synnyin siellä..Nyfa neuvoi niin sillä Saudit ovat yhteistyössä Nyfan kanssa...mutta vaikka olen syntynyt siellä se ei tee minusta kansalaista ja siksi en avustusta saa.

Yritän kysyä tietääkö kukaan sivuja missä avustusta voisi hakea?
Onko kenelläkään kokemusta Nyfasta??
Kiitos etukäteen.

Pyydän vastaajia olemaan asiallisia sillä tämä palsta on oikeasti tärkeä minulle
ja tämä palsta liittyy opiskeluun Nyfassa ei mihinkään muuhun :)

KIITOS!

0

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. En usko et meistä tulee jotain

        Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
        Ikävä
        10
        2950
      2. Kuvaile itseäsi

        Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
        Ikävä
        117
        2174
      3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

        Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
        Suomalaiset julkkikset
        43
        1574
      4. Huomenta keskipäivää

        Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
        Ikävä
        260
        1398
      5. Oletko koskaan katunut kun

        elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
        Ikävä
        71
        1033
      6. Olen J-mies

        Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
        Ikävä
        47
        911
      7. Ei sitten, ei olla enää

        Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
        Ikävä
        77
        890
      8. Sinusta näkee että

        Kaipaat paljon.
        Ikävä
        55
        884
      9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

        Olet suloinen...
        Ikävä
        44
        795
      10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

        Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
        Pyhäjärvi
        93
        736
      Aihe